Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein loukkaannut tai masennut palstaa luettuasi?

Vierailija
15.08.2020 |

Onko mielensäpahoittajia liikkeellä?

Palstaa ei pitäisi ottaa vakavasti. Mutta myönnän, että joskus ärsyttää kun kirjoittaa mielestään asiallisesti ja perustelee, ja sitten muut ovat eri mieltä tai alapeukuttavat.
Nykyisin myös puolet jutusta liikkuu koronan ympärillä tai on muuten masentavia.

Leikkimielisesti: pahastutko joka päivä, kerran viikossa, et ollenkaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se päivä menee pilalle kun tälle palstalle eksyy. Joko alkaa riitelemään tai sitten muuten vaan menee aika ihan hukkaan ja jää muut hommat tekemättä.

Vierailija
2/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä loukkaannun.Porvarimärisijöiden kommentit työttömien laiskuudesta ärsyttää.Ovat syntyneet kultalusikka pers iissä,saaneet kaiken ilmaiseksi ja märisevät,että jonkun 10 000v. saavan tukea pitää EHDOTTOMASTI leikata,kun muuten minä en saa uutta bemari/ferraria/.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennun liian usein. Uskon että niin käy väistämättä jokaiselle jotka palstailevat liikaa.

Vierailija
4/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla nykyään enää tunnu missään, olen niin kyynistynyt onneksi. Ainoastaan se, että hyvät keskustelut poistetaan. Se menee tunteisiin.

Vierailija
5/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä masennun siitä kuinka helvatun tyhmiä aikuisia ihmisiä maailmassa on.

Vierailija
6/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se päivä menee pilalle kun tälle palstalle eksyy. Joko alkaa riitelemään tai sitten muuten vaan menee aika ihan hukkaan ja jää muut hommat tekemättä.

Tää oli kyllä aika tyhjentävä vastaus.

Vierailija
7/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia juttuja. Miksi niistä mielen pahottaisi. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Naurattaa nämä jutut täällä.

Vierailija
9/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainoastaan tuppaa naurattamaan🤣

Mikä täällä nyt masentaisi, höpö höpö-juttujahan nämä ovat, ei pidä ottaa vakavasti tuntemattomien kirjoitelmia.

Vierailija
10/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En edes tule uudestaan viestiketjuun mihin olen kommentoinut. Siinähän räksyttäkööt keskenään jos niikseen tulee.

Vierailija
11/29 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masennu enkä loukkaannu koskaan, kun palstailen. Miksi ihmeessä näin kävisi? Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu ja jokaisella on ihan samanlainen oikeus mielipiteeseensä.

Ylipäätään en ole koskaan tähän varttuneeseesn ikään ehtineenä loukkaantunut.

Puolisoni on just päinvastasta kaliperia, ja siks olenkin tyytyväinen ,kun hän ei someile.

Vierailija
12/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on mielipiteitä varten, ja niitä on yhtä monenlaista kuin on esittäjääkin. Ei ole mitään syytä loukkaantua.

Vierailija
13/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattava leikkaus naisten dynamiikasta ja katsaus siihen, miksi naisvaltaisissa yhteisöissä se menee aina sellaiseksi hiusten repimiseksi ja kinasteluksi. Osittain sen johdosta naisia ei vain voi sijoittaa johtopaikoille.

Vierailija
14/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on mielipiteitä varten, ja niitä on yhtä monenlaista kuin on esittäjääkin. Ei ole mitään syytä loukkaantua.

On mielipiteitä mutta sitten on myös luonnon faktoja mm. miehistä ja naisista ja naisten urheilusta miksi sitä katsotaan yms.

Vierailija
15/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ikinä kertaakaan ole loukkaantunut tämän palstan jutuista.

Vaikuttaa neuroottisten ihmisten touhulta. Ihmisiä jotka ottavat itseensä kovin helposti ja ihan anonyymisti.

En muista että olisi koskaan tullut mieleenikään.

Vierailija
16/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin se hämmästyttää kun ihmiset laukovat "totuuksia" täyden tietämättömyyden tuomalla varmuudella.

Toinen asia mikä hämmästyttää on mt-ongelmaisten iso esiintyvyys täällä.

Eli tyhmät ja hullut ihmetyttävät minua.

Vierailija
17/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Välillä mietityttää, että voiko ihmisiä jotka uskovat oikeasti niin kuin palstalle kirjoittelevat olla olemassa. Ja jos näin on, se surettaa tai suututtaa. Mutta sitten päätän lapsenuskoisesti vaan määritellä ne trolleiksi.

Onneksi useimmin vaan naurattaa.

Vierailija
18/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Joko saan apuja (näkökulmia) omaan ongelmaan tai jos on jotain typeriä ylilyöntejä tms. niin hyvät naurut.

Vierailija
19/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, miksi loukkaantuisin tai masentuisin? Myönnettäköön, että ihmisten vähä-älyisyys on kyllä ärsyttävä seikka, mutta siihen nyt törmää oikeassakin elämässä, eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
20/29 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tätä ei saisi myöntää, kun mistään ei saa enää loukkaantua, mutta minä olen mielenipahoittaja, moi.

Trolleilta loppuisi tekemiset nopeasti ilman meitä, joten olkaa hyvät vain.