Kansalaisaloite/131 kerääjäänaista lyötiin Helsingissä!
Kansalaisaloite ruotsi vapaaehtoiseksi kaikilla kouluasteilla/131 allekirjoitusten kerääjää, erästä naista, lyötiin eilen illalla Helsingissä ja muutenkin heitä uhkailtiin väkivallalla. Heille huudeltiin, haistateltiin, syljettiin, seurattiin heitä jopa autolle ja yritettiin kiskoa väkisin auton ovi auki. Asialla olivat suomenruotsinkielinen jo varttunut nuorisoryhmä, useimmat nuoria naisia. Olen tämän kuullut useammalta taholta, myös Usarin eräässä blogissa kirjoitetaan asiasta.
Tämä on erittäin vakavaa, jos eduskunnan lainsäätämää vapaata kansalaistoimintaa yritetään estää väkivalla ja väkivallan uhalla. Nämä naiset ovat jo eläkkeellä olevia, useimmat suomenruotsalaisen taustalla olevan suvun jälkeläisiä ja kieltenopettajia, myös ruotsinkielenopettajia. Tämä on jo poliisiasia, ei näin meidän kansalaisia saa kohdella, saapa nähdä vaikeneeko media koko asiasta.
Ps. Ei kaikki suomenruotsinkieliset ole näiden ym. pakkoruotsi kielitalibaanien kaltaisia, vaan monet heistä ovat allekirjoittaneet kansalaisaloitteen/131.
Vielä voit allekirjoittaa aloiteen:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/131
Kommentit (18)
Työnnä perseeseesi se aloitteesi ja lakkaa spämmäämästä, kiitos.
Linkki uutiseen tai ei tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:54"]
[/quote]
Suomenruotsalaista suvaitsevaisuutta, oletan?
Luulisi että olisi lehdessä isolla otsikolla, jos 131 naista olisi lyöty.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:58"]
[/quote]
[/quote]
Ei, vaan ihan tavallisen suomalaisen vittuuntuneisuutta jatkuvaan propagandaan tällä palstalla.
Tuohan on karmeaa, jos ihmisiä jo lyödään ja vielä iäkkäitä naisia!?
Olisi hyvä jos nämä naiset/nainen tulisivat julkisuuteen kertomaan miten heitä on uhkailtu keräystilanteessa ja se jota lyötiin, hän voisi tehdä rikosilmoituksen poliisille. Tällainen käytös pitää saada kaikkien suomalaisten tietoon. Tämä ei ole ollenkaan hyväksyttävää, olipa mistä tahansa kansalaisaloioitteesta tai kansalaistoiminnasta kysy.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:41"]
http://vmlouek.puheenvuoro.uusisuomi.fi/147243-kielivihaa-helsingissa-suomenkielista-naista-lyotiin
[/quote]
Linkki on blogiin, ei uutiseen. Eikö löydy luotettavaa linkkiä?
Onko tämä pakkoruotsitus liberalismia, jota Rkp toitottaa?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:04"]
[/quote]
[/quote]
Ei, vaan ihan tavallisen suomalaisen vittuuntuneisuutta jatkuvaan propagandaan tällä palstalla.
[/quote]
Ja nyt sitä ollaan oikein vittuuntuneita.. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 14:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mäkin olen vittuuntunut. En ole jaksanut käydä täällä enää pariin viikkoon, kun joka halvatun kerta on typeriä kansalaisaloitemainoksia silmissä. On tullut postiluukustakin kaikenlaista kansalaisaloiteroskaa, jota olen kantanut roskikseen, sitä on joku naapuruston hullu levittänyt kauppojen ilmoitustauluillekin jne.
Olen suomenkielinen, mutta todella otti päähän, kun viimeksi rautatieasemalla joku typerä tantta taapersi taas teidän kansalaisaloitekylttinne kanssa. En lyönyt mutta mieli olisi tehnyt korjata vähän sitä kyltin tekstiä.
Tällaisella valtavalla rummutuksella olisi joku toinen aloite jo saanut satojatuhansia allekirjoittajia. Mutta ei tämä kansalaisaloite, koska kannattajia ei oikeasti ole sitä suurinta osaa suomalaisista, vaikka joku pakkomielteinen spämmääjä täälläkin koko ajan yrittää niin väittää. Törkeää valehtelua ja ihmisten aliarvioimista.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 14:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mäkin olen vittuuntunut. En ole jaksanut käydä täällä enää pariin viikkoon, kun joka halvatun kerta on typeriä kansalaisaloitemainoksia silmissä. On tullut postiluukustakin kaikenlaista kansalaisaloiteroskaa, jota olen kantanut roskikseen, sitä on joku naapuruston hullu levittänyt kauppojen ilmoitustauluillekin jne.
Olen suomenkielinen, mutta todella otti päähän, kun viimeksi rautatieasemalla joku typerä tantta taapersi taas teidän kansalaisaloitekylttinne kanssa. En lyönyt mutta mieli olisi tehnyt korjata vähän sitä kyltin tekstiä.
Tällaisella valtavalla rummutuksella olisi joku toinen aloite jo saanut satojatuhansia allekirjoittajia. Mutta ei tämä kansalaisaloite, koska kannattajia ei oikeasti ole sitä suurinta osaa suomalaisista, vaikka joku pakkomielteinen spämmääjä täälläkin koko ajan yrittää niin väittää. Törkeää valehtelua ja ihmisten aliarvioimista.
Lisään vielä sen verran, että tuon jatkuvan spämmääjän valehtelun takia pidän hyvin mahdollisena, että juttu kimppuun käymisestäkin olisi jotain myötätunnon kerjäämistä typerälle aloitteellenne epärehellisin keinoin.
Nämä uutterat naiset ovat keräyksen aikana kohdanneet aiemminkin agressiivista käytöstä, haukkumisia ja uhkailua. Yhtä yritettiin lyödä kävelykepillä, mutta hän ehti väistää.
Merkillepantavaa on, että me miehet emme ole kohdanneet agressiivisuutta, korkeintaan epäystävällisyyttä joskus.
Mutta hentojen naisten kimppuun uskalletaan käydä...
Kerääminen on silti ollut palkitsevaa: 7 kymmenestä on omalla kohdallani allekirjoittanut aloitteen. Kiitosta tulee moninkertaisesti kielteiseen palautteeseen nähden.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:30"]
Nämä uutterat naiset ovat keräyksen aikana kohdanneet aiemminkin agressiivista käytöstä, haukkumisia ja uhkailua. Yhtä yritettiin lyödä kävelykepillä, mutta hän ehti väistää.
Merkillepantavaa on, että me miehet emme ole kohdanneet agressiivisuutta, korkeintaan epäystävällisyyttä joskus.
Mutta hentojen naisten kimppuun uskalletaan käydä...
Kerääminen on silti ollut palkitsevaa: 7 kymmenestä on omalla kohdallani allekirjoittanut aloitteen. Kiitosta tulee moninkertaisesti kielteiseen palautteeseen nähden.
[/quote]
Ai eikö teille loukkaantuville herrantertuille saisi edes antaa kielteistä palautetta? Nyt en siis puhu mistään väkivallasta. Kyllä jos ihminen kerää nimiä jotain asiaa varten, niin pitää varautua siihen, että saa vastakkaista mieltä olevilta myös kommenttia ja väittelyä. Kiitelläkö vain pitäisi ja silittää päätä?
Olen minäkin kannattanut seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja turkistarhauksen kieltämistä ja iloinnut muiden mukana, kun ne ovat saaneet erittäin suuren kannatuksen. Luonnollisesti kampanjoidessani olen kuitenkin tiennyt, että vastaan tulee huutelijoita, joiden mielestä olen menossa helvettiin, viemässä työn joltain jne. Ikinä en menisikään esim. baarien sulkemisaikoihin keräämään yhtään mitään allekirjoituksia mihinkään.
Todennäköisesti pakkoruotsikerääjät saavat lähinnä hiljaista sääliä osakseen siihen verrattuna.