Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ihmisen kanssa joka on ollut vankilassa

Vierailija
16.08.2020 |

Jos muuten on kaikki kohdallaan? Ja ei tietenkään tuomio ole tullut esim raiskauksesta tai murhasta. Tuskin kukaan sellasta ainakaan haluais tapailla.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni haluaa tuommoistakin ihmissaastaa tapailla

Vierailija
2/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Elämänhallinta!

Vierailija
5/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että ajatuksemme kohtaisivat missään asioissa.

Vierailija
6/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn mies on ollut tutkintavankeudessa, todettiin kyllä syyttömäksi.

Vierailija
9/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omasta mielestään syytön.

Vierailija
10/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut yhteensä puolisen vuotta sakoista aikanaan kauan sitten, yhteensä viidessä eri vankilassa. Olen siis ollut periaatteessa vankilassa, mutta käytännössä en siinä mielessä mitä sillä tarkoitetaan, koska olisin selvinnyt rahalla. Böö:) Olivathan ne omanlaisiaan kokemuksia. Nokka, Sörkkä, Seutula, Kerava, Jokela. Eivät vankeusvangit sakkovankeja edes rikollisina pidä.

Vierailija
11/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella. Etenkin jos ulkomailla ollut jostain pikkujutusta. Suomessa vankilaan joutuu yleensä vasta kovemmista rötöksistä, mutta esim USAssa sinne voi joutua helpostikin.

Vierailija
12/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen istunut yhteensä puolisen vuotta sakoista aikanaan kauan sitten, yhteensä viidessä eri vankilassa. Olen siis ollut periaatteessa vankilassa, mutta käytännössä en siinä mielessä mitä sillä tarkoitetaan, koska olisin selvinnyt rahalla. Böö:) Olivathan ne omanlaisiaan kokemuksia. Nokka, Sörkkä, Seutula, Kerava, Jokela. Eivät vankeusvangit sakkovankeja edes rikollisina pidä.

Mistä sait sakot? Tuskin parkkisakkoja olivat.

Vierailija
13/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait sakot? Tuskin parkkisakkoja olivat.

No eivät olleet parkkisakkoja:) Sellaisia keissejä että olisi tullut ehdotonta, mutta todistaja pelasti. Olin sellaisessa työssä jossa joutui vaikeisiin tilanteisiin, enkä ole mikään viilipytty. Kaikki sakot johtuivat töistä. En sopinut siihen hommaan yhtään, mutta tulipahan sitäkin muutama vuosi tehtyä.

Vierailija
14/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys, että rehelliset ihmiset kyllä näkevät asian niin että olet vanki. Viisi kertaa!!

Vierailija
15/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kyllä pitäisi kuulua, miksi seurustelisit? Eikä ole kyllä mitään syytä.

Vierailija
16/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys, että rehelliset ihmiset kyllä näkevät asian niin että olet vanki. Viisi kertaa!!

Mulla ihan se ja sama, sivuplee. Trollaa ihan rauhassa. En ollut viittä kertaa, samalla reissulla voi päätyä moneen eri linnaan. Vankeja kuskataan ympäriinsä. Se kyllä täytyy sanoa, että rehellisyydessäni ei ole ongelmaa:D

Vierailija
17/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä on istunut ja miten nykyään on asiat. Väkivaltarikoksesta jos on istunut niin juoksisin. No lähtökohtaisesti en kyllä keksi mikä muukaan rikos voisi olla riittävän "lievä", kyllä suomessa saa törttöillä aika paljon että joutuu vankilaan.

Vierailija
18/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan se ja sama, sivuplee. Trollaa ihan rauhassa. En ollut viittä kertaa, samalla reissulla voi päätyä moneen eri linnaan. Vankeja kuskataan ympäriinsä. Se kyllä täytyy sanoa, että rehellisyydessäni ei ole ongelmaa:D

Näet trollaamisena sen, että sanon viidessä vankilassa istunutta ihmistä vangiksi? Minusta tuo viimeinen lauseesi on trollaamista, ei mikään mitä minä sanoin.

Vierailija
19/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä on istunut ja miten nykyään on asiat. Väkivaltarikoksesta jos on istunut niin juoksisin. No lähtökohtaisesti en kyllä keksi mikä muukaan rikos voisi olla riittävän "lievä", kyllä suomessa saa törttöillä aika paljon että joutuu vankilaan.

Ei. Ei se kyllä riipu.

Vierailija
20/47 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet trollaamisena sen, että sanon viidessä vankilassa istunutta ihmistä vangiksi? Minusta tuo viimeinen lauseesi on trollaamista, ei mikään mitä minä sanoin.

No senkin voisin nähdä, koska viittasit minuun eikä väite pidä paikkaansa, mutta siis varsinainen rikoksesi on se että kutsuit minua epärehelliseksi. Minkälainen tuomio sinulle mielestäsi kuuluisi paskan puhumisesta? Tämä on kivaa, jatketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan