Kannattaako tässä tilanteessa palata yhteen?
Erottiin miehen kanssa loppuvuodesta, noin kuukausi tämän jälkeen mies jo alkoi seurustelemaan toisen kanssa ja he muuttivat yhteen. Nyt kesällä he erosivat, ja tämän jälkeen mies on ollut minun kanssani ja sanoo, että haluaa vakavaa.
Eron aikana en tiennyt että he seurustelevat: mies vain kertoi silloin, että heillä on säätöä, mutta ei tule olemaan vakavaa. Vasta viime päivinä minulle selvisi, että he asuivatkin yhdessä. Naisella on myös vielä pari tavaraa miehen luona, vaikka erosta on yli kuukausi. Tämäkin selvisi minulle vasta tällä viikolla. Alun perin mies sanoi minulle, että he eivät ole asuneet yhdessä eikä tavaroita ole hänen luona. He eivät kuitenkaan ole tekemisissä enää juurikaan.
Minua häiritsee myös se, että vaikka olin miehen kanssa ennen eroa pari vuotta yhdessä, minulla ei silti koko suhteen aikana ollut edes avainta hänen luokse, mutta kuukauden tapailun jälkeen tällä toisella naisella oli.
Onko järkeä palata yhteen näistä kertomatta jättämisistä ja eron aikana tapahtuneista jne asioista huolimatta, vai ylireagoinko ja pitäisi vain unohtaa menneet, kun kumpikin haluaisi toistensa kanssa olla?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole tosissasi? Nyt on kuules kusetuksen makua. Pettänyt sua 100varmasti enne teidän eroa. Taidat olla kakkosvaihtoehto. Eikä avaintakaan, no huh huh. Ja sun epäilyksethän jo viestittää jotain! :)
Tuota vähän pelkäänkin, että olenko kakkosvaihtoehto.. Sitten kun yritän näistä asioista puhua, mies suuttuu joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole tosissasi? Nyt on kuules kusetuksen makua. Pettänyt sua 100varmasti enne teidän eroa. Taidat olla kakkosvaihtoehto. Eikä avaintakaan, no huh huh. Ja sun epäilyksethän jo viestittää jotain! :)
Tuota vähän pelkäänkin, että olenko kakkosvaihtoehto.. Sitten kun yritän näistä asioista puhua, mies suuttuu joka kerta.
- Ap
Vaikuttaa lupaavalta.
Miehen kannalta on tosi mukavaa ja käytännöllistä, kun on aina olemassa se yksi varma nakki, jonka luona huolto pelaa niinä aikoina, kun ei ole mitään parempaa käytettävissä.
Sanoisin ap kertomasi perusteella, että jotain on pahasti pielessä. Joko olet todella kakkosluokan valinta hänelle, tai sitten miehellä on pahoja emotionaalisia lukkoja sinun kanssa ettei avainta antanut. En voi tietää. Sinun pitää selvittää tai etsiä parempi. En päästäisi miestä helpolla jos haluaa palata takaisin sinun luo. Pidä ap huolta ettet ole vain välivarikko.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ap kertomasi perusteella, että jotain on pahasti pielessä. Joko olet todella kakkosluokan valinta hänelle, tai sitten miehellä on pahoja emotionaalisia lukkoja sinun kanssa ettei avainta antanut. En voi tietää. Sinun pitää selvittää tai etsiä parempi. En päästäisi miestä helpolla jos haluaa palata takaisin sinun luo. Pidä ap huolta ettet ole vain välivarikko.
Pitäisikö minun nyt pyytää avainta, ja jos ei anna niin sitten en ota takaisin?
- Ap
Miksi haluaisit palata yhteen valehtelijan ja pettäjän kanssa?
Kannattaako palata yhteen - miehen kannalta kyllä, saa pesää aina, jos ei muualta niin sinulta. Sun kannalta ajateltuna ei kannata, ellet pidä jostain syystä tästä asetelmasta (voihan sulla olla salaisia fantasioita siitä kuinka miehesi panee muita ja sekin on fine).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun nyt pyytää avainta, ja jos ei anna niin sitten en ota takaisin?
- Ap
Ei pitäisi vaan sun kannattaa unohtaa koko mies. Jostain syystä erositte aiemmin ja se syy oli varmasti ihan pätevä. Miksi siis eä räpiköidä samassa suhteessa? Siirry eteenpäin äläkä haikaile enää tämän miehen perään. Se löytää kuitenkin taas jonkun uuden.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako palata yhteen - miehen kannalta kyllä, saa pesää aina, jos ei muualta niin sinulta. Sun kannalta ajateltuna ei kannata, ellet pidä jostain syystä tästä asetelmasta (voihan sulla olla salaisia fantasioita siitä kuinka miehesi panee muita ja sekin on fine).
En usko että mies on minua pettänyt, nähtiin kyllä lähes päivittäin ennen eroa, hänestä silloin myös todella huomasi että rakasti minua. Ja olisin varmaan jostain kuullut jos olisi pettänyt.
- Ap
Mies haluaa sinut takaisin siksi aikaa, että löytää taas paremman.
Siis mikä sinun ongelmasi on, ap, kun edes mietit tuollaista? Oletko läheisriippuvainen tai ajatteletko olevasi niin arvoton, että tuo mies on maailman ainoa, jonka voit saada? Kannattaisi varmaan työstää noita ongelmia. Ihan absurdia, että edes harkitset miehen takaisin ottamista. Ja sanon tämän kaikella hyvällä. Ei tuo ole normaalia.
Kuuloostaa ihan mun exältä eli puhuu mitä sattuu. En ymmärrä miks näissä ei voi olla rehellinen vaan pitää puhua mitä sattuu? Eniten satuttaa, kun totuus valkenee 😕
Jos se toinen vaan osasi vaatia kovemmin ja mies vastarakastuneena suostui. Sitten huomasikin, että toinen on liian voimakastahtoinen. Ehkäpä se olikin syy, miksi erosivat.
No, arvaus tämä tietysti vain.
Ehkä sanon miehelle, että annan hänelle mahdollisuuden vain sillä ehdolla, että näyttää olevan tosissaan ja luottamuksen arvoinen.
- Ap