Olen niiin väsynyt tähän arkeen...!
Meillä on juuri pahimmillaan oleva 3 vuotias uhmaikäinen, joka kiristää minun ja miehenikin välejä. Olen nyt kesälomalla, mutta miehellä ei kesälomaa tänä kesänä ollenkaan. Kesäloman alussa tyttö oli mummolassa viikon ja kyllä ikävä oli, mutta siltikin ajattelin että olisipa vielä toisenkin, etten jaksa taas kun arki alkaa! Eli tilanne oli sama tytön lähtiessä mummolaan, kuin palatessa sieltä. En saanut akkuja ladattua...
Tytön poissaolo aikana emme riidelleet kertaakaan, meillä meni todella hyvin. Syynä varmasti se ettei arki painanut päälle....pystyi olemaan tekemättä ruokaa, tekemättä mitään jos ei huvittanut!
Olen kokoajan pahalla päällä...ehkä siihenkin auttaisi jos mieheni alkaisi tekemään enemmän kotihommia. Hän kyllä tekee niitä, mutta ensin pitää päivätolkulla muistutella, joten sama sitten kun itse teen! Kerran kokeilin että en siivoa, katsotaan milloin ukko imuriin tarttuu...meni päiviä, meni viikko...ei se ei tartu imuriin! Minua jo oksetti kaikki paskasuus, joten kuinka kävi? Minä siivosin!
Kommentit (12)
Tehkää jotain kivaa yhdessä. Me lähdetään kohta kaivariin, suihkussa just kävin... :D
on, mutta ei se ainakaan helpota jos vain miettii että miten raskasta on.
SofterSin:
Tehkää jotain kivaa yhdessä. Me lähdetään kohta kaivariin, suihkussa just kävin... :D
Tosin olen kuullut että monella kahden lapsen perheellä on " helpompaa" , koska lapsista on seuraa toisilleen, eikä se yksi ja ainokainen ole kokoajan vanhempien helmassa...eli on siinä sen 24h!
En tiedä minä koen...välillä riesana...toki rakastan tyttöä ihan älyttömästi ja meillä on paljon yhteisiä juttuja ja on hauskaa! Enemmän puran turhautumistani mieheeni, en lapseen!
Ap
Kesäkaivari-konsertti: Värttinä, Von Hertzen Brothers, Dave Lindholm in English, Egotrippi, Puolustusvoimien varusmiessoittokunta feat. Marzi Nyman Trio ym.
Aika Su 16.07.2006 13:00
Paikka Kaivopuisto, Helsinki
Vierailija:
on, mutta ei se ainakaan helpota jos vain miettii että miten raskasta on.
Ehkä ihmiset jotka eivät ole kokeneet näin eivät ymmärrä tätä oloa ja ahdistusta. Kun palaa loppuun, niin palaa loppuun! Ei siinä auta ajatukset paremmasta huomisesta! Tätä on jo kuitenkin jatkunut kauan...
Ja kuten jo tuossa mainitsin teemme paljon kaikenlaista yhdessä, niin perheenä kuin me tytön kanssa kahdestaan ja he iskän kanssa kahdestaan.
Ap
masentunut ja tuntea olonsa voipuneeksi. Että ihan älytöntä ruveta sanomaan, että jos on 1 lapsi, ei saa olla uupunut.
Kannattaisi varmaan käydä vaikkapa neuvolapsykologin kanssa juttusilla, ja mahdollisesti lääkärilläkin, ettei taustall ole joku sairaus, kuten anemia tai kilpirauhasen vajaatoiminta
Odotettavissa tosin olikin tällaisia edellä nähtyjä vastauksia, kun kyseessä on AV
Terv. Ap
tullut neuvo, että oma asennoituminen auttaa todella paljon...
Tekis välillä mieli lähteä ovesta ulos ja kadota maailmalle.
hohhoijaa