Voiko parisuhde alkaa naljailulla?
Mies heitti kommentin olemalla muka hauska ja naljaili päälle. Veti hiljaiseksi mutta seuraavalla viikolla naljailin takaisin miehelle ja mies meni hiljaiseksi. Työpaikalla kemian huomaa. En ole kiinnostunut miehestä mutta naljailu molemmin puolin on hauskaa ja puhun kavereille miehestä koko ajan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei alkaisi. Parisuhteessa en naljaile enkä kuuntele sitä toiselta.
ootko akka
Nainen olen, naimisissa, toisella kertaa onnellisesti.
onnellinenmies kirjoitti:
Ensi viikolla tulee 17 vuotta täyteen naljailemattomassa suhteessa. Ihanaa kun ei koskaan tarvi pelätä toisen piikkejä tai äänensävyjä. Meidän noin kolme pikkuriitaa ovat yhteensä kestäneet 3 minuuttia.
Mistähän nekin riidat sitten on ellei naljailusta?
Vierailija kirjoitti:
Työkavereille ei flirttailla.
n19
Molemmat sinkkuja niin miksi ei?
Suonikas ja muhkurainen naljailu on ok.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan missään nimessä sotkeudu itäsuomalaiseen ihmiseen, äläkä käy täällä päinkään. Huumorintajuttomana lähtisit häntä koipien välissä pois alta aikayksikön. Kas kun huumori on se elämän suola ja siihen kyllä kuuluu myös naljailu.
T naljailua 32 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan missään nimessä sotkeudu itäsuomalaiseen ihmiseen, äläkä käy täällä päinkään. Huumorintajuttomana lähtisit häntä koipien välissä pois alta aikayksikön. Kas kun huumori on se elämän suola ja siihen kyllä kuuluu myös naljailu.
T naljailua 32 vee
Ei tulisi mieleenkään. Olin nuorena jokusen vuoden naimisissa kaennuulaisen kanssa, kyllä ne kulttuurierot tulivat hyvin selväksi. Toinen puoliso (Pirkanmaalta, jos sillä on väliä) nyr 15 vuoden ajan puhuu samaa kieltä, arvostaen, eikä pyri lyttäämään. Tunteet ilmaistaan suoraan ja positiivisen kautta, naljailijat olkoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun suhteet on kaikki tainneet alkaa pienellä vttuilulla. Tosin se on hyväntahtoista kiusoittelua. Katsotaan silmiin, hymyillään ja seurataan reaktiota.
Ilkeä ja henkilökohtaisuuksiin menevä naljailu on vaan ilkeää. Jos toinen loukkaantuu ja hiljentyy niin raja on ylitetty, anteeksipyyntö on paikallaan.Viitsitkö avata vähän?
Mies naljaili leikillään että täälläkö syöt yksin pelkkää salaattia. Hetken hiljaisuuden jälkeen naljailin takaisin että noin laihan luuviulu miehen pitäisi syödä ehkä enemmän kuin lautasmallin mukaan ja mies meni tästä hiljaiseksi.
Olipas hassua.😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T naljailua 32 vee
Entä naljailu taitavasti englannin kielellä? Onko sallitumpaa kuin suomeksi?
En suosittele.
Naljailevasta miehestä tuli ilkeä, kun en halunnut mennä sänkyyn hänen - lähes tuntemattoman miehen -kanssa. Olimme pitkään ystäviä, mutta en halunnut ilkeää seurustelukumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T naljailua 32 vee
Entä naljailu taitavasti englannin kielellä? Onko sallitumpaa kuin suomeksi?
Meni piipl tink tey kän spiik gut inklish.
Meni piipl aar VERI RONG.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun suhteet on kaikki tainneet alkaa pienellä vttuilulla. Tosin se on hyväntahtoista kiusoittelua. Katsotaan silmiin, hymyillään ja seurataan reaktiota.
Ilkeä ja henkilökohtaisuuksiin menevä naljailu on vaan ilkeää. Jos toinen loukkaantuu ja hiljentyy niin raja on ylitetty, anteeksipyyntö on paikallaan.Viitsitkö avata vähän?
Mies naljaili leikillään että täälläkö syöt yksin pelkkää salaattia. Hetken hiljaisuuden jälkeen naljailin takaisin että noin laihan luuviulu miehen pitäisi syödä ehkä enemmän kuin lautasmallin mukaan ja mies meni tästä hiljaiseksi.
Ensimmäinen oli toteamus ja toinen oli puhdasta vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen oli toteamus ja toinen oli puhdasta vittuilua.
Huomenna nähdään ja syödään lounasta samassa tilassa. Jää nähtäväksi onko mies millä päällä, mutta taitaa olla viisasta pyytää anteeksi veetuilua. Taisin loukata miestä. Voi vee mikä pelle olinkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas hassua.😒
Olipa nassua
Tämä.