Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kertoa että miten pystyy ihastumaan niihin jotka eivät nyt viehätä lainkaan?

Vierailija
15.08.2020 |

Eli jos tilanne on se että ei ikinä saa niitä joihin ihastuu, mutta tarjolla olisi kuitenkin aika ajoin sellaisia jotka eivät viehätä...Niin miten täällä ihmiset ovat onnistuneet muokkaamaan itseään niin, että ihatuvat näihin tarjolle oleviin?

Yksinäisyys jo kyllästyttää...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla adenteella kannattaa varautua pitkään yksinoloon.r

Vierailija
2/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ole yksin niin kauan kunnes löydät sen joka viehättää oikeasti. Problem solved-

Vierailija
4/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Ole yksin niin kauan kunnes löydät sen joka viehättää oikeasti. Problem solved-

Miksi täällä sitten aina kehotetaan laskemaan taso niihin joita on tarjolla, jos ei ei muka ole mahdollista?

Vierailija
5/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi pitäisi ihastua sellaiseen joka ei viehätä, sisäisesti tai ulkoisesti. Netissä ja livenä on keskustelevia sinkkuja ja muita, ehkei sinun tarvitse olla täysin yksin.

Vierailija
6/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tutustuu paremmin siihen epäviehättävään ihmiseen, näkemys hänestä voi muuttua.

Vierailija
7/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas

Vierailija
8/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tutustuu paremmin siihen epäviehättävään ihmiseen, näkemys hänestä voi muuttua.

Olen useamman kerran koittanut tapailla tällaista epäviehättävää monenkin kuukauden ajan, mutta aina huonoin lopputuloksin.

AP

Vierailija
9/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas

Kas hei, tunnemmeko me?

Vierailija
10/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ihastusta voi pakottaa. Minulle on kyllä käynyt usein niin, että huomaan yhtäkkiä olevani ihastunut tyyppiin, johon en olisi aikaisemmin voinut kuvitella ihastuvani. Ihastukseni ovat oikeastaan tulleet minulle aikamoisena järkytyksenä, kun olen yhtäkkiä tajunnut ihastuneeni johonkin, josta en ollut ennen ajatellut ollenkaan, että ihastuisin häneen.

Vierailija
11/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siitä ihmisestä löytyy jokin piirre, joka viehättää ulkonäköä enemmän.

Työskentelin kerran pahasta aknesta kärsivän henkilön kanssa, mutta kun opin hänet tuntemaan oli hän aivan äärimmäisen nokkela ja vitsikäs. Olen täysin varma, että tämä henkilö hurmaa sillä oikean henkilön.

Vierailija
12/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ihastusta voi pakottaa. Minulle on kyllä käynyt usein niin, että huomaan yhtäkkiä olevani ihastunut tyyppiin, johon en olisi aikaisemmin voinut kuvitella ihastuvani. Ihastukseni ovat oikeastaan tulleet minulle aikamoisena järkytyksenä, kun olen yhtäkkiä tajunnut ihastuneeni johonkin, josta en ollut ennen ajatellut ollenkaan, että ihastuisin häneen.

Mikä tässä henkilösä oli sellaista ettet voinut aiemmin kuvitella ihastuvasi?

Vierailija
13/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa tutustua ihmisiin avoimin mielin, ehkä jonkun harrastuksen tai kaveriporukan mukana. Ei kuitenkaan kannata deittailla ihmisiä, joista ei ole oikeasti kiinnostunut. Siinä tulee vaan katkeraksi.

Vierailija
14/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein siitä ihmisestä löytyy jokin piirre, joka viehättää ulkonäköä enemmän.

Työskentelin kerran pahasta aknesta kärsivän henkilön kanssa, mutta kun opin hänet tuntemaan oli hän aivan äärimmäisen nokkela ja vitsikäs. Olen täysin varma, että tämä henkilö hurmaa sillä oikean henkilön.

Eli sinulla kävi hänen kanssaan klassinen "sinullekin on JOKU jossain varmasti"

Tuossa on vain sellainen ongelma että jokainen nainen tuppaa ajattelemaan noin, eikä sitä monessakin yhteydessä paljon puhutta JOKUA olekaan olemassa...

Vierailija
15/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä henkilösä oli sellaista ettet voinut aiemmin kuvitella ihastuvasi?

Iso ikäero, eikä ulkonäkökään ensin vienyt jalkoja alta.

Vierailija
16/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aina ihmettelen kun neuvotaan laskemaan rimaa.

Käsitän sen juuri niin, että vaikka ihminen ei viehätä niin silti saattaa alkaa viehättämään kun vaan jatkaa tapailua.

Miten sen riman laskemisen muullatavoin voi ymmärtää tarkoittavan.

Minulla ei toimi. Joko viehättää tai ei.

Vierailija
17/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä pystykään.

Mutta kyse on mielestäni ennemminkin siitä, että toisia ihmisiä viehättävät eri asiat ihmisessä ja ylipäänsä eri ihmiset kuin toisia.

Vierailija
18/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihan tahdosta riippumaton "napsahdus" päässä, joka vain tapahtuu ja johon et pysty itse vaikuttamaan. Joskus saattaa ihastua järjellä ajateltuna ihan käsittämättömän epäsopivaan tyyppiin, mutta se on menoa niin kauan kunnes aivot palautuvat normitilaan ja järjenjuoksu palautuu raiteilleen. Koettu on.

Vierailija
19/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on ihan tahdosta riippumaton "napsahdus" päässä, joka vain tapahtuu ja johon et pysty itse vaikuttamaan. Joskus saattaa ihastua järjellä ajateltuna ihan käsittämättömän epäsopivaan tyyppiin, mutta se on menoa niin kauan kunnes aivot palautuvat normitilaan ja järjenjuoksu palautuu raiteilleen. Koettu on.

Miksi täällä sitten aina kehotetaan laskemaan taso niihin joita on tarjolla, jos ei ei muka ole mahdollista?

Vierailija
20/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kehoteta. Just päinvastoin, ei kukaan halua seksittömään suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi