Miksi annan miehen satuttaa yhä uudestaan ja uudestaan?
Mies loukkaa tunteitani yhä uudestaan ja uudestaan. Oloni on surkea. Silti rakastan häntä enkä voi kuvitella eläväni ilman häntä. Olen aivan romuna.
Kommentit (29)
Syytä isääsi. Sulla on / on ollut paska isä. Se, millainen työtön isä on, määrää pitkälti sen, miten tyttö sitten aikuisena suhtautuu miehiin.
Mulla sama tilanne, ja tunnista itseni 2/2 vastauksesta. Mies nolaa minut julkisesti jatkuvasti. Loukkaa ja huutaa. Puhuu musta halveksivaan sävyyn. Sanoo lihavaksi ja pullukaksi vaikka ei mitään syytä. En ole mallinlaiha, mutta hoikka kuitenkin. Itken hyvin usein näisen loukkusten takia. Eroaminen ei vaan onnistu, koska olen surun murtama silloin, enkä pääse edes sängystä ylös. Ja niin palaamme aina yhteen.
täältä harvoin saa asiallisia neuvoja mihinkään. 90%/100% vastauksista on täyttä paskaa ja toisen kärsimysten pahentamista. Suosittelisin ehkä terapiaa missä käsittelet isäsuhdetta tai lapsuutta. Aina yksi hyvä olisi varmaan ero ja itsenäistyminen.
Mies osaa olla ihana, hellä, välittävä jne. Toisinaan hän on kuitenkin poissaoleva ja välinpitämätön. Se satuttaa. Kun yritä yllättää ja ilahduttaa, saan liian usein huomata, ettei mies arvosta elettäni. Tunnen silloin olevani turha ja näkymätön. Miksi edes yritän?
En tiedä, onko käsitykseni parisuhteesta tai miehistä vääristynyt. Vanhempani ovat olleet naimisissa 40 vuotta. Perheemme oli täysin riippuvainen taloudellisesti isäni tuloista äitini ollessa kotona. Vanhempani eivät pahemmin osoittaneet rakkautta toisilleen ainakaan lasten nähden.
Ap
Voi sinua ap. Olet ilmiselvästi väärän miehen kanssa yhdessä!!!
Jätä se ja löydä arvoisesi mies!
Ei tollaset paskat muutu!
onko mahdollista että olet läheisriippuvainen ja mikään määrä huomiota ei riitä? epävakaa persoona? haluat huomiota draamakohtauksilla ja kuin lapsi kiukuttelet saadaksesi miehen huomion? keskusteliapua suosittelisin
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:18"]
Voi sinua ap. Olet ilmiselvästi väärän miehen kanssa yhdessä!!!
Jätä se ja löydä arvoisesi mies!
Ei tollaset paskat muutu!
[/quote]
entä jos lapsia? Onko oikein lapsia kohtaan lähteä vaan suhteesta?
en ole ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:21"]
onko mahdollista että olet läheisriippuvainen ja mikään määrä huomiota ei riitä? epävakaa persoona? haluat huomiota draamakohtauksilla ja kuin lapsi kiukuttelet saadaksesi miehen huomion? keskusteliapua suosittelisin
[/quote]
suhde on aina riippuvuussuhde...
Olet läheisriippuvainen, hae itsellesi apua.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:39"]
Olet läheisriippuvainen, hae itsellesi apua.
[/quote]
Kerro miten läheisriippuvainen paranee? Mua on aina kiinnostanut tämä, kun täällä niin viljellään tuota sanaa aina. Terapialla tietty niinkö mutta mitä siellä neuvotaan?
Sylettää tällaiset tossut - niin nais- kuin miespuoliset. Ethän vaan oo menny lisääntymään? Kai sen verran älliä sentään löytyy, ettei lapsia tollaiseen tooooosi terveeseen per(s)heeseen?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:42"]
Sylettää tällaiset tossut - niin nais- kuin miespuoliset. Ethän vaan oo menny lisääntymään? Kai sen verran älliä sentään löytyy, ettei lapsia tollaiseen tooooosi terveeseen per(s)heeseen?
[/quote]
t: itse pershäröjen kunigatar
Sinä rakastat rakkautta ja rakastat miehesi haavekuvaa eli rakastat sitä miestä jonka toivoisit miehesi olevan mutta sitähän hän ei ole.
Luulet sisimmässäsi ettet parempaa ansaitsekaan.
Luulet että mies vielä muuttuu tai sinun rakkautesi häneen muuttaa miehen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:00"]
Sinä rakastat rakkautta ja rakastat miehesi haavekuvaa eli rakastat sitä miestä jonka toivoisit miehesi olevan mutta sitähän hän ei ole.
[/quote]
Mutta onko tilanteeseen aina ratkaisu ero ja lasten perheen hajoittaminen? Kaikki kärsii..
[/quote]
Ja eikö ihminen koskaan muutu? Itse en ainakaan ole sama mikä nuorempana.
[/quote]
Ja eikö ihminen koskaan muutu? Itse en ainakaan ole sama mikä nuorempana.
Googlasin läheisriippuvuuden. Kuvauksissa oli paljon tuttua, sillä sitoutuminen on minulle lähtökohtaisesti vaikeaa (ehkä pelkään hylätyksi tulemista alitajuntaisesti) ja toisaalta olen valmis laittamaan kaiken peliin, kun oikea kumppani osuu kohdalle.
Mutta missä menee terveen ja sairaan raja? Eikö parisuhteessa ole normaalia osoittaa toiselle välittämistä ja saada toinen tuntemaan olonsa rakastetuksi ja tärkeäksi. Tätä yritän miehelle näyttää. Välillä viesti menee perille ja myös mies osoittaa kiintymyksensä minua kohtaan, mutta sitten saan usein myös kylmän rätin päin näköä.
Meillä ei ole lapsia emmekä ole naimisissa. Mies on kuitenkin minulle erittäin tärkeä enkä ole tuntenut näin syvästi ketään toista kohtaan koskaan aikaisemmin.
Ap
ap, näillä muilla naisilla on otettuna mies jota eivät niin rakasta eli eivät kärsi läheisriippuvuudesta.
koska sulla on huono itsetunto ja olet oppinut mahdollisesti jo lapsuudessa, että rakkauden pitää olla vaikeaa ja huomiosta pitää taistella.