Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoitoonviemisestä-kuka mummo suostuu siihen että jatkuvasti

Vierailija
16.07.2006 |

oma tytär tuo lapsensa hoitoon? Kun täällä nyt pohdittu kuka äiti voi viedä hoitoon jne....mutta mua ihmetyttää yhtä paljon että minkälainen mummo suostuisi tähän - eikä hänellä pitäisi olla rohkeutta sanoa ei lapselleen ajatellen lapsenlapsen parasta?! Onhan vika mummoissakin, kun antavat oma lapsen tehdä näin (tuoda hoitoon). Oma äitini kyl pitäisi semmoisen " luennon" mulle jos rupeaisin lapseni sinne viemään joka kuukausi että " kuka tässä äiti on ja vastuuta pitää olla jne " . Ja näin kuuluukin tehdä mielestäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuo näytä valittavan tai vastustavan.

Vierailija
2/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat 3v. ja 7 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva lukea kakkosen kommentti, kun olen jo alkanut kuvittelemaan että olemme ainoita joiden lapset eivät kelpaa mummolaan hoitoon. Nyt on viisi lasta, eikä koskaan kukaan mummoilla hoidossa... Joskus kyselin hoitopaikkaa, mut koskaan ei käynyt, nyt en enää kysele. Ihan hyvin ollaan näin pärjätty. Enää ei harmita se ettei saa apua mutta se harmittaa ettei lapset kunnolla tunne omia isovanhempiaan!

Vierailija
4/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi onkin hoidossa ehkä n. kerran kahdessa viikossa - joskus useammin, joskus harvemmin. En mä ymmärrä, mitä ihmeen pahaa tai väärää siinä on jos mummo haluaa lasta hoitaa!! No, äideillä ei kai saisi olla vapaapäiviä ;)

Vierailija
5/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta puhut, ap. Kyllä mummon pitäisi sanoa suorat sanat lapselleen jos liikaa haluaa juosta omia menoja.

Vierailija
6/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko vanhempasi vielä työelämässä? Veisitkö ja hakisitko lapsesi ?

Vai odotatko kuljetusta myös isovanhemmilta.

Vierailija
7/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastoin...

Vierailija
8/8 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu sekin paremmalta vaihtoehdolta kuin se, että joko hoitaisin täysin itse mielenterveyteni kustannuksella tai sitten että antaisin aina laitoshoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä