Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko blogeilla oikeasti tienata jotain?

Vierailija
19.08.2013 |

Ja miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tienannut sillä tavalla, että olen saanut kaksi uutta ystävää. 2 bloggaajaan olen tutustunut niin että kirjoitin heidän blogeihin ja he vastaavasti kirjoittivat minun ja sitten toinen kutsui omiin juhliinsa ja ollaan sen jälkeen treffailtu.

Jotain pientä tuotejuttua olen saanut, lähinnä kosmetiikkaa, mutta ystäviä ei 40 v naisella voi koskaan olla liikaa ja olen todella iloinen näistä.

Vierailija
2/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi kakkosen viesti.Ei se raha aina tärkeintä elämässä ole, vaan se kenen kanssa täällä elämässä pääsee tekemään ja kokemaan asioita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin klastajan vaimo saa vaatteita, meikkejä, kellon ja hoitoja.

Vierailija
4/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli blogien täytyy olla tunnettuja,jotta niillä jotain tienaisi.

Vierailija
5/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tienannut parhaimmillani tuhansia kuukaudessa, mutta kuuluisa on oltava, muutama sataa lukijaa ei riitä saamaan mainosihmisten kiinnostusta.

Vierailija
6/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan 600 euroa kuukaudessa siitä, kun pidän blogia yhden ison mediatalon verkkosivustolla. Sopimus on voimassa 2013 loppuun. Mulla ei siis klikkausten määrä tai mikään muu vastaava vaikuta summaan jonka saan, enkä myöskään saa tuotteita valmistajilta tai muuta vastaavaa, vaan minulla on tuo mediatalo toimeksiantajana. Toki pitää tehdä houkuttelevia päivityksiä sillä vain riittävä määrä seuraajia takaa mulle jatkoa myös ensi vuodelle. Koska olen yksityisyrittäjä (freelancer) mun leipä on murusina maailmalla ja tuloja tulee monesta satunnaisesta lähteestä, yksi tai vakituista tulolähdettä ovat aina tervetulleita.

Vierailija
7/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta (ja uteliaisuudesta ;)) kysyn sinulta mediatalon bloggaaja, kuinka paljon uniikkeja lukijoita blogissasi oli, kun sinut palkattiin? Saitko kutsun vai haitko itse paikkaa? Mikä oli blogialustasi ennen palkkausta, olitko jo silloin jossain portaalissa mukana? 

Vierailija
8/8 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan Super-Marjo tuo mediatalon bloggaaja...