Saako Tallinnaan vielä matkustaa ilman huonoksi ihmiseksi leimaantumista?
Loma loppuu kohta ja tekisi mieli käydä risteilyllä.
Kommentit (83)
Miksei ohjeistus koska ristiriitaisuus.
Mielenkiintoinen geissi koska tekijällä oli yhteys...
Juuri niin, kaikkea vääristeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, kaikkea vääristeltiin.
Ketju voi hävitä aika äkkiä. Mistä tiedät kaiken tuon?
Skannasin kaiken yhteen ja sitten skannasin tekijän ja aikataulut ja kaikki matsaa prikulleen. Tekijällä oli myös Viroon yhteys ja takaportti.
Vierailija kirjoitti:
Jukka oli ollut aiemmin paikoissa joihin tekijä liittyi ajankohdiltaan, ehkä myös Tallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, kerro kaikki
No käytätkö maskia? Jos et olet huono ihminen
Vierailija kirjoitti:
Altistuminen ei ole sama kuin sairastuminen johon se harvoin johtaa. Laita maski päähän laivaan noustessa ja poistuessa ja etsi vapaa pöytä. Vähän on laivoissa porukkaa ja Tallinnassa yhtä kahta tartuntaa/pv (vrt H:ki) Teet mitä vain, osa porukasta leimaa huonoksi ihmiseksi.
tekijä oli tehnyt töitä asian eteen ja hänellä oli siihen valmius. Annan vinkkejä kunnes joku tunnistaa.
Paljastakaa jo kuka se on! Kaikki haluavat tietää
Vierailija kirjoitti:
Paljastakaa jo kuka se on! Kaikki haluavat tietää
Miksei hallitus kerro oliko Jukka Tallinnassa? Oliko takaportti?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa koska kielletty.
Saa, koska ei ole kielletty.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ole itsekäs ihminen! Olen tällainen tavallinen tallaaja joka haluaisi vain edes yhden päivän ajan käydä ulkomaiden tunnelmaa haistelemassa ennenkuin loma loppuu :/q
Ja sitten pääsetkin haistelemaan teho-osaston tunnelmaa seuraavaksi.
Tietysti saa, Virossa vähemmän koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tämä menee vaikeaksi jos mihinkään ei voi mennä. Ei ole ihmiselämää tämmöinen :/
ap
Älä jaksa valittaa.
Et elä jatkuvassa kuolemanvaarassa pommitusten johdosta, liikkumisesi ei ole kiinni taloudellisesta mahdottomuudesta.
Et pääse poikkeustilanteen vuoksi huvimatkalle Tallinnaan.
Et viitsisi määrittää tuollaisella paskalla ihmiselämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tämä menee vaikeaksi jos mihinkään ei voi mennä. Ei ole ihmiselämää tämmöinen :/
ap
Älä jaksa valittaa.
Et elä jatkuvassa kuolemanvaarassa pommitusten johdosta, liikkumisesi ei ole kiinni taloudellisesta mahdottomuudesta.
Et pääse poikkeustilanteen vuoksi huvimatkalle Tallinnaan.
Et viitsisi määrittää tuollaisella paskalla ihmiselämää?
Ei ole useinkaan kovin hedelmällistä miettiä omia ongelmiaan tai ajatuksiaan suhteessa siihen että "Afrikan lapsetkin näkee nälkää". Jos tähän kaikki suomalaiset pystyisivät niin kylläpä kaikki täällä olisivat päivittäin onnellisia vaikka millaista kuraa elämä heittäisi eteen. Ei se vaan toimi niin.
Olen samaa mieltä siitä että minulle henkilökohtaisesti elämä ei ole kovin laadukasta jos en pääse matkustamaan (erityisesti ulkomaille). Iso osa elämän mielekkyydestä tulee siitä että pystyy välillä irtautumaan arjesta kunnolla, ja se tehdään lähtemällä kauas.
Ne saa kyllä olla onnellisia jotka ei koskaan ole halunneet matkustaa kotipitäjää kauemmas ja lomillakin nauttivat siitä että on kerrankin aikaa siivota kunnolla ja laittaa pihaa eli nysvätä kotona. Itse en saisi tuollaisesta elämästä mitään.
Menet jos huvittaa mennä. Itse olen käynyt kesän aikana pari kertaa autolla. Toisella kerralla ajettiin Ranskaan ja toisella Jurmalaan. Helppoa matkantekoa ilman tartuntariskejä, syömiset ulkona eikä nähtävyyksissäkään ollut porukkaa niin oli turvavälit automaattisesti kunnossa. Kaupoissa maskipakot ja julkista liikennettä ei käytetty missään.
Huomattavasti edullisempaa ja lämpimämpää kuin matkailu kylmässä ja sateisessa Suomessa itikoiden syötävänä. Jaksaa taas syksyn ja talven kurakelejä paremmin.
Olet isommassa tartuntariskissä joka kerta kaupan jonossa kuin autolomalla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari viikkoa sitte.
Omia huomioita:matka satamaan Helsingin päässä riskialtis tilanne. Jos se onnistuu ilman julkisia, olet jo melkein turvassa.
Toinen vaaranpaikka terminaalissa laivan odottelu. Jos mahdollista, odottele ulkona, anna kiireisempien mennä tungoksessa.
Laivalla hyvin käsidesiä tarjolla, mutta itsellä oli Pikku pullo jossa kodin desinfiointiainetta. Sillä pyyhin hytin valokatkaisijat, oven kahvat jne.Juurikin näin. Omia pikkupulloja mukaan laivalle niin säästää rahaa. Voi myös juoda huomaamatta kaupungilla.
🤣Repesin. Empä tuota kirjoittaessa tajunnut et asian voi toki noinkin käsittää...
Saanko käydä vessassa?