ostin juuri trikoomekon joka maksoi 120e
älytöntä. nyt kun on ylimääräistä ja voi ostaa melkein mitä vaan. ostin myös louboutinit, niistä kyllä kannatti maksaa, ovat ihanat.
ootko kade?
Kommentit (27)
Elämästä on tarkoitus nauttia. Mitä järkeä käydä töissä, jos rahoilla ei saa itselleen mitään kivaa?
Mä saan shoppailurintamalla eniten mielihyvää, kun löydän jonkun ihanan vaatteen alesta tai kirpparilta. Kun maksaa vähän, tuntuu kuin sen saisi melkein lahjaksi.
En ole kade tuollaisista asioista, mutta jos olisit unelma-ammatissani, niin voisi hieman vihlaista...heitäkin kyllä enemmän ihailen kuin kadehdin.
Tyylikkäitä ihmisiä ja muitakin elämän esteettisiä ilmiöitä on kiva seurata, mutta jos tyylikäs ihminen katselee vähemmän tyylikkäitä nenänvarttaan pitkin,niin tilanne kääntyy hyvin nopeasti täältäkin suunnasta negatiiviseen suuntaan. Oikeastaan en jaksa vaivata päätäni sillä mitä minusta ajatellaan, koska olen tyytyväinen elämääni näin. Ainoastaan ammatti-asiassa olen hieman pettynyt itseeni.
On ihanaa olla kotiäiti, kun työasu on vapaa ja mukava, toimiva ulkoiluvaatetus on tärkeintä olla kunnossa. Toki pidän kauniista vaatteista, mutta elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kun vaatteilla päteminen.
niin, olen läski 4 lapsen äiti..165cm ja 55kg :)
ap
En ole kade. Vain läskit pitää joustavia trikoomekkoja ja louboutinit on epämukavat jalassa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:55"]
Mitkä on laubounit, en ole ikinä kuullutkaan. En ole kateellinen, kyllä minulla rahaa on ostaa 120€ trikoomekko, sijoitan rahani järkevästi ja ostin tuolla rahalla pellavamekon =)
[/quote]
louboutinit