Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä määrä liikuntaa voi johtaa kuukautisten poisjääntiin/myöhästymiseen?

Vierailija
03.08.2013 |

Painoindeksini on juuri ja juuri 20 ja liikun melko paljon. Olen liikkunut paljon viimeiset puoli vuotta. Käyn neljästi-viidesti salilla ja jonkin verra hyötyliikuntaa päälle. Ensi kerran kuukautiset ovat myöhässä/jääneet tulematta koskaan. Voiko johtua liikunnan määrästä?? Mikä sitten on sopiva määrä??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikunnan määrä siihen vaikuta, vaan paino. Jos liikkuu paljon, pitää myös syödä sen mukaan. Älä pelleile terveydelläsi.

Vierailija
2/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun rasvaprosentti menee liian alhaiseksi naisella jää yleensä menkat pois.. hyvänä esimerkkinä fitnessnaiset. Liikunnan määrä ei siihen vaikuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehonkoostumusmittauksen mukaan rasvaprosenttini on n. 20

Vierailija
4/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko raskaana?

Vierailija
5/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. Ehkäisyä on käytetty kyllä iänkaiken paitsi silloin kun on tehty lapset. (Kondomiehkäisy eikä koskaan ole pettänyt).

ap

Vierailija
6/12 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fintness on tosi jees!

Enää ei tarvitse tamponeitakaan ostaa. Mieluummin sijoitan protskupatukoihin kuin tamponeihin.

t. fitness-misu

Vierailija
7/12 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään menkkoja! Normaali kierto on kuulemma max. 34.

ap

Vierailija
8/12 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heittelee kk-kierto, harrastan urheilua (kuntosali, juoksu) 4-6 kertaa viikossa. Jos syön kevyesti ja on muuta stressiä, niin kuukautiset saattavat myöhästyä. Ihminen ei ole kone...

Vierailija
9/12 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, mutta mulla on AINA ollu säännöllinen kierto. Mitä nyt parilla päivällä voi olla enempi tai vähempi.. Ei koskaan näin! Ja olen 33.

ap

Vierailija
10/12 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖ

Vierailija
11/12 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän mä syönkin.. Välillä aika reilustikin (reippaasti yli tarpeen kun herkuttelen) ja välillä sitten vähemmän, mutta yleensä aina n. 2000 kcal/vrk. 

Vierailija
12/12 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ole raskaana. Tein testinkin varmuuden vuoksi. Kp on 33 tms.. Jo. Koskaan ikinä menkat eivät ole näin paljon olleet myöhässä. En tiedä sitten mikä on..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan