Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä raiskaus?

Vierailija
20.08.2013 |

Olin vähän aikaa sitten yhden miehen luona joka on mua 8 vuotta vanhempi. Ollaan tapailtu vuoden verran seksimielessä, tosin ei olla kyllä nähty kovin usein. Ehkä kerran/kaksi kuussa ja joka kerta ollaan siis harrastettu seksiä. Nyt kuitenkin viimeksi kun olin siellä ja menimme sänkyyn nukkumaan alkoi mies hiplailla siihen malliin että nyt pannaan. Sanoin, että en jaksa nyt, lopeta. Mies vaan toisteli että "Ihan vähän vaan", "ei sun tarvii tehdä mitään", "viis minuuttia" ja muitakin ruinauspuheita. Piti käsistäni kiinni ja alkoi suudella reisiäni ja alapäätäni milloin laitoin jalkoja ristiin ja toistelin vaan, että lopeta mua väsyttää en jaksa. Avasi väkisin jalkojani ja jatkoi suuteluaan. Tuota mun kiemurtelua ja kieltämistä ja hänen väkisin suutelua/koskettelua jatkui ehkä vain viisi minuuttia, mutta se tuntui ikuisuudelta. Lopulta kun suostui lopettamaan mumisi hän vain miten olen tylsä yms. Hetken päästä nukahdin jo, mutta heräsin siihen kun mies kosketteli alapäätäni ja tuli jo sisääni. Olin kyljelläni ja mietin vain että en uskalla avata silmiäni ja esitän vain, että nukun ja pian se on ohi. Mies ei käyttänyt mitään ehkäisyä ja lopuksi vielä suoristi alushousuni ja käänti kylkeä. En saanut enää kunnolla unta ja mietin vain miten hyväksikäytetty olo mulla oli. Mies vaan tyydytti itsensä mulla ja luuli vielä että nukuin.

Mietin onko mulla edes oikeus 'suuttua' tai loukkaantua tuosta, kun hän kuitenkin on mulle tuttu ihminen ja olen hänen kanssaan harrastanut seksiä monta kertaa ihan vapaaehtoisesti. Ei asia mua sinällään haittaa, välillä se vaan tulee mieleen ja alkaa ahdistaa se tunne mikä silloin yöllä oli.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt oikeasti niin sikeäuninen sentään ole.

Vierailija
2/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikai, mutta aloituksessa sanoin kuitenkin että olin hereillä jos et huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait saat suuttua yms, mutta raiskaus tuo ei ollut, mutta seksuaalinen hyväksikäyttö kylläkin. Mutta mitä väliä lopulta, mitä se oli, kun kuitenkin sallit näin käyvän.

Toivottavasti et jatkossa enää tapaile tätä miestä.

Vierailija
4/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla juridisessa mielessä vähän hankala tapaus, mutta tuossa on väärin tehty..

20 luku (24.7.1998/563)
Seksuaalirikoksista
1 § (24.7.1998/563)
Raiskaus

Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan. (13.5.2011/495)

Yritys on rangaistava.

Vierailija
5/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:13"]

Tottakait saat suuttua yms, mutta raiskaus tuo ei ollut, mutta seksuaalinen hyväksikäyttö kylläkin. Mutta mitä väliä lopulta, mitä se oli, kun kuitenkin sallit näin käyvän.

Toivottavasti et jatkossa enää tapaile tätä miestä.

[/quote]

2011 lähtien tämän kaltaiset teot ovat olleet raiskauksia.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001

http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/2010/20100283

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/91423-sammuneenkin-raiskaaminen-on-pian-raiskaus

Vierailija
6/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:12"]

no eikai, mutta aloituksessa sanoin kuitenkin että olin hereillä jos et huomannut?

[/quote]

Niin tarkotin sitä että mies varmasti tiesi sun olevan hereillä.

Vierailija
7/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Täytyykö tuota edes täällä kysyä! Tee heti rikosilmoitus ja jätä tollanen k****pää.

Vierailija
8/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitti kutonen korjauksesta, kun mulle kävi vähän tuolla tavoin, niin ei ollut raiskaus...

Vierailija
9/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:01"]

Olin vähän aikaa sitten yhden miehen luona joka on mua 8 vuotta vanhempi. Ollaan tapailtu vuoden verran seksimielessä, tosin ei olla kyllä nähty kovin usein. Ehkä kerran/kaksi kuussa ja joka kerta ollaan siis harrastettu seksiä. Nyt kuitenkin viimeksi kun olin siellä ja menimme sänkyyn nukkumaan alkoi mies hiplailla siihen malliin että nyt pannaan. Sanoin, että en jaksa nyt, lopeta. Mies vaan toisteli että "Ihan vähän vaan", "ei sun tarvii tehdä mitään", "viis minuuttia" ja muitakin ruinauspuheita. Piti käsistäni kiinni ja alkoi suudella reisiäni ja alapäätäni milloin laitoin jalkoja ristiin ja toistelin vaan, että lopeta mua väsyttää en jaksa. Avasi väkisin jalkojani ja jatkoi suuteluaan. Tuota mun kiemurtelua ja kieltämistä ja hänen väkisin suutelua/koskettelua jatkui ehkä vain viisi minuuttia, mutta se tuntui ikuisuudelta. Lopulta kun suostui lopettamaan mumisi hän vain miten olen tylsä yms. Hetken päästä nukahdin jo, mutta heräsin siihen kun mies kosketteli alapäätäni ja tuli jo sisääni. Olin kyljelläni ja mietin vain että en uskalla avata silmiäni ja esitän vain, että nukun ja pian se on ohi. Mies ei käyttänyt mitään ehkäisyä ja lopuksi vielä suoristi alushousuni ja käänti kylkeä. En saanut enää kunnolla unta ja mietin vain miten hyväksikäytetty olo mulla oli. Mies vaan tyydytti itsensä mulla ja luuli vielä että nukuin.

Mietin onko mulla edes oikeus 'suuttua' tai loukkaantua tuosta, kun hän kuitenkin on mulle tuttu ihminen ja olen hänen kanssaan harrastanut seksiä monta kertaa ihan vapaaehtoisesti. Ei asia mua sinällään haittaa, välillä se vaan tulee mieleen ja alkaa ahdistaa se tunne mikä silloin yöllä oli.

[/quote]

Mikäs "mies" se tuollainen on?

Vierailija
10/10 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:43"]

Okei, kiitti kutonen korjauksesta, kun mulle kävi vähän tuolla tavoin, niin ei ollut raiskaus...

[/quote]

Näistä kun on oikeuden pöytäkirjat useimmiten salaisia niin kukaan ei tiedä missä se raja tarkalleen menee.

Mutta lainhengen mukaan tuo on raiskaus, se tuomitaanko tuosta vuodeksi vankeuteen on toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän