Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet puhutte naimisesta

Vierailija
17.08.2013 |

perseestä,pillusta? Minusta naisena sellaisen kuuleminen on rumaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:08"]

perseestä,pillusta? Minusta naisena sellaisen kuuleminen on rumaa.

[/quote]

Se on sinun ongelmasi.

Naisella on pillu ja perse. Jos sinulle on se ongelma niin en voi sille mitään. Mihet ja iso osa naisista myös pitää naimisesta. Jo se on sinulle ongelma niin älä sitä harrasta.

Vierailija
2/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisena naiminen, nussiminen, kuksiminen, paneminen, pillu ja perse ovat  juuri oikeita ilmauksia. Joku rakastelu on järjettömän tyhmä pehmosana, vähän ällöttää kun kuulee. Samoin jos pillua sanottaisiin vaikka lemmenonkaloksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kullia lemmensauvaksi. On se nyt vallan eri touhua sanoa, imisitkö mun kyrpää kuin imisitkö mun lemmensauvaa. Samoin kiimassa puhutaan monesti rakkaudesta. Ällöä

Vierailija
4/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisena on peräti ärsyttävää, kun joku yleistää omat sievistelevät mielipiteensä koko sukupuoleen.

Minusta naisena pillu on täysin neutraali sana. Minä itse nimitän sitä pilluksi, ja menisi halut siltä seisomalta, jos mies erehtyisi  nimittämään pilluani jollain peiteilmaisulla tyyliin "naisen se", "sun se", "juttu" tai "siellä alhaalla". Kiitos miehet, kun ette tee niin. Puhumattakaan nyt kaikista pöljistä kiertoilmaisuista, joita onneksi kukaan ei oikeassa elämässä käytä, minusta kaikkein kamalin on Jean M. Untinen Auelin kirjoissa esiintyvä hänen innokas sauvansa.

Rakastelu on eri asia kuin naiminen, paneminen, nussiminen tms. Eläköön suomen kieli ja sen miljoonat sävyt - kaikkia näitä sanoja tarvitaan. Seksiäkin on niin monenlaista, että sanojakin pitää olla erilaisia.

Vierailija
5/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:09"]

Minusta naisena on peräti ärsyttävää, kun joku yleistää omat sievistelevät mielipiteensä koko sukupuoleen.

Minusta naisena pillu on täysin neutraali sana. Minä itse nimitän sitä pilluksi, ja menisi halut siltä seisomalta, jos mies erehtyisi  nimittämään pilluani jollain peiteilmaisulla tyyliin "naisen se", "sun se", "juttu" tai "siellä alhaalla". Kiitos miehet, kun ette tee niin. Puhumattakaan nyt kaikista pöljistä kiertoilmaisuista, joita onneksi kukaan ei oikeassa elämässä käytä, minusta kaikkein kamalin on Jean M. Untinen Auelin kirjoissa esiintyvä hänen innokas sauvansa.

Rakastelu on eri asia kuin naiminen, paneminen, nussiminen tms. Eläköön suomen kieli ja sen miljoonat sävyt - kaikkia näitä sanoja tarvitaan. Seksiäkin on niin monenlaista, että sanojakin pitää olla erilaisia.

[/quote]

Ihan samaa mieltä! Meni totaalisesti halut entisen poikaystävän kanssa, kun hän kysyi "voisitko ottaa *sen* suuhusi" tarkoittaen kulliaan. En todellakaan ota mitään suuhun tai pilluun, jos vastapuoli ei ole sen verran aikuinen että uskaltaa sanoa pillu ja kyrpä!