Mistä ostatte 12v poikalapsillenne vaatteet/kengät?
Goretex-kengät tartteis ostaa, kumpparitkin kai..farkkuja, puseoroita jne. Hankalammaksi homman tekee se ettei nuo ns nuorisokoot taida enää välttis riittää koska pojalla pituutta 163cm ja täyttää siis syksyllä 12v, 6-luokka menossa.
Kommentit (20)
Tarjoustalo ja Prisma?? enpä usko että niistä löytyisi mitään mikä miellyttää pojan, tai minun, silmää..ja eikös h&m tule vastaan tuo koko-ongelma ja sitten miesten vaatteet kai isoja S-koossakin..
ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:34"]
Tarjoustalo, prisma, h & m...
Goretex kenkiä ei ole tainnut olla kuin parit talvikengät, olivat eccot...
[/quote]
Prisma, cittari tai kenkäkauppa Saastamoinen Sotkamossa =)
Prismasta minäkin ostin sellaiset feikki-converset sekä Niken kangastennarit. Goretexiä en ajatellut enää tuon ikäiselle hankkia, jotkut talvikengät kyllä tarvitsee. Vaatteita urheilukaupoista, esim. Stadiumista tekee löytöjäkin Warp-tuotteista.
ulkomailta tilailen tai koluan kirppareita/huutonettiä. Olen superpihi, mutta haluan lapsille kuitenkin laadukasta vaatetta. Mieluummin ostan käytetyn merkkivaatteen kuin uuden Tarjoustalosta...
H&M pitäisi löytyä, esimerkiksi osastot young ja logg tekee pojille kokoja 134-170cm, eli varmaan 164cm vois sopiva pojallesi?
Kerro teidän silmästä sitten, vittu, sen vois laittaa avaukseen...
Ei tarvii turhaa vastata köyhien, silmittömien tms!!!
Myös KappAhlissa ja Lindexillä on pojille kokoja 164cm ja 170cm. Stockmannilla on myös monelta merkiltä.
Prismasta ja Citymarketista sekä tavallisista urheluliikkeistä löytyy ihan laadukkaita urheiluvaatteita ja -kenkiä. Juuri muita ei tarvitse meillä. :)
H&M, lasten suurin koko 170cm ja jotain tuumakokoisia miesten sortseja jne, Stockmann, työmatkoilta maailmalta, Stadium, Intersport, Haltin Outlet (on naapurissa). Joissain vaatteissa miesten pienin on ok, siis XS/S.
Jalkineet usein Intersportista; Adiadas/Nike/Reebok/Haglöfs jne usein tarjouksessa "vanhat" mallit, ostan myös goretexeja.
Vähän haastavaa on kyllä, myönnän :) Ja kallista, kun pojat 12 & 13v, eivät peri toisiltaan ja miesten vaatteet paljon kalliimpia kun lasten koot.
Hei,
Oma 11v on 155cm, mutta vaatteet loytyy lahinna:
- Farkut: H&M ja Benetton / Sisley
- T-paidat, hupparit: Quiksilver, Supergra ja vastaavat, Benetton, harvoin H&M
- Takit: IcePeak, Gant, Timberland, PoP
- Kengat Converset (talveksi sellaiset missa vuori), Pumat, Addut jne. lisaksi Kangaroosin talvikengat (oli ainakin kokoon 40 saakka).
Mutta vaikeeta on loytaa.
Stockan lastenosastolla on kokoja 164cm ja 170cm ja Onewayssa joiltakin merkeiltä myös miesten/nuorten kokoa XS, H&M miesten puolella on myös jotain neuleita ja paitoja ainakin koossa XS, S on varmaan vielä liian iso koko.
IcePeakit, Converset yms löytää prismoista.
Pääasiassa kirpputorilta. Myös Tokmannin ja Cittarin alen loppurysäyksistä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:36"]
Tarjoustalo ja Prisma?? enpä usko että niistä löytyisi mitään mikä miellyttää pojan, tai minun, silmää..ja eikös h&m tule vastaan tuo koko-ongelma ja sitten miesten vaatteet kai isoja S-koossakin..
ap
[/quote]
Olet sitten opettanut poikasi nirsoksi. Meillä kelpaa kaikki.
Tilaan netistä. Spartoo, Zalando ym. Meidän poika on kauhean tarkka vaatteistaan, ollut aina. Mistä lie oppinut, minä en ole tarkka kuin väreistä ja mies on kuin metänpeikko...
Tarvii suositella nettikauppoja, ei tarvii silmän ehkä kärsiä sitten...
Osaat varmasti itsekin etsiä, jos 12v ei tiedä, mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:36"]
ap
[/quote]
Olet sitten opettanut poikasi nirsoksi. Meillä kelpaa kaikki.
[/quote]
Ei ole opetuskysymys. Meillä poika on ollut ihan pienestä lähtien todellinen esteetikko. Myös materiaalit on tuollaisille ihmisille tärkeitä. esim. tilasin pojalle Espritin ruutupaidan ja myös 2 paitaa H&M:ltä. H&M paidat ei kelvanneet, koska kangas oli liian ohutta ja huonon näköistä. Espritin paita oli laadukas ja kelppuuti iloisena.
- nro 17
Siis selittäkää mikä siinä on vaikeaa löytää 163-senttiselle vaatteita. Kaikkihan meistä isommista on joskus olleet sen kokoisia? Siis mitä mä en nyt ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 18:14"]
Siis selittäkää mikä siinä on vaikeaa löytää 163-senttiselle vaatteita. Kaikkihan meistä isommista on joskus olleet sen kokoisia? Siis mitä mä en nyt ymmärrä?
[/quote]
Ap ja poikansa eivät käy kaupoissa... siksi tarvitsevat apuja, aika hauskaa :)
Niillä on silmää, muttei älyä?
Tarjoustalo, prisma, h & m...
Goretex kenkiä ei ole tainnut olla kuin parit talvikengät, olivat eccot...