Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tekee mieli valehdella töihin olevani sairaana.

Vierailija
19.08.2013 |

Sitä en kuitenkaan tee. Lasketaanko tämä halu laiskuudeksi ja lusmuiluksi? Sitä on kestänyt jo 13 vuotta maanantaiaamuisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et 13 vuoden aikana koskaan ole ilmoittautunut sairaaksi turhaan, vaikka olisit halunnut, niin sanoisin, että se lasketaan vastuuntuntoisuudeksi.

Vierailija
2/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisille. Meidän työpaikalla on kaksi naista ja parikkymmentä miestä. Naiset ovat meidän työpaikoilla enemmän sairauslomilla kuin miehet. Esimerkiksi se tuntuu olevan naiselle hyvä syy sairastua, jos on vähän enemmän töitä tai aikatulussa alkaa olla kiire.

t. Lasukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lasukka" ei osaa lukea, mikä ei ole yllätys.

Vierailija
4/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kans. Kotona olis ollut kauheesti hommia tehtävänä erinäisistä syistä. En kumminkaan ilmottautunut ja töissä ollaan.

Vierailija
5/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 07:50"]

Mun kans. Kotona olis ollut kauheesti hommia tehtävänä erinäisistä syistä. En kumminkaan ilmottautunut ja töissä ollaan.

[/quote]Teettekö te naiset oikeasti sitä että ilmoitatte olevanne sairaita kun kotona on jotain puuhasteltavaa?

Itse olen ollut sairaana ja pois töistä viimeksi kolme vuotta sitten, ilmeisesti sikainfluenssassa, tai jossain muussa flunsassa.

t. Lassukka

Vierailija
6/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän "Lasukka" päättelee ap:n olevan nainen?

Vierailija
7/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 08:01"]

Mistähän "Lasukka" päättelee ap:n olevan nainen?

[/quote]ap on niin ämmämäisen oloinen.

Mies miettisi että voisiko pitää pekkasvapaan vai ottaisiko palkattoman vapaapäivän.

Vain hamemäki miettii että ilmoittaisiko olevansa sairas, jos ei huvita mennä töihin.

Vierailija
8/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 07:50"]

[/quote]Teettekö te naiset oikeasti sitä että ilmoitatte olevanne sairaita kun kotona on jotain puuhasteltavaa?

Itse olen ollut sairaana ja pois töistä viimeksi kolme vuotta sitten, ilmeisesti sikainfluenssassa, tai jossain muussa flunsassa.

t. Lassukka

[/quote]

Puuhastelu saikut mukavaa vaihtelua miesten krpapulapoissaoloille.

Nytkin näyttäs puuttuvan töistä kaks duunaria jotka perjantaina kovaan ääneen lähtivät alkon kautta kotiin.

Vierailija
9/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkokos täällä taas lasukkoilee. 

Vierailija
10/10 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli valehdella olevani sairaana joka päivä, viimeisen 1,5 vuotta. En pidä työpaikastani ja stressaan siitä tosi paljon, olen ehkä jopa vähän masentunut työni takia. Vielä vaan ei ole mahdollisuutta poistua täältä, mutta sen voimin jaksan, että tiedän pääseväni täältä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän