Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on ärsyttävin piirre ihmisessä?

Vierailija
16.08.2020 |

Mielestäni "minä tiedän paremmin kuin sinä" -asenne on. Ts joku luulee tietävän jonkun asian sinusta, vaikka on täysin väärässä, mutta se ei oikaisusta huolimatta mene perille, vaan vängätään siitä, kuinka "oikeassa" ollaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys. Terve itsekkyys on ok mutta äärilaita ei.

Meinasin kirjoittaa saman. Ikäväkseni olen vaan huomannut että nämä itsekkäimmät pärjäävät parhaiten tässä elämässä.

Millä mittarilla?

Vierailija
42/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumaisuus. Muutkin vastaajat ja ap ovat kuvailleet persuja.

Persut ovat siis yksimielisesti ärsyttävin ihmisryhmä.

Vierailija kirjoitti:

vihervasemmistolaisuus eli minä minä minä ja mun mielipiteet, ovat olevinaan aina oikeassa, laiskoja paskoja.

Vierailija kirjoitti:

Suvakkius...pitää sisällään paljon huonoa

Ylimielisyys.

Varsinkin sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei edes tunne.

Korjasin lainauksesi. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät fanaatikot. Tyhmä ihminen voi olla vielä ihan mukava, jos on hyväntahtoinen. Tyhmä fanaatikko puolestaan on todella rasittava. Sellainen ihminen on fanaattinen jonkin asian puolustaja/vastustaja, mutta ei kykene ymmärtämään asian tosia puolia, vaikka todistusaineistoa olisi vaikka kuinka paljon. Mutta kun kapasiteetti ei riitä, niin siitä ei tarvi välittää.

Vierailija
44/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten asioista puhuvat. Alentavat arvoaan silmissäni ja valitsen sanani hieman eri tavalla kuin normaalisti käyttäytyvien kanssa.

Vierailija
45/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että toinen ihminen ei hyväksy jos toinen on erimieltä asiasta. Ja ärsyyntyy siittä :D kokemusta on.. Minä kunnioitan kaikkien mielipiteitä mutta usein kun sanon omani mitä minä ajattelen jotkut ärsyyntyvät ja hermostuvat.

Vierailija
46/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu silloin kun pitäisi kertoa totuus, sekä itsekkyys eikä ota muiden tunteita huomioon.

Vierailija
47/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että toinen ihminen ei hyväksy jos toinen on erimieltä asiasta. Ja ärsyyntyy siittä :D kokemusta on.. Minä kunnioitan kaikkien mielipiteitä mutta usein kun sanon omani mitä minä ajattelen jotkut ärsyyntyvät ja hermostuvat.

Sisältyykö niihin sun mielipiteisiin toisten ihmisten kunnioitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä