HS:n toimittaja löysi Harry Potter-kirjoista loukkaavaa sisältöä
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006603168.html
Potterit loukkaavat rumia ja lihavia ihmisiä.
Kommentit (46)
Jos Hesarin toimittaja ei löytäisi jostakin loukkaavaa sisältöä, se olisi vasta uutinen.
Hui kamala.Itse olen lihava mamma,eikä Potterit loukkaa mua kyllä yhtään.Päinvastoin on mun lempikirjoja..Voi herranjumala mitä Stasin touhua taas.
Vierailija kirjoitti:
Jos Hesarin toimittaja ei löytäisi jostakin loukkaavaa sisältöä, se olisi vasta uutinen.
Peukku tälle.
Eikö siellä taikamaailmassa ole niitä muodonmuuttajia? Kai joku voi muuttaa itsensä miehestä naiseksi, valkoisesta mustaksi jne?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea, kirjailija kuvaili ihmisten ulkonäköä ja luonnetta. Toimittaja poimi sitten ne inhottavimmat rusinat pullasta. Kirjoissahan kuvaillaan aika pitäen kaikkien luonteet ja ulkonäöt, näistä löytyy siis yllätys yllätys sekä lihavia ilkimyksiä että hoikkia hyviksiä ja toisinpäin.
Hoikka+hyvis: Ron, Luna, Lupin, Kalkaros ...
Hoikka+pahis: Voldemort, Bellatrix, Lucius ...
Lihava+hyvis: Neville, Molly, Hagrid, Hullusilmä ...
Lihava+pahis: Dudleyt (paitsi se äiti), Peter, Crabbe/Goyle, ...
On muistettava kuitenkin että valkoinen on esitettävä pahana ja musta hyvänä. Tämä on ok koska orjuus ja valkoisen miehen taakka.
Keväällä oli hyvä, kun tuon paskalehden tyrkkypaskat eivät olleet kaupan aulassa ahdistelemassa asiakkaita. Nyt tuo sontalössi on taas ollut joitakin viikkoja häiriköimässä siellä.