Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukka ja vuoto.

Vierailija
07.08.2013 |

Onko ihan normaalia jos vielä 7kk hormonikierukan laiton jälkeen tulee vuotoa? kuin kuukautiset mutta todella paljon niukemmat. Mietin kun menin hätäpäissäni varamaan gynelle ajan, että pitäisikö perua se. Jos olen käsittnyt oikein niin kaikillahan ei taida jäädä kuukautiset pois? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu mirena kohta pari vuotta ja edelleen tulee vuotoja. Huomattavasti niukempia vaan mitä ennen.. Muistaakseni gyne kyllä selvitti ettei se kaikilla poista vuotoja kokonaan varsinkin jos on ennen olleet runsaat..

Vierailija
2/4 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Mulla kesti noin 8 kk vuoto, sitten jäi melkeen kokonaan pois - nyt toinen mirena menossa eikä ole kuuteen vuoteen ollut ollenkaan kuukautisia. Ihana vehje! 
Niin ja kun kierukan oton aikoihin opin käyttämään myös kuukuppia, niin se pelasti kans aika paljon. Nyt sitä en tosin tarvii enää lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja veemäistä. Varsinkin jos olet vähän iäkkäämpi ja ylipainoinen.

Vierailija
4/4 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä perun sen gyneajan? olen vasta 30v mutta ylipainoa on jonkin verran.