Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeiten asunto minulle ja lapselleni

Vierailija
18.08.2013 |

Minulla on ihan kamala suhde...Riitelemme mieheni kanssa päivittäin ja hän ryyppää kaikki viikonloput...olen tähän asti niellyt lapsemme takia (1,5v) en jaksa enään :( en ole vielä töissä ja saan vain pienen kotihoidonavustuksen. Miten pääsisimme pois ja saisimme asunnon? ei minulla ole tällä hetkellä varaa korkeisiin vuokriin :(?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilta. Asunnottomat lapsiperheet menee jonojen kärkeen.
En tosin tiedä tarvitsetko esim. sossusta/lastensuojelusta jonkun auttamaan sut jonojen ohi. Kannattaa soitella ja kysellä.

Vierailija
2/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. kiitos nopeasta vasstauksesta täytyykin ottaa sinne sossuun ensiksi yhteyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että olet pakolainen niin pääset heti kaikkien jonojen ohi ja saat asunnon kaupungin keskustasta jos haluat.

Vierailija
4/4 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kotihoidontuen lisäksi hoitolisää ja asumistukea kun muutatte. Sekä mahdollisesti myös toimeentulotukea. Laita hakemus kaupungin vuokra-asuntoon sekä esim.VVO:lle ja SATO:oon. Katos myös tori.fi yksityisten vuokraamat asunnot. Kun olet löytänyt sopivan vuokra-asunnon varaa aika kuntasi toimeentulotuesta vastaavaan sosiaalitoimistoon ja hae harkinnanvaraista toimeentulotukea takuuvuokraan ja ensimmäisen kuukauden vuokraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi