Mikä teille on ärsyttävin piirre ihmisessä?
Mielestäni "minä tiedän paremmin kuin sinä" -asenne on. Ts joku luulee tietävän jonkun asian sinusta, vaikka on täysin väärässä, mutta se ei oikaisusta huolimatta mene perille, vaan vängätään siitä, kuinka "oikeassa" ollaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persumaisuus. Muutkin vastaajat ja ap ovat kuvailleet persuja.
Persut ovat siis yksimielisesti ärsyttävin ihmisryhmä.
Vierailija kirjoitti:
vihervasemmistolaisuus eli minä minä minä ja mun mielipiteet, ovat olevinaan aina oikeassa, laiskoja paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Suvakkius...pitää sisällään paljon huonoa
Ylimielisyys.
Varsinkin sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei edes tunne.
Korjasin lainauksesi. 👍
Tyhmät fanaatikot. Tyhmä ihminen voi olla vielä ihan mukava, jos on hyväntahtoinen. Tyhmä fanaatikko puolestaan on todella rasittava. Sellainen ihminen on fanaattinen jonkin asian puolustaja/vastustaja, mutta ei kykene ymmärtämään asian tosia puolia, vaikka todistusaineistoa olisi vaikka kuinka paljon. Mutta kun kapasiteetti ei riitä, niin siitä ei tarvi välittää.
Toisten asioista puhuvat. Alentavat arvoaan silmissäni ja valitsen sanani hieman eri tavalla kuin normaalisti käyttäytyvien kanssa.
Se että toinen ihminen ei hyväksy jos toinen on erimieltä asiasta. Ja ärsyyntyy siittä :D kokemusta on.. Minä kunnioitan kaikkien mielipiteitä mutta usein kun sanon omani mitä minä ajattelen jotkut ärsyyntyvät ja hermostuvat.
Valehtelu silloin kun pitäisi kertoa totuus, sekä itsekkyys eikä ota muiden tunteita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Se että toinen ihminen ei hyväksy jos toinen on erimieltä asiasta. Ja ärsyyntyy siittä :D kokemusta on.. Minä kunnioitan kaikkien mielipiteitä mutta usein kun sanon omani mitä minä ajattelen jotkut ärsyyntyvät ja hermostuvat.
Sisältyykö niihin sun mielipiteisiin toisten ihmisten kunnioitus?
Millä mittarilla?