Sairauteni ja miehen käytös
Mulla useita sairauksia joista mies tiesi jo yhteen mennessämme tosin olin silloin paremmassa kunnossa kuin nyt mutta jokatapauksessa tiesi.
Mulla oli vaikea yö kipujen yms kanssa ja lapsen 5v piti mennä juoksukilpailuihin. Mies suuttui kun joutui lähtemään yksin tosin mummo ja pappa tuli myös sinne kun ei kuulemma yksin pärjää lapsen kanssa en tiedä miksi ei pärjäisi. No onneksi mummo ja pappa menevät myös niin lapsi pääsi kisoihin.
Siitä suuttuneena mies sanoi että mun pitäisi imuroida ja muutenkin siivota kai se on jokin kosto.
Koska hän tottuu sairauksiini?jo 8v oltu yhdessä ja rakastan häntä mut tää on jotenkin vaikeaa.
Kommentit (2)
Tuskin hän tottuu sairauksiisi. Luulen, että tuo käytös viestittää, ettei mies jotenkin kestä sitä, että olet huonona, mutta koska ei osaa empaattisesti purkaa tunnettaan, koettaa "pakottaa" sinut paremmaksi. Eli kun käskee siivoamaan, niin jos siivoat, se on miehellesi huojentava osoitus siitä, ettet olekaan niin kauhean huonossa kunnossa.
Rakkaan ihmisen kipujen katseleminen on tosi raskasta. Sairaan puolison vierellä eläminen voi olla tuskallisempaa kuin se, että olisi itse sairas.
Teidän pitäisi puhua ja paljon. Olisiko teidän mahdollista päästä jollekin ammattilaiselle yhdessä puimaan sairautesi aiheuttamia tunteita? Miehelläsi on varmasti monenlaisia tunteita ja kokemuksia sairauteesi liittyen, osa niistä voi ola vihaa ja katkeruuttakin, ja se on sinänsä aivan hyväksyttävää, vaikka tietenkin sinä itse toivoisit, että miehesi ymmärtäisi ja tukisi sinua.
Jaksamista kipujen kanssa toivottaa eräs, joka itse valvoi viime yön kipeänä myös.
Mitä mieltä te olette miehen käytöksestä?