Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotanorsu vastaa. Kysy.

Vierailija
19.08.2013 |

BMI 29.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 09:52"]

BMI 29.

[/quote]

Täällä toinen samanlainen. Olen 175 pitkä ja painan 89 kg. Mitkäs sun mitat on?

Vierailija
2/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteletko sinäkin meistä luonnostaan todella laihoista, että olemme itse valinneet olla anorektisia niin että meitä on lupa haukkua, mutta jos lihavuudesta mainitaan niin jumal**** :/ ?

Laitan vielä selvyyden vuoksi kun netissä on niin helppo ymmärtää väärin. Itse en määrittele ketään ulkonäön perusteella. Lihavat saa olla lihavia, koska heidän terveytensä ei minulle paljoa kuulu. Aikuiset osaavat pitää huolen itsestään. Samoin kuin tupakoitsijat eivät häiritse koska se on heidän valintansa.

Ehkä moni lihava ei olisi painonsa takia masentunut ja uusisi jojoilua painon kanssa aina vaan jos neiti ja herra täydelliset eivät tuomitsisi heitä kaiken aikaa "terveyssyistä" mutta todellisuudessa haukkuvat vain kasvattaakseen omaa egoaan. Ketä oikeasti huolettaa kadulla vastaan tulevan elämä oli hän millainen vain, jos ei koko ihmistä edes tunne. Miksi pitää kaverille vinkata "katos tuota"

Ite oon saanu usein kuulla jopa työkaverilta saunassa, että "oletpa laiha hyi ei tuo ole edes kaunista" nii nii ei se ole, mutta minä en liho piste! Olen aina ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mies ja/tai lapsia?

Vierailija
4/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laihduta?