Henkilökohtainen kysymys miehille jotka esim. käy miesporukalla metsässä yms.
Kun olette metsällä vaikka viikkoja tai miksei sama juttu jossain intissäkin, jossa ei omaa rauhaa juurikaan ole, niin miten käytännössä hoidetaan hommat(en tiedä mitä nimitystä olisi tässä soveliasta käyttää) mutta siis tarkoitan ns. omaakivaa :) (toivottavasti riittävän neutraali, että keskustelu saa jatkua)
Esimerkiksi jos olette jossain metsästysreissulla viikkojakin, niin luulisi että tulee tarpeita joita pitää tyydyttää...niin miten toimitte? Huikkaatteko vain kaverille että nyt meen r?nkulle tonne vähän kauemmas, vai odotatteko että muut nukkuu vai hoidetaanko hommat samalla kun mennään mukamas "isollehädälle" :D
Jos jollakulla on pokkaa vastata, niin kiitos jo etukäteen!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas te naiset sitten homman hoitaisitte vastaavalla reissulla? Onhan ne samat tarpeet teilläkin?
Ei varsonaisesti ole samat tarpeet, mutta jos tarkoitat että alkaisi tehdä mieli, niin kaipa sitä voisi tilaisuuden tullen jossain teltassa makuupussissa itsensä hoidella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas te naiset sitten homman hoitaisitte vastaavalla reissulla? Onhan ne samat tarpeet teilläkin?
Ei varsinaisesti ole samat tarpeet, mutta jos tarkoitat että alkaisi tehdä mieli, niin kaipa sitä voisi tilaisuuden tullen jossain teltassa makuupussissa itsensä hoidella :)
Vierailija kirjoitti:
Intissä olin useampaan kertaan 14 vrk metsäkeikoilla, eikä niillä kyllä tullut kertaakaan mieleen pussien tyhjennys. Omana aikanani ei siis ollut naisia intissä edes vapaaehtoisina. Ei repeä pallit, ei hajoa pää.
Kiitos tästä, pidän kommenttisi tähden miehistä nyt vähän enemmän...ainakin kaltaisistasi.
Eipä sitä armeijassa tullut tumputuksia ajateltua, vaikka kotona käsi kävi kovinkin. Sitä oli aina niin väsynyt/vttuuntunut/yms. ettei vaan kiinnostanut. No kerran vessassa heiluttelin nyrkkiä.
Kahvikone kirjoitti:
Armeijassa moni tunnusti kun palvelus oli päättynyt, että runkkaili aina kipinävuorossa. Mutta kyllä sitä nyt voi olla vetelemättä hanskaan sen parisen viikkoa.
Kuullut myös kipinävuoroista tuon ja tietenkin aina niin että "kaveri tunnusti" tmv =D
Kyllä mun on viimeistään joka kolmas päivä tyhjennettävä pussit joko seksillä tai runkkaamalla. Olinpa missä hyvänsä. Näin on ollut jo yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
"Henkilökohtainen kysymys miesporukalle" voi tätä kielen raiskausta. Miten niin henkilökohtainen jos on useammalle esitetty.
Ps. Miksi tuollaiset reissut olisvat juuri miesten ongelma, miksei naistenkin?
Pahoittelut huonosta sanavalinnasta, "arkaluontoinen" lienee ollut oikeampi ilmaisu?
Ja en tiedä onko kenenkään ongelma, mutta ajattelisin kyseisen asian olevan enimmäkseen miehinen juttu, sillä meidän naisten kassit ei täyty reissussa ainakaan yhtään sen enempää kuin mitä ollaan pakattu mukaan :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on viimeistään joka kolmas päivä tyhjennettävä pussit joko seksillä tai runkkaamalla. Olinpa missä hyvänsä. Näin on ollut jo yli 30 vuotta.
Ja mitä pahaa käy jos ei pääse tyhjentämään?
Intissä hiljaisuuden aikaan, hiljaisen tunnin jälkeen kyllä oli jengi runkulla joka ikinen päivä vessoissa. Jonottaa sai jos asioilla halusi käydä, kaikenlaisilla.
Ei se miehelle ole ogelma kasdejaan tyhjentää, jos niin kovaksi kiima käy. Sitä kun on itse tottunut laukeamaan lähes päivittäin, niin jos kolmekin päivää pidättää, lähtee pahimmat paineet muutamalla ranneliikkeellä. Ei siis vie kovinkaan paljon aikaa. Rekkaa kun ajaa työkseen, niin olen muutamia päiviä välillä kotoa poissa, eli seksiä ei silloin ole. Pahimmat paineet tosiaan ampuu vaikka siellä abc:n vessassa, kun käy kusella. Täytyy myöntää, että jos on hiljaisempi, vaikka yöaika, ni ei tarvi siellä vessassa edes koppiin mennä. Ammus lähtee vaikka siihen kusilaariin. Ei oo iso juttu. Varmaan se on sitten eriasia, kun alkaa maha pömpöttämään ja olemaan erektiovaikeuksia. Ei välttämättä onnistu ihan niin äkkiä
Vierailija kirjoitti:
Intissä hiljaisuuden aikaan, hiljaisen tunnin jälkeen kyllä oli jengi runkulla joka ikinen päivä vessoissa. Jonottaa sai jos asioilla halusi käydä, kaikenlaisilla.
Eikö hävettänyt mennä, kun tiesi että kaikki arvaa mitä siellä tapahtuu...vai eikö miehillä ole tällaisia estoja?
Kiinnostava aihe. Mua on aina mietityttänyt keinot miten miehet peittelee niiden jöpöt tilanteissa joissa ei ole suotavaa...koskaan en ole nähnyt että jollain olisi keulinut, mutta tämäkin on ilmeisen yleistä kai?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava aihe. Mua on aina mietityttänyt keinot miten miehet peittelee niiden jöpöt tilanteissa joissa ei ole suotavaa...koskaan en ole nähnyt että jollain olisi keulinut, mutta tämäkin on ilmeisen yleistä kai?
Onhan se välillä kiusallista varsinkin jos on löysät verkkarit jalassa. Pahin epäsopiva seisokki on pinttynyt ikuisesti mieleen. Oltiin laivalla ennen lapsia, siten, että vaimon sisko oli meodän mukana. Oli tuolloin just täyttänyt 20. Oli vähän niin, kuin lahja meiltä. Kauhea aamustondis darrassa ja vaimo ja se hoputti aamiaiselle. Sanoin, että menkää edeltä, käyn pikasuihkun ja tulen heti perässä. Menivät ja mä menin äkkiä seisokkeineen sinne helvetin suureen suihkuun. Huuhtasin nopeesti itseni ja ampasin sieltä kopista ulos kalu edelleen, ei nyt ihan kivikovana. Ni eikös tää sisko kaiva kyykyssä käsilaukustaan jotain korttejaan siinä. Piti sitten olla vielä kyykkimässä juuri sillä korkeudella. No, eipä siinä, nykäsin ryysykassini ja pyyhkeen ja könysin takasin sinne vessaan. Onneksi se meni ihan huumorilla, eikä siitä sen enempää tarvinnut puhua. Jäi siitä sellanen ikuinen vitsin aihe, että jätkä tulee suihkusta ulos ja meinaa lyödä ovella, sekä kalulla päähän
M37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se välillä kiusallista varsinkin jos on löysät verkkarit jalassa. Pahin epäsopiva seisokki on pinttynyt ikuisesti mieleen. Oltiin laivalla ennen lapsia, siten, että vaimon sisko oli meodän mukana. Oli tuolloin just täyttänyt 20. Oli vähän niin, kuin lahja meiltä. Kauhea aamustondis darrassa ja vaimo ja se hoputti aamiaiselle. Sanoin, että menkää edeltä, käyn pikasuihkun ja tulen heti perässä. Menivät ja mä menin äkkiä seisokkeineen sinne helvetin suureen suihkuun. Huuhtasin nopeesti itseni ja ampasin sieltä kopista ulos kalu edelleen, ei nyt ihan kivikovana. Ni eikös tää sisko kaiva kyykyssä käsilaukustaan jotain korttejaan siinä. Piti sitten olla vielä kyykkimässä juuri sillä korkeudella. No, eipä siinä, nykäsin ryysykassini ja pyyhkeen ja könysin takasin sinne vessaan. Onneksi se meni ihan huumorilla, eikä siitä sen enempää tarvinnut puhua. Jäi siitä sellanen ikuinen vitsin aihe, että jätkä tulee suihkusta ulos ja meinaa lyödä ovella, sekä kalulla päähän
:D Kenties vaimon 20 v siskolla jotain tekemistä jöpöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä pahaa käy jos ei pääse tyhjentämään?
Tuo on myytti, ei oikeasti tapahdu mitään muuta kuin että kassit tyhjenee yöllä itsekseen
Vierailija kirjoitti:
M37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Kenties vaimon 20 v siskolla jotain tekemistä jöpöön?
No...tuota...pikku darrassahan kyllä tuppaa ainakin itsellä keulimaan kovasti. Mutta ei kait sitä helpota ainakaan sellanen tilanne, että tollasessa muutaman neliön hytissä JOUTUU katselemaan kahden naaraan aamutoimia, siten että tällä siskollakin hipsteri peppu (punaiset on siis jäänyt muistiin) vilkuu😁
Ja myönnettäköön nyt kuitenkin, että olisin pikku runkut sen suihkun päälle ottanut.
Intissä olin useampaan kertaan 14 vrk metsäkeikoilla, eikä niillä kyllä tullut kertaakaan mieleen pussien tyhjennys. Omana aikanani ei siis ollut naisia intissä edes vapaaehtoisina. Ei repeä pallit, ei hajoa pää.