kuinka momen miehen kanssa olet ollut ja ikäsi?
Kertokaa kuinka monen kanssa olette olleet, pisin suhde, ikänne
Voin aloittaa: olen 27v ja ollut vain 5 eri miehen kanssa. pisin suhde 8v
Kommentit (53)
kolmen, ja luku ei tuosta varmaan enää kasva ellei elämä sitten kovasti heittele yllätyksiä niskaan (olen naimisissa). ikää 20 vuotta.
Olen 24 ja kahdessa suhteessa,eka n.4vuotta ja toisen kanssa ollaan oltu reilu 2vuotta. En ole pannut muita kuin kahta
Aika monella on homma natsannut heti ensimmäisen miehen kanssa. Kuulostaa uskomattoman satumaiselta tuurilta. Itseäni kyllä harmittaisi, jos en olisi kokeillut useampaa ja kartoittanut kenttää ennen yhden miehen naiseksi ryhtymistä. Nyt tiedän, että parempaa ei ole tarjolla. Ja sinkkuvuosien miehistä on jäänyt monia hauskoja muistoja, joita on hauska muistella kiikkustuolissa.
Ikää 25 vuotta, panokavereitaa noin 35. Näistä kahden kanssa ollut parin vuoden suhde, toinen on edelleen menossa... Samoin toki sinkkuaikoinakin oli vakipanoja muutama. Seksi on kivaa!
Seurustellut olen kolmen pojan kanssa ennen nykyistä suhdettani, mutta nuo kaikki suhteet olivat sellaista kädestä kiinni pitämistä. Nykyisen kanssa oltu 5v yhdessä. Sängyssä en ole ollut kuin tämän nykyisen kanssa, eikä hänkään muiden kuin minun=)
Ikää 22
Hmm. olisko joku 50-70 miestä, 2 pitkää suhdetta toinen 10v avoliitto ja nyt 5v suhde, josta 3v naimisissa. Ikää 32v
Ikää 33v. ja 5 miehen kanssa olen harrastanut seksiä. 2 kanssa useammin kuin kerran. Pisin suhde 16 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:20"]
Huh, pitäisikin oikein tehdä joku lista tms., että saisi luvun omaankin tietoon! Sanotaan näin, että luku on nyt suurempi, kuin monella tähän ketjuun kommentoineella, mutta ei minulla nyt miehiä NIIN paljon ole mielestäni ollut, nyt jo useampi vuosi parisuhde-elämää takana :) ja ikää on 26 v.
[/quote]
Nopean laskemisen tuloksena sain listalle 31 nimeä, varmaankin saattaa olla vielä joku, jonka olen unohtanut. Pidän seksistä kovin, ja vaikka minulla useampi pidempi suhde onkin takana, mahtuu seksielämään myös sinkkuvälejä, mutta niidenkin aikana on ollut aina välillä jonkinnäköistä vakipano-järjestelyä :)