Miksi kauppa ei käy??? Huutis ja tori.fi
Myyn käyttämätöntä tai uudenveroista tavaraa, pyydän max puolta siitä mikä on uuden arvo - eikä tavara liiku. Ilmaiseksiko pitäisi antaa??? Lasten tarvikkeista kyse...
Ja siis oikeasti osassa tuotteista lippuset paikoillaan.... sellaista tavaraa, joka ei muutu trendien myötä jne...
Kommentit (8)
Postarit on usein aika kovat, itse ostan mieluummin kirpparilta tai sitten uutena. Minkä tyyppistä tavaraa sulla on myynnissä? Varsinkin pienten vauvojen vaatteet ei oikein liiku, isompien sitten kyllä.
Käytätkö hintavarausta? Se on ainakin aivan turha. Laita suoraan lähtöhinnaksi se hinta minkä vähintään haluat. Nykyään ei saa edes yhteystietoja myyjälle niissä huudoissa joissa hintavaraus ei ole ylittynyt, niin että voisi tehdä kaupat suoraan halutulla hinnalla.b
Mä en koskaan osta mitään tuotteita kirppareilta, jos tuotteissa on laput kiinni! En niinkään epäile tuotteen olevan varastettuja (sekin tosin käynyt monesti mielessä), vaan minua ärsyttää suunnattomasti, että myyjä yrittää tehdä bisnestä... Esim. ostaa loppuloppusuperalesta tuotteen -70% ja yrittää sitten myydä eteenpäin paljon kalliimmalla. Jopa eräs ystäväni tekee tällaista!
Ilmaiseksi haluavat.
Kaikki lumpuut hinnaltaan 0,1-2€ menevät; postikuluista, tahroista, rei'istä ja kulumista viis. Kohtuuhintainen, siisti ja käyttökelpoinen vaate ei kelpaa kellekään.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 22:59"]
Mä en koskaan osta mitään tuotteita kirppareilta, jos tuotteissa on laput kiinni! En niinkään epäile tuotteen olevan varastettuja (sekin tosin käynyt monesti mielessä), vaan minua ärsyttää suunnattomasti, että myyjä yrittää tehdä bisnestä... Esim. ostaa loppuloppusuperalesta tuotteen -70% ja yrittää sitten myydä eteenpäin paljon kalliimmalla. Jopa eräs ystäväni tekee tällaista!
[/quote]
Mikähän tuossakin on nyt se vääryys? Jos jollakin on rahapula, niin eikö se ole hyvä että yrittää laillisin keinoin hankkia rahaa, jopa pienellä riskillä? Kukaan ökyporvaririistäjä ei varmaan jaksa tuollaista kuljailua. Ja jos sinä vielä saat sen tuotteen halvemmalla kuin mistään muualta? Vääryys?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 23:01"]
[/quote]
Mikähän tuossakin on nyt se vääryys? Jos jollakin on rahapula, niin eikö se ole hyvä että yrittää laillisin keinoin hankkia rahaa, jopa pienellä riskillä? Kukaan ökyporvaririistäjä ei varmaan jaksa tuollaista kuljailua. Ja jos sinä vielä saat sen tuotteen halvemmalla kuin mistään muualta? Vääryys?
[/quote]
Minua taas ei sinänsä haittaa se, jos joku yrittää yksittäisillä tavaroilla tehdä bisnestä. Tuo alekaman trokaus vaan on nykyään niin laajamittaista, että se väkisinkin syö esim. Huutiksen suosiota. Siellä kun näkee tiettyjä lastenvaatemerkkejä katsoessaan kasapäin samaa tavaraa kuin edellisviikolla ko. merkin netti-outletissa. Mikäs siinä, mutta syö ainakin omaa mielenkiintoani, kun en tällaisesta tavarasta ole kiinnostunut (käyn nuo outletit ihan itse läpi) ja muu tarjonta on vähäistä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Minua taas ei sinänsä haittaa se, jos joku yrittää yksittäisillä tavaroilla tehdä bisnestä. Tuo alekaman trokaus vaan on nykyään niin laajamittaista, että se väkisinkin syö esim. Huutiksen suosiota. Siellä kun näkee tiettyjä lastenvaatemerkkejä katsoessaan kasapäin samaa tavaraa kuin edellisviikolla ko. merkin netti-outletissa. Mikäs siinä, mutta syö ainakin omaa mielenkiintoani, kun en tällaisesta tavarasta ole kiinnostunut (käyn nuo outletit ihan itse läpi) ja muu tarjonta on vähäistä.
Liikaa huijareita netissä. Lisäksi on vaivattomampaa ostaa suoraan liikkeistä tai nettikaupoista, joissa myyjän voi luottaa. Hinnat usein liian kalliita riskeihin nähden.