Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalla ultrassa iso pää, apua! :(

Vierailija
19.08.2013 |

Viikkoja tänään 38+0 ja olin kontrollikäynnillä ison sf-mitan takia. Vauvan reisiluu ja vartalon mitat vastasivat noin viikkoa 39, mutta pää vastasi viikkoa 42+2!! Jo rakenneultrassa pää oli viikon verrsn isompi kuin muu vartalo, eikä lääkäri silloin ollut huolissaan. Nytkään ei sanonut mitään, mutta tuntui että kiire oli seuraavaa potilasta katsomaan. Onko meidän vauvalla nyt vesipää? :( 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:30"]

Itse en osannut olla erityisen huolissani, koska ei kahdesta näin isopäisestä voi tulla pienipäistä lasta.

[/quote]

peesi ylläolevalle. Minä olin puolestani aivan kauhuissani, kun esikoisesta sanottiin, että hänellä on "epänormaalin pieni pää". Sitten kuin syntyi huomattiin, että ihanhan se vauva on vaan vanhempiinsa tullut. Toisen kohdalla otin sen ultraajan pienipäisyyskommentin rennommin. Normaali lapsi hänkin. 

Vierailija
22/23 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kakkosen raskausaikana useissa ultrissa ja aina jotenkin mystisesti mitattiin pää isoksi ja kropaltaan myös rotevaksi. Syntyikin hoikahko eikä pään koko ainakaan keskimääräistä isompi ollut, ehkä hiukan alakanttiin. Syntymän jälkeen ne arvailut onkin sitten pitänyt paikkaansa. En tiedä miksi näin. Toivotaan että kaikki on kunnossa. Tiedän miten ikävää tuollaisia on miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee isona pääministeri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme