Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko paahtoleipää paahtaa "etukäteen"?

Vierailija
20.08.2013 |

Jos paahdan leivät illalla, kovettuvatko tai muuttuvatko muuten epämiellyttäväksi syötäväksi jäähtyessään aamuksi?

Aamulla lämmittäisin ne mikrossa päällä sieniä ja juustoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Et oo tosissas!  Mikset voi aamulla paahtaa niitä, jos kuitenkin mikrottaisit? Ne nahistuu.

Vierailija
2/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööö ja siis tekisit näin ... miksi? samalla kun leivät on siellä paahtimessa, kaivat ne sienet ja juustot esille, kun saat juuston höylättyä ja sienet leikattua, on paahtikset jo aikapäivää sitten pompannut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aloittaja on vaikka niiden leipien kanssa jossain muualla kun kotona aamulla?

Veikkaan että se mikrottaminen lössäyttää ne aika pahasti. Mutta testaa, ei sen leivän tarvitse jäähtyä kuin muutama minuutti niin se on samanlainen kuin olisi yön jäljiltä.

Vierailija
4/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa myytiin kaupassa valmiiksi paahdettuja paahtoleipiä ja ne oli ihan syötäviä. Eli kaippa niin voin tehdä. Itse tykkään kyllä enemmän vastapaahdetuista.

Vierailija
5/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso ongelma on vain testata?

Vierailija
6/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina keitän teeveden illalla etukäteen, on sitten kätevää aamulla vaan lämmittää se mikrossa!

Vierailija
7/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paahtaa, mutta itse jättäisin ne kyllä mikrossa lämmittämättä ja söisin kylminä mutta rapeina. Se mikrotus paahtamisen jälkeen kun kuivattaa niitä leipiä kyllä. Tai sitten laittaisin vähän voita tai oliiviöljyä päälle ennen mikroon laittoa.

Vierailija
8/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä jää paahtoleipää yli niin syön seuraavana päivänä rapeita ovat, kuin korput, en siis laita muovipussiin.

Vierailija
9/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen yleensä lämpimiä voileipiä uunissa niin että jää myöhemmin syötäväksikin. (ketsuppia, juustoa ja joskus kinkkua) Itse tykkään syödä kylmänä, mutta muut perheenjäsenet käyttävät mikrossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän