Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää että mies on poltellut pilveä

Vierailija
18.08.2013 |

yhteisten tuttujen kanssa kesän alussa. Jo aikaisemmin keväällä hän oli omien kavereidensa kanssa ulkona ja "oli seurana ollut" ja pari hatsia ottanut. Silloin jo tein selväksi, etten hyväksy. Sanoin nyt etten pysty luottamaan häneen enää. Hänen mielestään yliregoin.

Kysymys kuuluukin: pitäisikö pilvenpolttelu muka hyväksyä, eikö seurassa voi olla muka polttelematta pilveä, onko vaimo, joka pitää salaa paukkujen vetämistä vakavana valehteluna, vain pelkkä ylireagoiva nipo?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/73 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se tappaa sut psykoosissa. Eli jätä se aika heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se tappaa sut psykoosissa. Eli jätä se sika heti.

Vierailija
4/73 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuulla, että naiseni oli syönyt palan suklaata. Lähtee muuten vaihtoon se akka. Olisin ymmärtänyt, jos olisi maapähkinän tai pari mässäillyt, mutta että suklaata. En ymmärrä mihin se tarvii sitä suklaata, miksi minä en riitä?

Vierailija
5/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:49"]

Mä sain kuulla, että naiseni oli syönyt palan suklaata. Lähtee muuten vaihtoon se akka. Olisin ymmärtänyt, jos olisi maapähkinän tai pari mässäillyt, mutta että suklaata. En ymmärrä mihin se tarvii sitä suklaata, miksi minä en riitä?

[/quote]

Porttiteorian mukaan seuraavaksi -> sipsit ja roskaruoka = Lonkeropullo?

Kaikkeahan voi käyttää liikaa mutta ei pala suklaatakaan aikaajoin automaattisesti punkeroksi tee? Eihän suklaan syöjääkään läskiksi heti haukuta? Kukaan kun ei täällä leimoja itsellensä halua niin aina olisi kaikkien meidän hyvä miettiä mistä juuri MEIDÄT jätetään leimaamatta ja miksi mekin voisimme jättää muut leimaamatta. Pitää ei tarvitse mutta käytöstavat vain rikastuttavat meitä kaikkia.

Vierailija
6/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Porttiteorian mukaan seuraavaksi -> sipsit ja roskaruoka = Lonkeropullo?

Kaikkeahan voi käyttää liikaa mutta ei pala suklaatakaan aikaajoin automaattisesti punkeroksi tee? Eihän suklaan syöjääkään läskiksi heti haukuta? Kukaan kun ei täällä leimoja itsellensä halua niin aina olisi kaikkien meidän hyvä miettiä mistä juuri MEIDÄT jätetään leimaamatta ja miksi mekin voisimme jättää muut leimaamatta. Pitää ei tarvitse mutta käytöstavat vain rikastuttavat meitä kaikkia.

Vierailija
7/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan peestä käyttäytyä noin, kun kumppani on kerran tiettäväksi tehnyt ettei tätä laitonta tapaa hyväksy.

En oikein käsitä miksi pitää olla jonkun ap:n kaltaisen kanssa ja valehdella, kun niitä pilvipirkkojakin on... pilvin pimein?

Sama juttu muun petollisuuden kanssa, miksi ei hakeutua samankaltaisensa kanssa yksiin? Miksi täytyy olla olemassa se jolle valehdella?

Vierailija
8/73 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteluhan on aina etovaa, on vain harmi että moni meistä ei toistamme ymmärrä eikä halua ymmärtääkään ilman valheita.

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:23"]

En oikein käsitä miksi pitää olla jonkun ap:n kaltaisen kanssa ja valehdella, kun niitä pilvipirkkojakin on... pilvin pimein?

[/quote]

Jos itse on normaali, asiansa hoitava ja noin yleisellä katsauksella perus kaveri mutta sattuu olemaan intressinä polttelu ja etsii itsellensä vastaavanlaista kumppania niin ei se etsintä mitenkään helppoa ole.

Ap:n ja hänen kumppanin tilanteesta en tiedä enkä valehtelua hyväksy mutta ymmärrän kyllä hyvinkin miksi jotkut/ monet siihen syyllistyvät (ihminen kun on helpon perässä).

Vierailija
9/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipo. Voit ainakin olla varma ettei petä kun polttaa. Antaisin oman miehen mielummin poltella kuin läträtä viinalla. Pilven poltossa ei ole mitään pahaa... Paitsi sekakäyttäjillä, mutta tollanen "pari hatsia" c´mon, hellitä vähän!

Vierailija
10/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perehtyä asiaan ihan kunnolla. Jos sun mies on täyspäinen muuten, eikä hällä oo suvussa skitsofreniaa tmv. Niin ei huolta. Parempi, paljon parempi kuin että olisi baarissa kittaamassa alkomaholia. :-)

Vierailija
11/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla tarvitse hyväksyä..ja jos hyvin käy niin matka jatkuu..

En ikinä pitäisi pilviveikkoo miehenä, enkä muitakaan pössyttelijöitä.

Vierailija
12/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Olis miehen kannattanu jättää vaan kertomatta niin ei ois luottamus mennyt. Varmaan ens kerralla niin tekeekin.

Nipo olet.

Vierailija
13/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, unohdin kertoa, että näihin ulkoiluihin poikkeuksetta liittyy myös se alkoholi. Mut eikö voisi olla periaate, että jos tietää, ettei toinen hyväksy, niin ei polttele edes seuran vuoksi. Ja mistäs helvetistä minä tiedän, puhuuko hän totta: yhteisen tuttavamme sanojen mukaan oli ollut ihan pilvessä...

Jotenkin en voi mitään sille, että luottamus tollaisesta menee. Ei mulle ole vaan koskaan tullut tarvetta pilveä poltella. Mun mielestä se on heikkoa!

Vierailija
14/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät viinalla juodut perskännit olisit kuitenkin hyväksynyt?

Vierailija
15/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 01:10"]

Oletko järkyttynyt ? Mielestäni nyt sinun täytyy ottaa välimatkaa pössyttelijään. TAI tapa itsesi.

[/quote]

Joo mutta miksi mun kannattaa tappaa itseni. Eihän valehtelu ole MUN ongelmani. Ja mun mielestä pössyttely nyt vaan ei ole coolia. Rehellisyys parisuhteessa sen sijaan on.

Ap

Vierailija
16/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehenkö pitäisi sitten luopua kaikesta mitä hellapoliisi ei hyväksy?

Ei parit hupihatsit vielä rastafaria tee ;-)

Vierailija
17/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 01:18"]

Pelkät viinalla juodut perskännit olisit kuitenkin hyväksynyt?

[/quote]

Kai meistä jokainen joskus on juonut perskännit (voiko niitä juoda muuta kuin viinalla, heh) Ei nyt välttämättä fiksua, mut joo, olisin hyväksynyt ja olenkin.

Ap

Vierailija
18/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 01:22"]

Ja miehenkö pitäisi sitten luopua kaikesta mitä hellapoliisi ei hyväksy?

Ei parit hupihatsit vielä rastafaria tee ;-)

[/quote]

Hänen mielestään ei, mun mielestä Joo. Enemmän mun mielestä on kyse k

yllä siitä, että MIKSI HALUAA vetää ne hatsit.

Ap

Vierailija
19/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään valehtelua ja epärehellisyyttä hyväksyisi mutta muutaman hatsan polttaminen...noh, se ei olisi mikään ongelma.

Mieluummin ruoho kuin alkoholi. Tulee vähemmän vahinkoa.

Vierailija
20/73 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi parin hatsin veto on sama, kuin ottanut päälle pari kaljaa. Onko ilmoitusvelvollinen kaikista nautituista juomista, savukkeista tai kehuista mitä tulee illan mittaa? Et omista miestäsi, joten et voi kieltää häntä tekemästä asioita. Jos kiellät jotain mitä hän haluaa tehdä, niin mahdollisesti pakotat hänet valehtelemaan.

Eli voit tilanteesta syyttää vain itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme