Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin että näkyykö siellä uudellemaalla nyt niitä maskeja?

Vierailija
16.08.2020 |

Olen palamaassa sinne P-Karjalasta kesälomalta ja haluan tietää että näytänkö umpitampiolta jos käytän maskia, ja nauretaanko minut ulos kaupasta ja julkisista kulkuvälineistä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/10 käyttää

Vierailija
2/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, nauretaan kyllä ja ilkutaan jos käytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääkaupunkiseudulla jo jonkin verran näkee maskeja. Ei kukaan ainakaan enää katso pitkään, saati naureskele.

Vierailija
4/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän maskia liikennevälineissä, kukaan ei ole nauranut.

Mielestäni maskien käyttö on lisääntynyt.

Vierailija
5/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaa on iso alue.

Minne täällä olet tulossa?

Länsi-H.gissä ehkä hieman on lisääntyneet maskit.

Oma lukunsa he, jotka yksin ulkona kävellessäänkin pitävät maskia kasvoillaan.

Vierailija
7/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulustako kirjoittelet?

Vierailija
8/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskien käyttäjien määtä on lisääntynyt, etenkin julkisissa liikennevälineissä. Sanoisin, että jo tällä viikolla about 15% kaikista käyttää.

Myös kauppakeskuksissa käyttäjien määrä on lisääntynyt.

Ensi kuussa pitäisi näkyä vielä enemmän, kun ne nyt maskinsa tilanneet saavat niitä itselleen.

Vierailija
9/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Nyt alkaa näkyä jo eri värisiä ja näköisiäkin maskeja. Itse matkustan huomenna pitkästä aikaa junalla, ja panen naamalleni tyttöystäväni pikkarit. Pestyt kylläkin. 

Vierailija
10/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyvässä määrin. Ja mitä väliä VAIKKA joku nauraisikin? Kertoo omasta tyhjmyydestään, enkä usko et kukaan oikeasti ikinä edes nauraisi, ei ole millään tavalla naurun asia.

Vierailija
11/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen maaliskuusta lähtien joka kauppareissulla nähnyt jollain maskin. Nyt niitä on jo enemmän, mutta aika harvalla toki vielä.

Helsinki

Vierailija
12/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole julkisia käyttänyt mutta bongannut kadulla paljon maskeja jos suunta on ollut metroon/metrosta poispäin.

Vierailija
13/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy. Ja mikä on ollut vähän yllättävääkin huomata, niin teinitytöistäkin osa käyttää. Ja nuoret ihmiset ylipäätään. 

Tupakoivat henkilöt eivät tunnu käyttävän. 

Vierailija
14/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy. Nyt alkaa näkyä jo eri värisiä ja näköisiäkin maskeja. Itse matkustan huomenna pitkästä aikaa junalla, ja panen naamalleni tyttöystäväni pikkarit. Pestyt kylläkin. 

Miesten boxerit toimii paremmin. Netistä löytyy ohjevideoita.

Vierailija
15/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Uudestamaasta, mutta Tampereella näkyy. Ja käytä ihmeessä ja ehdottomasti. Mitä useampi käyttää, senkin esimerkin vaikutus näkyy ja yhä useampi alkaa käyttämään muutenkin. 

Olen päättänyt ryhtyä käyttämään maskia aina, kaupassa, tk:ssa, kirjastossa. Julkisiin en ole menossakaan. Ihan sama, vaikka tuijottavat. 

Vierailija
16/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itä-Helsingissä on maskien käyttäjiä suht paljon. Sanoisin että joka viides käyttää.

Ilmeisesti nyt kun useampi käyttää, niin muutkin kehtaavat kaivaa kaapeistaan maskit myös omaan käyttöönsä. 

Vierailija
17/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin alueella näkyy maskien käyttäjiä kaiken ikäisissä. Mutta en sitten tiedä mikä on tilanne muualla Uudenmaan alueella. 

Vierailija
18/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Järvenpäässä ei juurikaan näe maskien käyttäjiä. Täällä ollaankin keskivertoa viisaampia.

Vierailija
19/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Järvenpäässä ei juurikaan näe maskien käyttäjiä. Täällä ollaankin keskivertoa viisaampia.

Hmm? Yleisvaarallisen tartuntataudin levittämisen ehkäisemisen välttäminen on viisasta?

Vierailija
20/23 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näkyy omien havaintojeni mukaan selvästi enemmän kuin vaikkapa Vantaalla. Joka kymmenes käyttää arvoilta julkisissa sisätiloissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän