Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tokmannilla tarkoituksellista periä liikaa hintaa?

Vierailija
15.08.2020 |

Sattuu NIIN usein että esim hyllyn reunassa on tarjoushinta ja kassa ottaa ihan eri hinnan. Hyvinhän tuolla tienaa, useimmiten jää hyvitys hakematta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa Kärkkäiseltä. Edullista ja rehellistä.

Vierailija
2/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Eilen kyllä ostin legginsit ja kassa oli kirjannut ne kahdesti. Olin ajatuksissani niin huomasin vasta pakatessa kuitista. Siellä on tosi usein alennukset merkattu huolimattomasti. Sellaista on kun on halpiskauppa kyseessä. Kannattaa olla itse tarkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko henkilöstö ammattitatoinen.

Minun paikkakunnallani on, koska hinnat ja tarjoukset ovat aina olleet oikein.

Melkein joka viikko ostoksilla käyn.

Vierailija
4/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerusS kirjoitti:

Kärkkäisellä on muuten uskomattoman hyvä asiakaspalvelu. Kaikki palautukset on sujuneet kuin elokuvissa.

Vierailija
5/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiT:n kuitit kannattaa kyllä syynätä suurennuslasilla läpi... Samaa kyllä suosittelen muidenkin kauppojen kuiteille!

Vierailija
6/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PerusS kirjoitti:

Kärkkäisellä on muuten uskomattoman hyvä asiakaspalvelu. Kaikki palautukset on sujuneet kuin elokuvissa.

Itse ainakin keskitän kaikki verkko-ostokset Kärkkäiselle.

Vierailija
7/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on joo kivaa sälää, mutta tarjousten paikkansapitävyyteen ei vaan voi mitenkään luottaa. Henkilökunta on vittuuntunutta ja paikat sotkuisia.

Oltiinpa Kärkkäisestä henkilönä mitä mieltä tahansa, se on sata kertaa miellyttävämpi kokemus tehdä ostokset. Jos tulee ongelmia, ne on saatu ratkottua. Tokmannin kanssa kokemus oli se, että keski-ikäinen miesmyyjä yritti olla vastaamatta kun kysyin takuuasioista.

Vierailija
8/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Lidlissäkin 4kpl niitä halpissuklaalevyjä muka 0,50e kappale mutta sitten kassalla tulikin se normaalihinta 0,68€. En jaksanut valittaa.

Vierailija
9/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tokmannin kuitit pitää AINA tarkistaa. Joka toinen kerta pitää käydä reklamoimassa.

Vierailija
10/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tarkkaan, että otatte oikean tuotemallin sieltä hyllystä, siis sen, mikä on tarjouksessa, ei sitä normaalihintaista rinnakkaismallia.

Vierailija
11/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Lidlissäkin 4kpl niitä halpissuklaalevyjä muka 0,50e kappale mutta sitten kassalla tulikin se normaalihinta 0,68€. En jaksanut valittaa.

Jaa, mä ostin just kans niitä ja tuli se oikea alehinta.

Vierailija
12/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa tarkkaan, että otatte oikean tuotemallin sieltä hyllystä, siis sen, mikä on tarjouksessa, ei sitä normaalihintaista rinnakkaismallia.

Tokmannilla ei ole niinkään tuo ongelmana vaan se että kone ei tunnista niitä oikeitakaan aletuotteita.

Vierailija
13/13 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä on ihmeellisen aggressiivisia miesmyyjiä rauta-, ja urheiluosastolla.

Tokmannilta taas on hyvä kokemus kun olin ostamassa pattereita ja myyjä vinkkasi että ne on loppuviikolla tarjouksessa, niin jätin ne kauppaan ja hain vasta perjantaina.