Artisteja, joilla ei mielestäsi ole lainkaan karismaa?
Kommentit (41)
Hanna Pakarinen, siksi ei ura liikahtanut ainakaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Stig
Stigin karisma on hänen puhetyylissä. Pidän
Vierailija kirjoitti:
Jannika B, joskaan ei ole kyllä suosittu...
Myydään Apulannan kanssa samassa paketissa, ja on saanut miehensä kautta VALTAVASTI mediahuomiota, päässyt moniin TV-ohjelmiin (joista suositummat/lahjakkaammat voivat vain haaveilla) mutta ei kiinnosta ketään.
On omanlaisensa maailmanennätys siinä, että vaikka jalustalle nostetaan, niin ei vaan toimi, koska se karisma puuttuu.
Tämä. On ollut hupaisaa kyllä seurata, miten Toni pukkaa tätä likkaa 'uralla' eteenpäin. Toni hyvä: naisesi on keskinkertainen ja vielä kaiken lisäksi karismaton. Jos sillä olisi karismaa, niin siitä keskinkertaisuudesta voisi silti saada jotain aikaiseksi (vrt esim. kaikessa varsin keskinkertainen Madonna aikoinaan), mutta kun ei oo, niin ei kukaan halua kuunnella tai katsella keskinkertaista tylsimystä. Tai sitten sille vain pitää kirjoittaa sarja hittibiisejä. Alahan Toni kirjoittaa, kirjoitithan niitä aikoinaan ison liudan Irinalle - eikö enää irtoa?
Suvi Teräsniska, laulaa hyvin tietysti ja varmasti viehättävä ihminen, mutta ei ole mielestäni kovin karismaattinen. Sattumalta olen kerran osunut paikkaan, jossa hän oli esiintymässä.
Täällä on mainittu Stig, mun mielestä epä-karismaattisuus kuuluu hänen imagoonsa. Siis se ja monotoninen lauluääni ja wannabe juntti esiintymisasu. Onko Stig joskus yrittänytkään olla vakavasti otettava tai karismaattinen?
Voi toki olla, että Stig ei oikeastikaan ole henkilönä karismaattinen ja vetää siksi överiksi.
Mira Luoti vaikuttaa mukavalta ihmiseltä sinänsä, mutta ei ole kyllä karismaa hänellä yhtään minun mielestäni. Jannika B:stä samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa.
Tomi Björk vaikka ei ole laulaja.
Metri Helena