Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on ärsyttävin piirre ihmisessä?

Vierailija
16.08.2020 |

Mielestäni "minä tiedän paremmin kuin sinä" -asenne on. Ts joku luulee tietävän jonkun asian sinusta, vaikka on täysin väärässä, mutta se ei oikaisusta huolimatta mene perille, vaan vängätään siitä, kuinka "oikeassa" ollaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus, pieni tai iso.

Vierailija
22/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset piirteet. Kuvitellaan itsestä todella suuria vaikka siitä ei ole mitään ulkoisia todisteita ja vaaditaan muilta ihailua ja ruvetaan ilkeiksi jos joku on uhka omille suuruuskuvitelmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken itseensä ottava ja nopeasti tulistuva.

😉

Vierailija
24/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys.

Jos joku on kelju ilman mitään syytä. Syy voi olla vaikka se, ettei toisen naama miellytä, mutta omassa päässä keksitään ilkeilylle tekosyy.

Vierailija
25/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka yrittää manipuloida minua ja huomatessaan, ettei onnistu, hermostuu. Narsistispiirteinen siis.

Vierailija
26/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka päättävät jo valmiiksi inhota toista hänen sukupuolensa/suuntautumisensa/ikänsä tai ulkonäkönsä tms takia. Eli eivät edes aidosti halua tutustua toiseen, vaan tuomitsevat toisen vääränlaiseksi/tyhmäksi/alempiarvoiseksi sen perusteella, millainen hän on. Alusta asti ovat toiselle tylyjä, puhumattomia, kiusaavat tai sulkevat ulkopuolelle, koska "olen jo valmiiksi päättänyt, etten pidä sinusta koska olet..."

Vierailija
28/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys

Vierailija
29/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkius...pitää sisällään paljon huonoa

Vierailija
30/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle puhuminen, minä minä olen aina oikeassa ja sinä väärässä.

Vierailija
31/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkuus.

Vierailija
32/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkallisuus, se kettumainen pieni hihitys joka asiaan (=teinikäytös aikuisella)

Vierailija
33/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persumaisuus. Muutkin vastaajat ja ap ovat kuvailleet persuja.

Persut ovat siis yksimielisesti ärsyttävin ihmisryhmä.

Ylimielisyys.

Varsinkin sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei edes tunne.

Vierailija
34/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka ei anna itsestään mitään inhimillistä, kaikki on ihanaa tai jos jotain ikävää tai noloa sattuu, on se jonkun muun vika

Vierailija
35/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäinen pahuus, joihin kuuluu myös ylenkatse ja ilkeys.

Vierailija
36/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kavala lähes huomaamaton epärehellisyys, että esimerkiksi esittää ymmärtäneensä jotain väärin, vältelläkseen todelliseen aiheeseen kommentoimista. Tai esittää ettei kuullut. Ja yleisesti raukkamainen välttely ja halpoihin "huijauskeinoihin" tukeutuminen keskustellessa.

Vierailija
37/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenpiirteistä pikkutarkkuus. En jaksa sellaisia töissä (nysväävät loputtomasti yksityiskohtien kanssa kokonaisuutta tajuamatta) enkä yksityiselmässä (tylsät jutut, kertovat kaiken perusteellisesti).

Vierailija
38/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ihminen voi tajuta kokonaisuutta, vaikka mielenkiinto olis yksityiskohdissa.

Vierailija
39/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana päin puhuminen ja räkättävä pilkkaaminen. Aikuoset ihmiset voivatkin olla raskaan tyhmiä.

Vierailija
40/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ihminen voi tajuta kokonaisuutta, vaikka mielenkiinto olis yksityiskohdissa.

Jotkut joo, mutta silti pitäisi osata olla jauhamatta niistä yksityiskohdista liikaa silloin kun toinen tarvii yleisluontoisen briiffin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän