Mitä ajattelet ihmisistä joilla on seksuaalinen fetissi amputoituihin?
Eli siis jos vaikka puuttuu toinen jalka, tai molemmat tai useampiakin raajoja.
Pidätkö sitä jotenkin sairaana?
Itse olen naispuolinen henkilö ja mulla on tuollanen "fetissi". Musta olisi jotenkin jännää kokeilla rakastella miehen tai naisen kanssa jolta vaikka puuttuisi toinen jalka. Haluan vähän kuitenkin selventää tätä mun fetissiä. Eli, oikeasti, en pidä mitenkään ihanana sitä että joku ihminen menettää raajojaan tai vaikka halvaantuu... Se on TODELLA surullista ja sitä ei toivois kellekkään, koska se rajottaa niin paljon henkilön yksilövapautta kun ei oo toimivia käsiä tai jalkoja ja niitä tarvitaan joka päivä! Enkä mitenkään myöskään kannusta ihmisiä niin sairaihin tekoihin, että jonkun fetissin takia alkaisi tahallaan leikkaamaan itseltään raajoja irti tai halvaannuttamaan itseään tai tekisi toisille myöskään tälläistä. Hyi, hyi, hyi... :((
Mutta jokin mua kuitenkin kiihottaa siinä että sen ihmisen on vaikeampi liikkua esimerkiksi yhdellä jalalla pomppimalla ja minusta amputoitu jalka voi olla myös kaunis. :) eli mun mielestä ei ole syytä sellaista välttämättä hävetäkkään. Musta sellainen pieni ja siro tynkä, jossa leikkaushaava on umpeutunut nätisti ja iho on sileä, en pidä kauheana, päinvastoin kauniina...
Mulla toi liikkumisen rajoittuneisuus myös liittyy aika paljon kanssa toiseen fetissiin, kuten esimerkiksi sitomiseen, käsirautoihin, piiskaamiseen jne...
Näiden vammautuneiden henkilöiden kanssa saan myös toteuttaa hoivaamisviettiäni. En siis halua heille mitään pahaa, vaan päinvastoin, minusta olisi ihana auttaa kyseistä vammautunutta henkilöä ja auttaa hänet esimerkiksi nauttimaan uudestaan seksistä ja tuntemaan olonsa hyväksi.
Mitä ajattelet minusta?
ihan jees