Mitä ajattelet ihmisistä joilla on seksuaalinen fetissi amputoituihin?
Eli siis jos vaikka puuttuu toinen jalka, tai molemmat tai useampiakin raajoja.
Pidätkö sitä jotenkin sairaana?
Itse olen naispuolinen henkilö ja mulla on tuollanen "fetissi". Musta olisi jotenkin jännää kokeilla rakastella miehen tai naisen kanssa jolta vaikka puuttuisi toinen jalka. Haluan vähän kuitenkin selventää tätä mun fetissiä. Eli, oikeasti, en pidä mitenkään ihanana sitä että joku ihminen menettää raajojaan tai vaikka halvaantuu... Se on TODELLA surullista ja sitä ei toivois kellekkään, koska se rajottaa niin paljon henkilön yksilövapautta kun ei oo toimivia käsiä tai jalkoja ja niitä tarvitaan joka päivä! Enkä mitenkään myöskään kannusta ihmisiä niin sairaihin tekoihin, että jonkun fetissin takia alkaisi tahallaan leikkaamaan itseltään raajoja irti tai halvaannuttamaan itseään tai tekisi toisille myöskään tälläistä. Hyi, hyi, hyi... :((
Mutta jokin mua kuitenkin kiihottaa siinä että sen ihmisen on vaikeampi liikkua esimerkiksi yhdellä jalalla pomppimalla ja minusta amputoitu jalka voi olla myös kaunis. :) eli mun mielestä ei ole syytä sellaista välttämättä hävetäkkään. Musta sellainen pieni ja siro tynkä, jossa leikkaushaava on umpeutunut nätisti ja iho on sileä, en pidä kauheana, päinvastoin kauniina...
Mulla toi liikkumisen rajoittuneisuus myös liittyy aika paljon kanssa toiseen fetissiin, kuten esimerkiksi sitomiseen, käsirautoihin, piiskaamiseen jne...
Näiden vammautuneiden henkilöiden kanssa saan myös toteuttaa hoivaamisviettiäni. En siis halua heille mitään pahaa, vaan päinvastoin, minusta olisi ihana auttaa kyseistä vammautunutta henkilöä ja auttaa hänet esimerkiksi nauttimaan uudestaan seksistä ja tuntemaan olonsa hyväksi.
Mitä ajattelet minusta?
Kommentit (41)
Tuo mitä kerroit, oli minulle aivan ihanaa luettavaa. Olen mies, jolta joudutaan amputoimaan oikea jalka aivan ylhäältä. Siihen ei tulla laittamaan minkäänlaista proteesia enkä moista huolisikaan sillä pystyn liikumaan kyynärsauvoilla riittävän tehokkaasti.
Fetissejä on monenlaisia. :) Enpä sen kummemmin ajattele mitään.
Vieläköhän ap tätä ketjua seuraa..?
No joka tapauksessa, et ole ainoa. Kummallista, että tämä ketju osui silmiini nyt kun juuri eilen mietin olenko tämän fetissini kanssa jotenkin sairas tai outo tai jotain. Tämä mun kiinnostukseni (joka on siis vain yksi sadan muun joukossa!!) raajarikkoisiin on syntynyt kai siten, että olin aikanani hyvin ihastuksissani erääseen henkilöön. Hän oli minuun lyhyeen verrattuna paljon pidempi, erittäin raamikas ja komea mies..vähän sellainen vaikeasti tavoiteltavissa oleva mutta tunnettu naistenmies kuitenkin. Minulla ei ollut koskaan mitään mahdollisuuksia, kenties ujoudestani johtuen.. Kunnes kohtasimme vuosia myöhemmin, hänellä yksi raaja vähemmän. Siitä huolimatta hän oli edelleen se sama komistus kuin ennenkin. Jotenkin minua kuumotteli ajatuskin siitä, että enää hän ei pääsisi pakenemaan minulta..minä juoksisin nyt nopeampaa. ;D Jotenkin se sellainen haavoittuvuus oli viimeinen silaus sille miltä hän näyttikään silmissäni. Yksi raaja vähemmän oli hänestä poistanut sellaisen kylmän ylimielisyyden ja nopean liikkuvuuden näkökentästäni, ja lisännyt tilalle hieman nöyremmän ja helpomman kontrolloitavan josta tällainen pienempikin naisihminen saa pideltyä. Hyi..kuulostan kauhean ilkeältä ja sadistiselta vaikken ole. Harmi vain hän pääsi kuitenkin karkaamaan minulta uudelleen..eikä kenessäkään toisessa ei ole samaa kuin hänessä. :(
Aika noraali fetissi.
Myös univormupukuisten miesten perään kuolaaminen on (kevyt) fetissi.
Oletko jo yksin. Katso ylempää,, lähetin tekstin hiukan ennen sinua ,, Haluatko yhteyttä.
Jännä. Onkohan mullakin fetissi. Mä taas monesti ajattelen et miltä tuntuis jos yhtäkkiä heräisi sairaalasta reisiamputoituna tai sit yhtäkkiä heräis. Jalat ei liikkuisi ja ois halvaantunut vyötäröstä alaspäin ja ne mielikuvat saa aikaan seksuaalisia tuntemuksia ... ?
20, tuosta oon samaa mieltä ja siksi tuolla aikaisemmin sanoinkin, että ei musta ole pedofiilia seksuaalisessa muodossaan esimerkiksi MILLÄÄN tavalla kaunista.
Mä en nää mitään kaunista siinä että 50v papparaisella on 8-vuotiaan tytön alastonkuvia 1200 kappaletta koneella kun poliisi imuroi sen...
Tai sitten tuo että toista alistetaan ja satutetaan vasten hänen tahtoaan. Meillä kun on ollut sängyssä noita sitomis ja piiskaamisleikkejä, niin niissä just pitääkin olla selvät säänöt, jos toista sattuu on heti lopetettava sitä suuremmalla syyllä ja jos toinen ei enää halua jatkaa ja että käsiraudat aukastaan niin ne on kans sillon aukastava sillä sekunnilla...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:51"]
Mitä toi vielä tuolla meinaa? :D
Tuskin tulisin vahingoittamaan itseäni tai ketään muutakaan missään vaiheessa sillä tavalla ja minunhan halu ei ole vahingoittaa, vaan päinvastoin hoivata/auttaa sellaisia ihmisiä. :)
[/quote]
Tarkoitit varmaan lainata minua, eli viesti 14. Vielä meinasi sitä, että joillakin muilla vastaavanlainen fantasia voi mennä vieläkin äärimmäisemmäksi, esim. todella halutaan vahingoittaa itseä tai muita. Siinä kohtaa tuo samainen fetissi muuttuisi jo todella kyseenalaiseksi, vaikka periaatteessa omalle ruumiilleenhaan saa tehdä mitä haluaa, kunhan toimii täydessä ymmärryksessä.
En ajatellutkaan mitään sellaista, että sinulla tuo fetissi olisi muuttumassa mitenkään radikaalimpaan suuntaan. Sitä se "vielä" ei siellä tarkoittanut. :D
Siinähän sitten on, ei kai se sen ihmeempi fetissi ole kuin hiusfetissi tai laihuusfetissi tai lihavuusfetissi tai mikä hyvänsä.
OK niin kauan kun kohdistuu aikuisiin ihmisiin eikä halua satuttaa ketään, eli leikkoa toisilta kinttuja ja käsiä. Mutta se kai jo oliskin jo ihan eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:55"]
Mitä on zoofilia?
[/quote]
Eläimiin sekaantumista.
Mutta poistun nyt tästä koneelta joten jatkakaahan te tätä mielenkiintoista keskustelua tästä aiheesta! Koska minun mielestäni ainakin ihmisten erillaiset seksuaaliset mieltymykset ja sitten vammaisuus/seksi ovat omalla tavallaan kiinostavia aiheita.
:P
Vastatkaa myös tähän:
Miten suhtautuisit, jos sinulla polven yläpuolelta amputoitu jalka ja olisi kesä ja sinulla olisi sortsit jalassa, et olisi jaksanut laittaa sinä päivänä proteesia, ystäväsi olisi tulossa käymään... Olisitte tutustuneet vähän aikaa sitten ja vammautumisestasi ei olisi myöskään vielä niin kauan aikaa, n. vuosi. Sen jälkeen sinulla ei olisi ollut pahemmin vientiä mies tai naisrintamalla ja miettisit saatko ikinä ketään miestä tai naista, koska sinulla on tämä vamma. Mitä ajattelisit kun nätti nainen tai komea mies istuisi viereesi ja viettäisitte normaalisti aikaa ja sitten myös keskustelisitte siitä sinun vammasta/vammautumisesta ja tämä nätti nainen tai komea mies laittaisi yhtäkkiä kätensä siihen sinun tyngän päälle ja sanoisi " Musta tää ei tunnu tai näytä ollenkaan pahalta, näätsä mä pystyn ihan helposti koskee tähän ilman että musta tuntuis yhtään kauheelta " ja hymyilisi ja katsoisi sinua silmiin. :) Sitten hän alkaisi selittämään että " Katso nyt, toi sun jalka on pieni ja siro ja toi sun leikkaushaavakin on umpeutunut nätisti... Ei se oo yhtään niin kamala mitä sä voisit luulla. "
Niin mitä luultavasti ajattelisit tai tuntisit?
Mun tekis mieli tehdä tämä eräälle ihanalle ihmiselle... Mutta emmä tiedä uskallanko tai kehtaanko mä, kun en tiedä hänen suhtautumistaan..
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:41"]
7, saako kysyä että miksi miehesi on menettänyt jalkansa?
[/quote]
Liikenneonnettomuudessa. Siitä on nyt jo 15 vuotta aikaa eikä koko asialla ole mitään tekemistä hänen luonteensa, huumorinsa, muun ulkonäkönsä tai kiinnostuksen kohteidensa kannalta. Uravalintakin oli jo siinä vaiheessa tehty eikä se siihenkään vaikuttanut. Itselleni asialla ei ole mitään merkitystä. Olen seurustellut ns. terveidenkin miesten kanssa, ja kyllä niistä joillakin oli suurempia ongelmia pärjätä elämässä kuin mitä tällä amputoidulla on.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:12"]
Mutta poistun nyt tästä koneelta joten jatkakaahan te tätä mielenkiintoista keskustelua tästä aiheesta! Koska minun mielestäni ainakin ihmisten erillaiset seksuaaliset mieltymykset ja sitten vammaisuus/seksi ovat omalla tavallaan kiinostavia aiheita.
:P
Vastatkaa myös tähän:
Miten suhtautuisit, jos sinulla polven yläpuolelta amputoitu jalka ja olisi kesä ja sinulla olisi sortsit jalassa, et olisi jaksanut laittaa sinä päivänä proteesia, ystäväsi olisi tulossa käymään... Olisitte tutustuneet vähän aikaa sitten ja vammautumisestasi ei olisi myöskään vielä niin kauan aikaa, n. vuosi. Sen jälkeen sinulla ei olisi ollut pahemmin vientiä mies tai naisrintamalla ja miettisit saatko ikinä ketään miestä tai naista, koska sinulla on tämä vamma. Mitä ajattelisit kun nätti nainen tai komea mies istuisi viereesi ja viettäisitte normaalisti aikaa ja sitten myös keskustelisitte siitä sinun vammasta/vammautumisesta ja tämä nätti nainen tai komea mies laittaisi yhtäkkiä kätensä siihen sinun tyngän päälle ja sanoisi " Musta tää ei tunnu tai näytä ollenkaan pahalta, näätsä mä pystyn ihan helposti koskee tähän ilman että musta tuntuis yhtään kauheelta " ja hymyilisi ja katsoisi sinua silmiin. :) Sitten hän alkaisi selittämään että " Katso nyt, toi sun jalka on pieni ja siro ja toi sun leikkaushaavakin on umpeutunut nätisti... Ei se oo yhtään niin kamala mitä sä voisit luulla. "
Mun tekis mieli tehdä tämä eräälle ihanalle ihmiselle... Mutta emmä tiedä uskallanko tai kehtaanko mä, kun en tiedä hänen suhtautumistaan..
[/quote]
Mun on vaikea kuvitella, millaisen tunnemyllerryksen olisin käynyt, jos multa olisi amputoitu jalka, saati että olisinko vielä vuoden jälkeenkään täysin sinut asian kanssa. Hyväksyisinkö vielä vartaloani sellaisena, joten tähän voi olla vaikea vastata. Yritän silti.
Nykyisellään en todellakaan pitäisi siitä, että joku tulisi sanomaan: "Tuo asia x vartalossasi ei ole ollenkaan niin kamala kuin sä luulet. Kato nyt, mäkin VOIN koskee tähän (ilman että ällöttää)". Tuossa on vähän sellainen sävy, että kato nyt miten hyvä ihminen oon kun voin koskee tuohon, oletuksena, että lähes kaikkia muita muka ällöttäis.
Luulisin, että tuollaisessakin tilanteessa haluaisin, että toinen ihminen haluaisi minut kokonaisuutena, ei jonkin yksittäisen ominaisuuden/puutteen takia/siitä huolimatta. En tosiaankaan haluaisi, että minut muistettaisiin vain sen amputaation takia. Olisin siltikin yksilö, ihminen, kokonaisuus, enkä mikään pelkkä amputuoitu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:53"]
15, it this a joke? :O
[/quote]
Öö, miksi se nyt vitsi olisi? Syväanalyysiä nyt itsestä vaan. Tämmöinen minä oon, lapsesta asti hieman pullukka, epävarma, kiusattu. Paennut fantasioihin jotakuinkin aina (ei ne tosielämää haittaa), kirjallisuuden tai mielikuvituksen kautta. Ulospäin näkyvässä elämässä oon ihan tavallinen työssäkäyvä nainen, äiti, fiksu ja toimeentuleva. Sisäisessä elämässä se lapsena huomiotta jäänyt rassukka, tai lopulta se huomio oli sitä kiusaamista. Lapsena/nuorena sankaritarfantasiat nyt oli mitä oli ja rakastin Tolkienin maailmaa. Aikuisena oon tajunnut haluni hoivata olevan sitä lapsuudessa vaille jääneen ihmisen halua. Kaikki muuttuu paremmaksi ja hyvä voittaa. No, miehessäni ihastuin hänen aivoihin ja siellä tapahtuvaan kykyyn ajatella asioita. Oikeasti näen hänen kauneuden siitä lähtökohdasta käsin. Mutta minkäs sille voin että hänen ruumiinsa kiehtoo, kiinnostaa, sytyttää. Hah, piste iin päälle vaan, suurta plussaa. En minä niissä fantasioissa elä, mutta jos nyt mies sattuu olemaan sellainen unelmien prinssi niin so?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:12"]
Vastatkaa myös tähän:
[/quote]
No tuota, luulempa että voisit huomioida tätä ihmistä ihmisenä, etkä hänen tynkäänsä. Eka lause nyt saattais vielä mennä, mutta "pieni ja siro ja toi leikkaushaavakin umpeutunut nätisti" on vähän... ööö... no joo.
Kiitos 30 vastauksesta!
Ehkä mun ei sit kannata todellakaan tehdä niin..
Outona pidän. Hyvin outona. Selkäpiitä karmii.