Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostin juuri trikoomekon joka maksoi 120e

Vierailija
21.08.2013 |

älytöntä. nyt kun on ylimääräistä ja voi ostaa melkein mitä vaan. ostin myös louboutinit, niistä kyllä kannatti maksaa, ovat ihanat.

ootko kade?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:55"]

Mitkä on laubounit, en ole ikinä kuullutkaan. En ole kateellinen, kyllä minulla rahaa on ostaa 120€ trikoomekko, sijoitan rahani järkevästi ja ostin tuolla rahalla pellavamekon =)

[/quote]

louboutinit

Vierailija
22/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä on tarkoitus nauttia. Mitä järkeä käydä töissä, jos rahoilla ei saa itselleen mitään kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan shoppailurintamalla eniten mielihyvää, kun löydän jonkun ihanan vaatteen alesta tai kirpparilta. Kun maksaa vähän, tuntuu kuin sen saisi melkein lahjaksi.

Vierailija
24/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade tuollaisista asioista, mutta jos olisit unelma-ammatissani, niin voisi hieman vihlaista...heitäkin kyllä enemmän ihailen kuin kadehdin.

Tyylikkäitä ihmisiä ja muitakin elämän esteettisiä ilmiöitä on kiva seurata, mutta jos tyylikäs ihminen katselee vähemmän tyylikkäitä nenänvarttaan pitkin,niin tilanne kääntyy hyvin nopeasti täältäkin suunnasta negatiiviseen suuntaan. Oikeastaan en jaksa vaivata päätäni sillä mitä minusta ajatellaan, koska olen tyytyväinen elämääni näin. Ainoastaan ammatti-asiassa olen hieman pettynyt itseeni.

On ihanaa olla kotiäiti, kun työasu on vapaa ja mukava, toimiva ulkoiluvaatetus on tärkeintä olla kunnossa. Toki pidän kauniista vaatteista, mutta elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kun vaatteilla päteminen.

Vierailija
25/27 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, olen läski 4 lapsen äiti..165cm ja 55kg :)

ap

Vierailija
26/27 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekko oli henri lloydin

ap

Vierailija
27/27 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade. Vain läskit pitää joustavia trikoomekkoja ja louboutinit on epämukavat jalassa.