Pienet naiset: Onko teillä lähes kaksimetrinen mies?
Olen ihmetellyt tätä jo kauan: Miksi tosi usein pitkät miehet haluavat kumppanikseen selkeästi lyhyen naisen, ja toisinpäin? Esim. mies 190 cm ja nainen 160 cm. Tässä tulee sellainen epäsuhta, että pidempien naisten on vaikeampi löytää itselleen pidempää miestä, koska näillä on jo joku taskuvenus kainalossa. Ja lyhyet miehethän ei saa sitten enää ketään.
Kommentit (30)
Minä ylöspäin pyöristettynä 162, mies 199. Komea näky on mieheni, mutta jos pituuden olisi saanut valita, lyhyempi olisi kivempi. Olisi helpompi tanssia ja niskat eivät kipeytyisi. Lisäksi mies ei aina meluisissa paikoissa kuule puhettani, jollen "puhu ylöspäin"...
Olen itse 158 cm pitkä ja mieheni on 170 cm, joten ei ole ainakaan tällä pienellä naisella ole pitkää miestä. Eikä tarvitsekaan olla, just passeli näin. :3
Lyhyet naiset ehkä näyttää jotenkin hedelmällisemmiltä kuin pidemmät sisarensa, mikä houkuttaa miehiä.
Mun täytyy sanoa samaa kuin yksi aiempikin täällä: eli lyhyenä naisena mua ahdistaa liian pitkät miehet. Oon itse alle 160 cm pitkä ja yli 180 senttisen miehen rinnalla tunnen itseni ihan liian kääpiöksi. Kuin olisi lapsi ja vanhempi rinnakain. Muutenkin ahdistaa, kun ei kurottellemallakaan yllä esim. suutelemaan toista, ilman että tämä kumartuu myös. Myös tietyt seksiasennot menee vaikeiksi, kun pituuseroa on liikaa.
Oon siis tyytynyt aika lailla melko lyhyisiin (165-180) miehiin. Liika pituus on mulle turn off.
Meillä 150/183. Pojistamme ainakin toisella kasvuennuste isän mukaan, pienempi vielä vauva.
Mies on 170 cm ja itse olen 160 cm pitkä. Ei ne tunteet pituutta katso, vaikka joskus eroottisessa mielessä kuolaankin söpöjä 185+ cm pitkiä miehiä.
minä 171cm, mies 192cm. Toki näytän melko lyhyeltä miehen rinnalla
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:41"]
155cm/186cm. Ihanaa kun mies on mua pidempi.<3
[/quote]
Olisihan se ollut sinua pidempi 160 senttisenäkin.