Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikilla bloggaajilla on Ray Banin Aviatorit, kun

Vierailija
20.08.2013 |

ne ei sovi oikeasti kenellekään? Vai mielletäänkö nuo sellaisiksi laseiksi, että ne sopii kaiken mallisiin ja kokoisiin kasvoihin? 

 

 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pitää olla todella kapeakasvoinen (sellainen ruotsalainen pään muoto), että ne oikeasti sopii. Tekee monesta maskuliinisesta pyöreäkasvoisesta naisesta todella äijämäisen. Ei kaunista mun mielestä. 

Vierailija
2/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmiini aviatorit näyttävät todella bimboilta, anteeksi. Vielä monogrammi-vuiska kainaloon, niin myötähäpeältä ei voi välttyä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sopivat soikeakasvoiille (oille sopivatkin kaikki). Niitähän on paljon eri kokoja, eli siitäkin riippuu. Mutta esim Fashionmeetsbuiness käyttää aviatoreja (ei ray ban) ja mielestäni se malli on aivan järkky hänellä, ei sovi sitten ollenkaan.

Vierailija
4/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska wayfarerit on myyty jo kaikille

Vierailija
5/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja sopii kasvoihini todella hyvin. Mielestäni tyylikkäät, 100% uv suoja silmille, ei tarvitse siristellä ja silti näkee esim. lukea auringossa. Mieheni on lentäjä ja hänellä on samat lasit samasta syystä vaikk ei muuten ole mitenkään "muotitietoinen". Enkä ole bloggaaja eikä mulla ole LV laukkua ;)

Vierailija
6/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan itse Xeniaa, Mungoa, Jonnamasta ja Preppy little picturesia suht säännöllisesti ja noilla kaikilla on ko. lasit ja kenellekään ne ei sovi. No Jonnalle sopii ihan ok ja ehkä Mungollekin joten kuten, mutta tosiaan, nuo lasit saavat naaman ja erityisesti leuan näyttämään tosi leveältä! 

 

En tunne omasta lähipiiristäkään kuin ihan pari kenelle ne sopii ja hekin ovat miehiä...

 

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat kyllä miehille parhaiten, katsokaas vaikka Johnny Deppiä :)

 

http://sunglassesfinder.com/wp-content/uploads/2010/09/sunglasses-ray-ban-aviator-johnny-depp-200x300.jpg

 

Vierailija
8/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 18:04"]

Sopivat kyllä miehille parhaiten, katsokaas vaikka Johnny Deppiä :)

 

http://sunglassesfinder.com/wp-content/uploads/2010/09/sunglasses-ray-ban-aviator-johnny-depp-200x300.jpg

 

[/quote]

 

Oh hoh... ;)

Näitäkin malleja on sekä miehille että naisille ja eri kokoisia omien kasvojen mukaan.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat klassikot,jotka sopivat ihan kaikille kasvoille, vaikka kuplaotsaiselle humanoidille.

Vierailija
10/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 17:53"]

En tiedä. Pitää olla todella kapeakasvoinen (sellainen ruotsalainen pään muoto), että ne oikeasti sopii. Tekee monesta maskuliinisesta pyöreäkasvoisesta naisesta todella äijämäisen. Ei kaunista mun mielestä. 

[/quote]

 

"Ruotsalainen pään muoto" on juuri sellainen että kasvot ovat ovaalin ja hieman kulmikkaan väliltä, ja poskipäät eivät ole pyöreät edestä lasien alapuolelta (kuten suomalaisilla yleensä jolloin lasit ottavat kiinni poskiin) vaan kohoavat enemmän tuonne kohti ohimoita. Jenkkinäyttelijätär Minka Kellyä on juuri sen malliset kasvot ja hänelle RB aviatorit sopivat todella hyvin

 

http://i8.photobucket.com/albums/a13/marcosaurelio2005v/minka-kelly-veste-oculos-ray-ban-aviador-rb-3025.jpg

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/55 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näytä hassummalta Jennifer Anistonillakaan, hänelläkin kasvot ovaalin ja kulmikkaan väliltä

 

http://1.bp.blogspot.com/-8pj9JPSC-m0/T0VTSFyTCyI/AAAAAAAABu4/cwGt9IqjMSo/s320/Jennifer-Aniston-Ray-Ban-Aviator-Sunglasses-Brown.jpg

 

Vierailija
12/55 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä alkaa jälleen ilmestymään blogeihin? Nämä lasit saa valitettavasti monet näyttämään jotenkin "apinanturpaisilta" jossa suu ja leuka tulevat todella voimakkaasti ja kömpelösti naamasta esiin :-o

Esimerkki siitä miten jotain tuotetta ostetaan vain sen takia koska on (blogi/telkkari/trendilehti)muotia eli koska muillakin on, ajattelematta sitä ettei ne sovi yhtään naaman tai pään muotoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikilla bloggaajilla on niitä värikkäitä Reiskan aviator-peililaseja, ja täytyy todeta että ne sopivat vain ehkä yhdelle kymmenestä! Siis oikeasti.

Vierailija
14/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Cutler and Grossit on paljon paremmat päässä ja muutenkin laadukkaammat kuin Ray-Banit, olen sovittanut niitä aiemmin Lontoossa, mutta nyt tilasin tällaiset samanlaiset täältä heidän nettikaupasta kuin Cheryl Colella on päässä tässä kuvassa, odottelen saavani ne tällä viikolla =)

http://www.cutlerandgross.com/blog/cheryl-cole-wears-cutler-and-gross-0740-aviators/

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:25"]Inhoan kaikkia aviator-mallisia laseja, niin miehillä kuin naisillakin, ja toivon, että ne menisivät pian lopullisesti pois muodista. Taidan toivoa turhaan :(

 

 

 

Tulee ihan fyysinen huono olo kun niitä katsoo :x

[/quote]

 

Oletko ihan terve?

[/quote]

 

Olen. Hemmetti, jos täällä saavat ihmiset julistaa miten oksettaa katsella lihavia ihmisiä joilla on leggingsit jalassa, niin kyllä minäkin saan ällötä aviatoreita!

 

Vierailija
16/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenialle ne ei sovi ollenkaan.....!

Vierailija
17/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenialle ne ei sovi ollenkaan.....!

Vierailija
18/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mielestäni ne sopivat hyvin sekä korkokenkälookiin kuin myös tennarilookiin. Todella monikäyttöiset siis.

Vierailija
19/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sopii tällasille ovaalis-tyyppisille mallimaisille kasvoille

http://img.auctiva.com/imgdata/1/3/3/5/8/7/5/webimg/672094753_o.jpg

eikä tyypillisille suomalaisille pallinaamoille!

Vierailija
20/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:36"]

Nämä Cutler and Grossit on paljon paremmat päässä ja muutenkin laadukkaammat kuin Ray-Banit, olen sovittanut niitä aiemmin Lontoossa, mutta nyt tilasin tällaiset samanlaiset täältä heidän nettikaupasta kuin Cheryl Colella on päässä tässä kuvassa, odottelen saavani ne tällä viikolla =)

http://www.cutlerandgross.com/blog/cheryl-cole-wears-cutler-and-gross-0740-aviators/

 

[/quote]

 

Ihanat ja nuo on sen verran kalliit eli neljäsataa euroissa ettei niistä varmasti tule mitkään "suomiblogilasit" ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi