kuinka momen miehen kanssa olet ollut ja ikäsi?
Kertokaa kuinka monen kanssa olette olleet, pisin suhde, ikänne
Voin aloittaa: olen 27v ja ollut vain 5 eri miehen kanssa. pisin suhde 8v
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:18"]Itseäni kyllä harmittaisi, jos en olisi kokeillut useampaa ja kartoittanut kenttää ennen yhden miehen naiseksi ryhtymistä. Nyt tiedän, että parempaa ei ole tarjolla.
[/quote]
Olisit siis jättänyt nykyisen miehesi, jos hän olisi ollut ensimmäinen kumppanisi?
31v ja 5seksikumppania. En ole paljonkaan sinkkuelämää vietellyt, nykyisen kanssa jo 9v (ja aiemmat kokemukset siis tietty ennen sitä..!)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:18"]
Aika monella on homma natsannut heti ensimmäisen miehen kanssa. Kuulostaa uskomattoman satumaiselta tuurilta. Itseäni kyllä harmittaisi, jos en olisi kokeillut useampaa ja kartoittanut kenttää ennen yhden miehen naiseksi ryhtymistä. Nyt tiedän, että parempaa ei ole tarjolla. Ja sinkkuvuosien miehistä on jäänyt monia hauskoja muistoja, joita on hauska muistella kiikkustuolissa.
[/quote]
Enpä nyt tiedä, mitä satumaista tuuria se on. Mieluiten olisin ollut muutaman muunkin miehen kanssa ja viettänyt vähän villiä elämää ennen vakiintumista. Nythän en tiedä ollenkaan, millaista seksi jonkun toisen miehen kanssa olisi ja kyllä sitä joskus aina harmittelee. Mutta toisaalta, ei hyvää miestä kannata ojaan viskata vain sen takia, että hän sattui olemaan ensimmäinen :)
Olen 36 v ja ollut sängyssä 7 miehen kanssa. Minuakin harmittaisi kyllä, jos kokemukset rajoittuisi yhteen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 23:34"]
Olen 36 v ja ollut sängyssä 7 miehen kanssa. Minuakin harmittaisi kyllä, jos kokemukset rajoittuisi yhteen.
[/quote]
Minua myös harmittaisi, jos ei olisi mitään vertailupohjaa, vaikka ei kovin montaa kumppania olekaan ollut. Ekan kanssa olisi varmaan koko ajan tunne, että millaista se olisi jonkun muun kanssa ollut. Miehillä tämä on varmasti vielä voimakkaampi ajatus.
Voisi kuvitella, että toisensa 16-vuotiaina neitsyinä tavanneet olisivat herkempiä pettämään, tai haluaisivat pitää seurustelussa tauon, jonka aikana voisi kokeilla muita, jos haluaisi. En oikein jaksa uskoa, että olisi ainakaan kovin helppoa pysyä uskollisena, jos on vain yhden ja saman kanssa ikinä ollut.
Yhden kanssa, nyt kahdeksatta vuotta. Olen 26-vuotias.
Koskaan ei kai voi olla varma etteikö jossakin olisi vielä parempaa tarjolla. Jossain vaiheessa pitää todeta että näin on hyvä, ja minä vakuutuin ensimmäisestä. Mitäpä sitä vaihtamaan.
Yhden kanssa minäkin. Ikä 25 v. ja yhdessä ollaan oltu kuutisen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 17:18"]
Aika monella on homma natsannut heti ensimmäisen miehen kanssa. Kuulostaa uskomattoman satumaiselta tuurilta. Itseäni kyllä harmittaisi, jos en olisi kokeillut useampaa ja kartoittanut kenttää ennen yhden miehen naiseksi ryhtymistä. Nyt tiedän, että parempaa ei ole tarjolla. Ja sinkkuvuosien miehistä on jäänyt monia hauskoja muistoja, joita on hauska muistella kiikkustuolissa.
[/quote] Ei se ehkä ole ihan pelkkää tuuria. Aika moni hakee mukavaa kumppania, eikä mene säkyyn kaikkien kanssa keiden kanssa olisi ollut mahdollisuus. Jos on vähän tutustuttu ennen sänkyyn menemistä ja mies tuntuu tosi mukavalta, niin on suurempi mahdollisuus että hänen kanssa vietetäänkin sitten pitkä aika yhdessä, ellei peräti loppu elämää.
Itselläni on yksi mies ja hänen kanssaan ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Itselläni ehkä kävi tuuri, sillä päätin kerrankin kokeilla yhden illan suhdetta koska neitsyydestä piti päästä eroon.
+30 ja ikää 23vuotta, pisin suhde 4vuotta.