Olen todennut, että kirjat tuottavat minulle enemmän iloa kuin naiset
Naiset:
- ehdollista rakkautta
- alkavat rapistua kolmenkymmenen vuoden jälkeen
- eivät koskaan ymmärrä todellista minääni
- voivat kertoa Youtubesta opittuja meikkikikkoja
- tarinoita työkavereista, joista he eivät pidä
Kirjat:
- eivät välitä miltä näytän
- kestävät satoja vuosia
- näyttävät kuka oikeasti olen
- sisältävät kaiken ihmiskunnan oppiman tiedon
- kertovat satuja ja nerokkaita tarinoita, jotka saavat minut nauramaan ja itkemään
Kommentit (12)
Pidä käsipyyhepaperia tai pyyhettä lähettyvillä ettei kirjojen sivut liimaannu kiinni kun osoitat rakkautta.
Eihän noi oikeasti ole toistensa vaihtoehtoja. Molemmista voi nautta sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Molempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi oikeasti ole toistensa vaihtoehtoja. Molemmista voi nautta sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Molempi parempi.
Kirjan voi avata keskiaukeamalta koska tahansa, naisen kohdalla tämä ei ole niin helppo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kirjan voi läväyttää sänkyyn levälleen milloin tahansa.
Mulla taas olut ja kirjat pesee miehet. Käy se näinkin päin.
Saman olen huomannut suhteessani miehiin. Ja ehkä myös naisiin (olen siis nainen).
Kirjan voi sulkea kun haluaa. Mutta asupa jonkun kanssa, niin joudut jakamaan sen kanssa kotiasi koko ajan.
Kun olet lukenut kirjan, voit hankkia uuden kirjan.
Ostaessasi kirjakaupasta kirjan voit olla varma, että olet ensimmäinen joka on avannut sen.
Kirjalla ei ole päänsärkyä.
onko niissä sinun kirjoissasi kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjan voi avata keskiaukeamalta koska tahansa, naisen kohdalla tämä ei ole niin helppo juttu.
Riippuu naisesta. Toisaalta harvoin kirja levittää itseään sängyllä ja kutsuu tulemaan lukemaan.
Kirjat > naiset
Kyllähän tämän tiesivät jo antiikin kreikkalaiset