Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on Helsingin paras pizzeria?
Kommentit (6)
Nolottaa helsinkiläisenä vastata, ettei täällä ole nykyään enää todella hyviä pizzerioita! Ennen oli Rivoli ja Kynsilaukka, mutta siitä on jo pari vuosikymmnentä aikaa. Kunnon puu-uuneja saa metsästää ja jos sellainen on, paikka on pilattu tunnelmalla tai hinnoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän Helsingissä ole tällä hetkellä yhtään pizzeriaa !!
Mä tykkään Rodolfosta. On tosin ennemminkin italialainen ravintola, kuin pelkkä pizzeria, mutta hyvät on pizzatkin.
Alue: Aihe vapaa
Classic pizza - no kebab. ;)
en tosin tiedä onko muualla keskustassa kuin stockalla.