Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen energinen ja hyvässä kunnossa oleva pienten lasten äiti,

Vierailija
20.08.2013 |

haluatko kysyö jotain? :) Minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta, treenaan ahkerasti ja olen hyvässä kunnossa, pyöritän omaa firmaa ja tienaan hyvin. :) En voi sietää saamattomia ja laiskoja ihmisiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 21:58"]

Opin burn outista paljonkin! Ennen burn outia olin kamala sähläri, en osannut sanoa ei ja sovin vain tapaamista tapaamisten päälle. Lisäksi oli pieni lapsi, en nukkunut öisin ja päivisin kiidin sata lasissa eteenpäin. Elämässä ei ollut oikein mitään sisältöä, en osannut nauttia mistään enkä enää edes erottanut työ-ja vapaa-aikaa. Kyllä siinä vahvempikin ihminen väsyy. Niistä ajoista olen muuttunut hirveästi. Osaan käyttää energiani paremmin, osaan nauttia pienistäkin asioista, teen töitä sen verran kun jaksan enkä ylikuormita itseäni. En ole enää niin perfektionisti. Ap

[/quote]

Noh, toivottavasti saat seuraavan burnoutin jälkeen itsetuntosi sille pohjalle että voit tulla tänne ja kertoa että minä olen tällainen ja se millaisia muut ovat on minulle aivan sama.

Vierailija
22/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 19, asia tuli kyllä selväksi :) Minulla on kyllä hyvä itsetunto, mutten ole mikään ylisuorittaja. En ole narsistisesti häiriintynyt. :D  Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mitäs ihmeellistä näissä on? Suurinpiirtein kaikkien tuntemieni äitien elämä on kutakuinkin tällaista, suoritetaan sata lasissa ja tuhat asiaa päivän aikana. Taaperoaikojen kilot on sitkeimmältäkin kadonnut, kun nuorimmainen on päikky/kouluikäinen.
Nykyäänhän naiset on kouluttautuvat pitemmälle kuin miehet, joten kaikenmoista lääkäriä, johtajaa ja rehtoria on mammoissa. Enkä pidä mitenkään ihmeellisenä. En myöskään kyseenalaista muiden valintoja, kukin omien kykyjensä ja tilanteidensa mukaan tietenkin. Itse olen äärettömän kiitollinen terävästä päästäni, tulen todella huonoista oloista ja kiipeäminen nykyiseen asemaani työssä, hyvän parisuhteen hoito ja lapsille hyvänä äitinä olo  on vaatinut tovin jos toisenkin henkistä ja fyysistä työtä. Ymmärrän myös sen, että kaikki eivät pysty, eivätkä jaksa tähän. Ja kukaanhan ei voi valita minkälaiseen perheeseen syntyy. Toisaalta on paljon niitä, jotka heittävät lahjansa ja kultalusikkansa kankkulan kaivoon.

Vierailija
24/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide onse että jos itsetunto on oikeasti terveellä pohjalla, ei silloin koe tarvetta aiheuttaa toisille elämällään pahaa mieltä.

Vierailija
25/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin että heippa, olen Bill Gates ja katsokaa, vähänkö olen energinen ja aikaansaava! Koodaan ainakin 20 tuntia päivässä ja vaihdan Lexukseen luomuöljyt. Nih! Siitäs saitte laiskurit!

Vierailija
26/26 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla lepäät, rentoudut ja palaudut kiireisestä arjestasi? Miten paljon ehdit viettää aikaa lastesi kanssa arkisin? Vietätkö / vietättekö perheenä koskaan aikaa ihan oleskellen ja rötväillen, ilman mitään kummepaa tekemistä? Onko teillä puolisosi kanssa kahdenkeskistä "parisuhdeaikaa"? Anna esimerkki tyypillisestä vuorokaudestasi?