Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on ärsyttävin piirre ihmisessä?

Vierailija
16.08.2020 |

Mielestäni "minä tiedän paremmin kuin sinä" -asenne on. Ts joku luulee tietävän jonkun asian sinusta, vaikka on täysin väärässä, mutta se ei oikaisusta huolimatta mene perille, vaan vängätään siitä, kuinka "oikeassa" ollaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osykopatia ja sadistisuus

Vierailija
2/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kissa lehmä, jos se on navetassa syntynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei pyri kehittymään ja kehittämään itseään. Ei haasta itseään. Valitettavan yleistä ja nämä ihmiset ovat usein myös moraalittomia ja epärehellistä.

Vierailija
4/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei pyri kehittymään ja kehittämään itseään. Ei haasta itseään. Valitettavan yleistä ja nämä ihmiset ovat usein myös moraalittomia ja epärehellistä.

Tässäpä esimerkkityyppi, on kehittänyt itsestään ärsyttävän.

Vierailija
5/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumaisuus. Muutkin vastaajat ja ap ovat kuvailleet persuja.

Persut ovat siis yksimielisesti ärsyttävin ihmisryhmä.

Vierailija
6/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys.

Vierailija
7/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä väliinpitäämättömyys tilanteissa, kun joku tarvitsee apua, Väliin pitämättömyys yhteisestä luonnosta, kaupungin siisteydestä ym.

Vierailija
8/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO alle 120

Vierailija
9/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain peili itsellesi, turhaan minuun ärsyynnyt. Oikea kohde on siellä peilissä.

Vierailija
10/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivertaisuusvinouma. Siis että pidetään itseä ihan sikana fiksumpana kuin oikeasti onkaan ja annetaan sen luulon kuulua ja näkyä jokaisessa mahdollisessa välissä.

Vierailija
11/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys. Terve itsekkyys on ok mutta äärilaita ei.

Vierailija
12/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain peili itsellesi, turhaan minuun ärsyynnyt. Oikea kohde on siellä peilissä.

Sinähän voisit haastaa itsesi olemaan ärsyyntymättä ihmisiin, jotka eivät haasta itseään? Kehittäisit itseäsi hieman.

Vierailija
13/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ärsyttävää jos en ole sellainen kuin sinä haluat, voimakkaasti reagoiva ja sinun kanssasi kilpailuhenkinen. Vaan olen rauhallinen ja vähästä onnellinen.

Miettisit miksi näin on. Minuun se ei liity millään tavalla.

Ap on täysin oikeassa!

Vierailija
14/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet itsellesi epärehellinen. Ja seuraavaksi kaikki on aina muiden syy. Haluat kontrolloida muita ja suutut jos se ei onnistu.

Vierailija
15/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ärsyttävää jos en ole sellainen kuin sinä haluat, voimakkaasti reagoiva ja sinun kanssasi kilpailuhenkinen. Vaan olen rauhallinen ja vähästä onnellinen.

Ap on täysin oikeassa!

Ei itsensä kehittäminen tarkoita aina kilpailuhenkisyyttä. Itseään voi kehittää monella tavalla, esimerkiksi henkisesti. En ole voimakkaasti reagoiva, mistä sen keksit?

Vierailija
16/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalittomia ja epärehellisiä? Sinulta nyt taitaa puuttua jotain sellaista, joka ei kehittämällä kehity.

Vierailija
17/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miten?

Vierailija
18/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on täysin oikeassa!

Ei itsensä kehittäminen tarkoita aina kilpailuhenkisyyttä. Itseään voi kehittää monella tavalla, esimerkiksi henkisesti. En ole voimakkaasti reagoiva, mistä sen keksit?

Myös tavoilla joita juuri sinä et ymmärrä.

Vierailija
19/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot tommone introvertti, ni en oo kutsunu sua mihinkää ku en haluu väsyttää sua"

Öö ehkä itse osaan paremmin päättää mikä minulle sopii.

Vierailija
20/47 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys. Terve itsekkyys on ok mutta äärilaita ei.

Meinasin kirjoittaa saman. Ikäväkseni olen vaan huomannut että nämä itsekkäimmät pärjäävät parhaiten tässä elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän