Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun hakea osa-aikatyötä, jota olisi noin 80h/kk??

Vierailija
16.07.2006 |

eli siis keskimäärin 20 tuntia vaan viikossa.... laskeskelin tuossa, että käteen ei kauheasti jäisi kun tuosta summasta vähennetään tytön hoitomaksu ja vielä pojan mahdollinen iltapäiväkerhomaksu (eskariin menee) ja työpaikkaan olisi matkaakin sellaiset 27km/suunta. toisaalta ala olisi oma ja muutenkin olisi kiva päästä vähän välillä ajattelemaan muutakin kun tätä lapsiarkea (niin hölmöltä kun se ehkä joistain kuulostaakin). miehellä on töitä suunnilleen vielä syksyyn tai alkutalveen asti ja sen jälkeen alkaa satunnaiset keikkatyöt hänellä. meillä lapset siis 6v ja 1v9kk ja senkin kannalta olen ajatellut että osa-aikatyö olisi parhain vaihtoehto koska siinä ehtisi paremmin olla lasten kanssa vielä eikä tarvisi niitä hoitopäiviä olla joka päivä...

mitä mieltä olette? haenko tuota työtä? uskon että mahdollisuudet olisi ihan hyvät päästäkin sinne...koska mulla on työkokemusta juuri tuollaiselta alalta ja koulutustakin.. =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuokin tiedot vaikuttaa päätökseen.

Vierailija
2/2 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella että ei aivan täysiä päiviä (8h) ole vaan lyhyempiä tuntimääriä päivässä. lisäksi tuossa lukee että taitavalle työntekijälle olisi luvassa myös lisätunteja. ja taitava aion tottakai ollakin! =D

hain juuri pari kuukautta sitten sellaista osa-aikatyötä jossa olisi ollut noin 30h/viikossa töitä ja mieheni oli sitä mieltä että kannattaako tuo välttämättä... mutta tämä työ olisi sentään omaa alaani ja haluaisin todella välillä johonkin muita asioita ajattelemaan täältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla