Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei nykyihmisillä ole kykyä synnyttää ns. talvisodan henkeä.

Vierailija
15.08.2020 |

Se olisi nyt hyväksi. Kaikki kantaa kortensa kekoon Koronan hillitsemiseksi mutta ei onnistu hemmotelluilta minäminä -ihmisiltä. Kohta on vain savuavat rauniot jäljellä hyvinvointivaltiosta, kun pitää saada kaikkihetimullenyteikoskemua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, tarvitaan vain selkeä yhteinen vihollinen. Siitä se sitten lähtee.

Vierailija
2/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on, kun globaali eliitti on tehnyt jo vuosia työtä yhteenkuuluvuuden ja kansallisuusaatteen tuhoamiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli päättäjinä vakavasti otettavia ja uskottavia aikuisia, eikä näitä nykyisiä twitterläppä-"poliitikkoja" jotka ovat vallanneet kaikki puolueet.

Vierailija
4/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa se on, kun globaali eliitti on tehnyt jo vuosia työtä yhteenkuuluvuuden ja kansallisuusaatteen tuhoamiseksi

Tasan samaa harmitteli Adolf H tuolla Saksanmaalla.

Vierailija
5/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun sillä ei ole merkitystä ihannoidaanko kansaa vai ei. Kun joku ulkopuolinen voima ottaa kansan hyökkäyksen kohteeksi, kansa yhdistyy. Koronavirus ei tee tätä, koska se ei ole suurimmalle osalle uhka.

Vierailija
6/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ovat lakanneet välittämästä muiden kohtalosta.

Vierailija
7/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisuusaate on nujerrettu, jotta rikkaat tulisi vieläkin rikkaammiksi.

Kohta Suomi on helppo valloittaa, jos sota ei aika pian tule.

Kohtahan ei ole mitään väliä, kuka meitä hallitsee, kun olemme niin "kansainvälisiä"

Vierailija
8/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kaikki heti mulle vaan paljon ihmisiä joilla ei ole mitään puolustamisen arvoista kuten suurimalla osalla oli talvisodan aikana.

Vierailija
9/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään kaikki heti mulle vaan paljon ihmisiä joilla ei ole mitään puolustamisen arvoista kuten suurimalla osalla oli talvisodan aikana.

Kyllä on, sitä vain ei tajuta ennen kuin sen menettää.

10/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nähdään vasta sitten, jos vastaavanlainen tilanne tulee. Toivottavasti ei tule.

Vierailija
11/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paskakansa nyt ei ole puolustamisen arvoinenkaan.

Vierailija
12/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten elämä on ollut niin helppoa. Ei ole tarvinnut miettiä mistä kengät talveksi tai mihin lapsen saa haudata, kun kuoli virtsatietulehdukseen.

Sähkö tulee seinästä, vesi hanasta eikä sängystä tarvitse edes poistua ruokaa saadakseen.

Ajan voi täyttää viihteellä ja pöyristymisellä somen tapahtumista.

Samalla fyysinen kunto ja sisäelimet huonossa kunnossa ja ihminen syö itsensä sairaaksi.

Pidetään hienona, ettei minkään eteen tarvitse nähdä vaivaa, oli se sitten parisuhde tai oman lapsen oppiminen.

Kyllä yhteiskunta hoitaa nekin.

Jos ei hoida, niin siitä voi tehdä kohun someen.

Vierailija
13/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mätien silakoiden kanssa tee mitään yhdessä.

Vierailija
14/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mahtaa olla? Ylihintainen vuokraluukku?

Vierailija
15/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tosiaan hetki kaikkea sitä, minkä nyt otat itsestäänselvyytenä.

Vierailija
16/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyajan minäminä-ihmiset olisivat eläneet talvisodan aikana, ei olisi esim. kaupunkien pimentäminen pommitusten vaikeuttamiseksi onnistunut, kun nämä pölvästit olisivat haranneet sitäkin vastaan. ”Mähän ainakin pidän valot päällä kun mulla on oikeus, ja sitä paitsi tykkään bailaa öisin!”

Vierailija
17/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kun osa rintamakarkureina vaan matkustaa.

Sylettää sellaiset!

Vierailija
18/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykyä on, muttei halua. Päättäjät suosivat ja sorsivat ihmisiä mielivaltaisesti.

Toisten pitää heilua töissä haudan partaalle ja toisten annetaan elää vailla velvollisuuksia oikeuksia nauttien. Hävytöntä moraalitonta touhua Suomelta, mikä ei innosta yhteistoimintaan ollenkaan.

Vierailija
19/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nykyajan minäminä-ihmiset olisivat eläneet talvisodan aikana, ei olisi esim. kaupunkien pimentäminen pommitusten vaikeuttamiseksi onnistunut, kun nämä pölvästit olisivat haranneet sitäkin vastaan. ”Mähän ainakin pidän valot päällä kun mulla on oikeus, ja sitä paitsi tykkään bailaa öisin!”

Nykyajan kynäniskan voisi laittaa kaivamaan poteroa paukkupakkaseen. Saattaisi jäädä kaivamatta. Talvisodasta ei olisi mitenkään selvitty nykyisellä kansalla. Siis ei missään nimessä.

Vierailija
20/33 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaat vaalit.

Ei vaaraa pudota ikkunasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän