Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä joilla on seksuaalinen fetissi amputoituihin?

Vierailija
19.08.2013 |

Eli siis jos vaikka puuttuu toinen jalka, tai molemmat tai useampiakin raajoja.

Pidätkö sitä jotenkin sairaana?

Itse olen naispuolinen henkilö ja mulla on tuollanen "fetissi". Musta olisi jotenkin jännää kokeilla rakastella miehen tai naisen kanssa jolta vaikka puuttuisi toinen jalka. Haluan vähän kuitenkin selventää tätä mun fetissiä. Eli, oikeasti, en pidä mitenkään ihanana sitä että joku ihminen menettää raajojaan tai vaikka halvaantuu... Se on TODELLA surullista ja sitä ei toivois kellekkään, koska se rajottaa niin paljon henkilön yksilövapautta kun ei oo toimivia käsiä tai jalkoja ja niitä tarvitaan joka päivä! Enkä mitenkään myöskään kannusta ihmisiä niin sairaihin tekoihin, että jonkun fetissin takia alkaisi tahallaan leikkaamaan itseltään raajoja irti tai halvaannuttamaan itseään tai tekisi toisille myöskään tälläistä. Hyi, hyi, hyi... :((

Mutta jokin mua kuitenkin kiihottaa siinä että sen ihmisen on vaikeampi liikkua esimerkiksi yhdellä jalalla pomppimalla ja minusta amputoitu jalka voi olla myös kaunis. :) eli mun mielestä ei ole syytä sellaista välttämättä hävetäkkään. Musta sellainen pieni ja siro tynkä, jossa leikkaushaava on umpeutunut nätisti ja iho on sileä, en pidä kauheana, päinvastoin kauniina...

Mulla toi liikkumisen rajoittuneisuus myös liittyy aika paljon kanssa toiseen fetissiin, kuten esimerkiksi sitomiseen, käsirautoihin, piiskaamiseen jne...

Näiden vammautuneiden henkilöiden kanssa saan myös toteuttaa hoivaamisviettiäni. En siis halua heille mitään pahaa, vaan päinvastoin, minusta olisi ihana auttaa kyseistä vammautunutta henkilöä ja auttaa hänet esimerkiksi nauttimaan uudestaan seksistä ja tuntemaan olonsa hyväksi.

Mitä ajattelet minusta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaiset sairaat jutut sallitaan tällä palstalla?

Vierailija
22/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen kummempia. Onhan meitä... joka junaan =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta olisi jotenkin jännää kokeilla" ei ole fetissi.

Markkinat on kyllä pienet. Hakaniemen suunnalla näkyy pyörätuolialkkiksia, jotka ovat menettäneet paleltumisen seurauksena raajoja. Sexsyä tosiaan!

Vierailija
24/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka suorastaan vaativat tiettyjä ulkoisiapiireitä kumppaneilta.

Minun naismakuni on aina käsittänyt vain henkisiä ominaisuuksia. En ymmärrä miten joku voi haluta "blondin".

En siis ymmärrä tuollaisia haluja, eli en ainakaan voi sinua tuomita. Tämä kohta vähän aiheutta ylimääräistä ihmetystä:

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:10"]

minusta olisi ihana auttaa kyseistä vammautunutta henkilöä ja auttaa hänet esimerkiksi nauttimaan uudestaan seksistä ja tuntemaan olonsa hyväksi.

[/quote]

Miksi amputaation tai vammautumisen yhteydessä katoaisi kyky nauttia seksistä?

Vierailija
25/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:17"]

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka suorastaan vaativat tiettyjä ulkoisiapiireitä kumppaneilta.

Minun naismakuni on aina käsittänyt vain henkisiä ominaisuuksia. En ymmärrä miten joku voi haluta "blondin".

En siis ymmärrä tuollaisia haluja, eli en ainakaan voi sinua tuomita. Tämä kohta vähän aiheutta ylimääräistä ihmetystä:

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:10"]

minusta olisi ihana auttaa kyseistä vammautunutta henkilöä ja auttaa hänet esimerkiksi nauttimaan uudestaan seksistä ja tuntemaan olonsa hyväksi.

[/quote]

Miksi amputaation tai vammautumisen yhteydessä katoaisi kyky nauttia seksistä?

[/quote]

Ei se välttämättä katoakkaan, mutta voihan siitä ihmisestä tulla epävarma vammansa takia. Musta ois ihana näyttää tälle ihmiselle, että jos hän on muuten suloinen, niin hän sitten on ja kelpaa mulle vammansa kanssa juuri tuollaisena kun on. :)

Mikään ei ois parempaa kun saada tää ihminen onnelliseksi ja loistamaan aito hymy hänen kasvoillaan.

En mäkään vaadi kumppanilta/seksikumppanilta mitään erityispiirteitä. Tähän asti mun kumppanit/seksikumppanit ovat olleet ihan normaaleja, minun mieleeni olevia komeita miehiä ja noita piiskaamis, käsirauta, sitomis sun muita pientä kipua tuottavia ja rajuja fetissejä olen kyllä kokeillut mieheni kanssa, musta oli ihanaa olla hänen seksiorjansa... ;D ja toisen naisen kanssa olisi myös mukava kokeilla seksiä, en tiedä tekeekö se minusta bi:n jos haluaisin esim. kokeilla miltä tuntuisi hieroa naisen kanssa alapäitä vastakkain, mutta en välttämättä haluaisi koskaan seurustella toisen kanssa, mutta jos rakastuisi kai sitä sillon sellaisellekin antautuisi. Pääasiassa kuitenkin etsin miestä kumppanikseni. Mutta sitten tämä mistä tässä postauksessa puhun, niin olen pitänyt vaan oman pääni sisällä ja omana kivana, ehkä parhaimmat fetissit ja haaveet voi olla myös niitä ettei niitä koskaan kerro toiselle tai toteuta toisen kanssa. En siis erityisesti vaadi, että mun kumppanin täytyisi olla jokin vammainen ja mielellään jos ei oliskaan, kyllä se rajottais ja vaikeuttas elämää ihan helvetisti. Siinä mielessä mulla on ainakin ihan terve suhtautuminen, mietin vaan kuulostaako tuo kaikki muu vielä normaalilta teidän korvaan vai sairaalta.

Vierailija
26/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHmettelen, mistä moinen taipumus juontaa juurensa, mut en sen kummempaa. 

Vierailija
27/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olen naimisissa amputoidun kanssa, eikä tuo ominaisuus häntä määritä. Se ei loppujen lopuksi edes vaikeuta liikkumista kohtuuttomasti (toisen jalan reisiamputaatio). Vähän sama juttu kuin jos olisi vaikka korkeanpaikankammoinen tai pahasti allerginen. Se nyt vaan on yksi ominaisuus, enkä pidä sitä mitenkään 'jännänä' tai 'kiihottavana'. En usko, että miehenikään haluaisi ihmisten pitävän häntä ensisijaisesti amputoituna.

Vierailija
28/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä ihmisen ei tarvii olla joku ällö alkkis... jos sillä ei ole jotain raajaa. Voi raajan myös menettää jonkun sairauden tai onnettomuuden takia, vaikka onneksi nykypäivänä moni niistäkin pystytään hoitamaan jo niin ettei niin radikaaliin toimenpiteeseen kuin amputaatio tarvitse ryhtyä.

Vierailija
29/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista, ei edes fetissi. Fetisseistä puhuttiin vuosikymmeniä sitten. kaikenlainen seksuaalisuus on kaunista ja normaalia. Aivan kaikki.

Vierailija
30/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä!

Oon koittanu itekkin miettiä, et mistä tää vois johtaa juurensa. Oon tullu siihen tulokseen, et voisko tää jotenkin liittyä tuohon mun hoivaamisviettiin et musta on kiva vaan auttaa ja hoivata ihmisiä joilla on joitakin ongelmia.. ja sitten sillä vois olla yhteyttä tuohon mun fetissiin mikä mulla on ollut jo paljon aikasemmin, eli kaikki tollanen bdsm tai bondage seksi.

Huomasin vaan useampia vuosia sitten kun satuin youtubesta katsomaan videoita amputoiduista henkilöistä, että hei minähän jostain syystä kiihotun tästä ja monet naiset siellä tekevät työksensäkin tai ainakin harrastukseksi niitä amputaatio fetissi videoita pääasiassa varmasti joillekin miehille..

Vierailija
31/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi 9, pedofiilia. Siitä musta ei mitenkään saa kaunista...

Vierailija
32/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, saako kysyä että miksi miehesi on menettänyt jalkansa?

Vierailija
33/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille jos sulla on kaksi jalkaa ja keksi jotain muuta mietittävää kuin vammaisten paneminen - siis mikäli olet aikuinen ihminen.

Vierailija
34/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota fetissiä ja pidän erikoisena. Itse jollakin tapaa kammoksuisin ajatusta, että itseltä puuttuisi raaja tai että harrastaisin seksiä tai eläisin parisuhteessa sellaisen kanssa, jolta puuttuu raaja. Jos rakastaa toista ihmistä, niin tietysti toisen hyväksyy sellaisenaan kaikkine ominaisuuksineen, oli se sitten puuttuva jalka, käsi tai muu, mutta en voisi ikinä toivoa seurustelukumppaniltani kyseistä ominaisuutta.

Kummastelen, mutta meillä tosiaankin on erilaisia mieltymyksiä. Mieltymyksiä saa olla ja sinun mieltymys amputaatioihin tuntuu olevan vielä ihan terveellä tasolla. Et sentään haluaisi tieten tahtoen vammauttaa toista tai itseäsi.

Vierailija
35/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mulla on vähän samanlaista hoivaamisviettiä tai jotai. Melikuvissani oon aina se sankari joka pelastaa, ratkaisee, hoitaa homman. Tosielämässä olen sellainen etten kelpuuta "täydellistä" ihmistä kumppanikseni. Haluun että miehessä on joku särö joka tekee siitä kauniin. No valitettavasti exän kohdalla taisin haluta hoivata aran juopon normaaliksi ihmiseksi, onnistumatta. Nykyinen mies on kyllä ihan kunnollinen, työssäkäyvä normaali ihminen. Paitsi että on osittaisella työkyvyttömyyseläkkeellä 10-v takaisen onnettomuuden seurauksena. Kroppa on haavoittunut ja jokseenkin just sellaisenaan niin mielettömän kaunis ja upea. Palovammaa, leikkaushaavoja, pientä vinoutumaa. En nyt tiedä , en minä hänen kanssaan toin tuon takia ole, mutta kun ekan kerran vaatteet riisuttiin niin mykistyin ihmisruumiin kauneudesta. En tiedä, itse tosin olen pieni pullea karvajalkainen hobitti, joten kai minä koen itteni jotenkin varmemmaksi ja kauniimmaksi kun kumppanikin on jollain tapaa "epätäydellinen", vaikea sanoa. Vaan väliäkö tuolla, onnellisena mennään etiäpäin. :)

Vierailija
36/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:40"]

Paitsi 9, pedofiilia. Siitä musta ei mitenkään saa kaunista...

[/quote]

Tai zoofilia.

Vierailija
37/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:42"]

Mene lenkille jos sulla on kaksi jalkaa ja keksi jotain muuta mietittävää kuin vammaisten paneminen - siis mikäli olet aikuinen ihminen.

[/quote]

No mitä pahaa on haaveilla seksistä vammaisen ihmisen kanssa, jos molemmat ovat kuitenkin henkisesti samalla tasolla, eli hänen vammansa ei ole sitä laatua että se olisi henkistä? :DD

Vierailija
38/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:12"]

En ajattele mitään sen kummempia. Onhan meitä... joka junaan =))

[/quote]

No niin näyttäisi olevan: http://www.thevine.com.au/life/news/fork-stuck-in-mans-penis-after-bizarre-sexual-mishap-20130819-264450/

Vierailija
39/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi vielä tuolla meinaa? :D

Tuskin tulisin vahingoittamaan itseäni tai ketään muutakaan missään vaiheessa sillä tavalla ja minunhan halu ei ole vahingoittaa, vaan päinvastoin hoivata/auttaa sellaisia ihmisiä. :)

Itekkin kammoksun ajatusta siitä että mulle kävis noin!! mä en varmasti ikinä pystyis elää sellasen kans... tai et mun kumppanillekaan, ois se aivan kamalaa jos sellanen tilanne tulis todella eteen. Vetäis aika vaikeeks ja mä pelkäisin et saattais rakkauskin hajota sellasen takii. Eli kokeilunhalu ja haaveet on vaan kokeilunhaluja ja haaveita, ei todellakaan sitä todellisuutta mitä tahtois...

Vierailija
40/41 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:34"]

Ei mitään erikoista, ei edes fetissi. Fetisseistä puhuttiin vuosikymmeniä sitten. kaikenlainen seksuaalisuus on kaunista ja normaalia. Aivan kaikki.

[/quote]

Typerä väite. Ei aivan kaikki seksuaalisuus ole kaunista ja normaalia, ainakaan jos se on rikollista tai vahingollista jollekin osapuolelle. Ketään ei esimerkiksi saa alistaa tai pakottaa mihinkään vastoin hänen tahtoaan. Siitä on kauneus kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan