Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa kuunnellaan joka viikonloppuilta myöhään täysillä musiikkia. Milloin voin soittaa poliisille?

Vierailija
14.08.2020 |

Ikävää kun lapset eivät saa nukuttua jne. Ei jaksaisi joka kerta mennä sanomaan heille asiasta. Joskus ovat hieman hiljentäneet jos ollaan käyty sanomassa, yleensä aina on joku ”tärkeä” syy juhlia. Itse olen välillä yksin kotona pienten lasten kanssa, kun mies yövuorossa, etten ihan tuosta noin vaan lähde edes käymään naapurissa kun ei tiedä yhtään mitä siellä on edes vastassa..

Kesällä ollaan oltu joka viikonloppu mökillä, pois omasta kodista sen takia, ettei siellä voi olla viikonloppuisin rauhassa. Isännöitsijä ei jaksa puuttua asiaan. Mitä on tehtävissä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelin pari vuotta sitten yläkerran rakennusmiesten juhlintaa, kunnes viimeisellä kerralla kesti aamuyölle noin klo yhteen. Siinä soitin poliisit ja sen jälkeen oli hiljaisuus aina taattu. Onneksi säikäytti poliisin käynti heidät. :) Toivottavasti toimii teilläkin!

Vierailija
2/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin pari vuotta sitten yläkerran rakennusmiesten juhlintaa, kunnes viimeisellä kerralla kesti aamuyölle noin klo yhteen. Siinä soitin poliisit ja sen jälkeen oli hiljaisuus aina taattu. Onneksi säikäytti poliisin käynti heidät. :) Toivottavasti toimii teilläkin!

Meillä harvemmin kestää noin myöhään. Joskus on kestänyt. Yleensä lopettelevat puoleen yöhön mennessä tai jopa klo23 mennessä. Mut sitä ennen on koko ilta ihan sietämätön jyske. Sellainen, ettei siinä voi kukaan nukkua tai edes rauhoittua. Lapset tulevat vuorotellen sanomaan etteivät saa unta... Tosi ikävää. Itsellänikin välillä viikonloppuaanuisin töitä, lapsilla pelejä aikaisin jne, tosi kurjaa kun ei omassa kodissaan saa koskaan viikonloppuisin levätä. Katsotaan milloin pinna katkeaa ja soitan ne poliisit! T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itselläni oli metelöivä naapuri. Kämppä oli halpa, joten hammasta purren siedin ja säästin rahaa. Ja sitten ostettiin okt. En vaihtaisi tätä rauhaa pois enää koskaan mihinkään <3

Vierailija
4/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin pari vuotta sitten yläkerran rakennusmiesten

Meillä harvemmin kestää noin myöhään. Joskus on kestänyt. Yleensä lopettelevat puoleen yöhön mennessä tai jopa klo23 mennessä. Mut sitä ennen on koko ilta ihan sietämätön jyske. Sellainen, ettei siinä voi kukaan nukkua tai edes rauhoittua. Lapset tulevat vuorotellen sanomaan etteivät saa unta... Tosi ikävää. Itsellänikin välillä viikonloppuaanuisin töitä, lapsilla pelejä aikaisin jne, tosi kurjaa kun ei omassa kodissaan saa koskaan viikonloppuisin levätä. Katsotaan milloin pinna katkeaa ja soitan ne poliisit! T. Ap

Jos loppuu 23 jolloin alkaa hiljaisuus et oikein voi tehdä mitään. Poliisi ei ainakaan auta.

Vierailija
5/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas naapuriseinän vieressä puhuu kaksi miestä, aamusta iltaan, tai ainakin aina kun olen paikalla. Kaikki kuuluu, mutta he eivät sitä huomaa. He menevät nukkumaan aina samaan aikaan, kun itse menen, ja heräävätkin samaan aikaan. Tuntuu kuin eläisimme samassa asunnossa. Niin hyvin puhe kuuluu. Kutsunkin heitä leikilläni "alivuokralaisiksi".

Kerrostalossani seinät on kyllä ihan paperia... Että ihan turha satsata salakuuntelulaitteisiin, kun normaalipuhe kuuluu tahtomattakin... :D

Vierailija
6/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin jos möykkääminen jatkui klo 23.00 jälkeen jolloin meidän taloyhtiössä alkaa viikonloppuisin hiljaisuus. Joka kerta. Neljä kertaa tarvittiin, sitten tajusivat muuttaa pois.

Vierailija
7/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ette muuta pois?

Vierailija
8/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on kesän mittaan ollut vastaavia häiriöitä. Selvisi että äänet kantaa rakenteissa ihan miten sattuu, eli luulet metakan tulevan tietystä asunnosta mutta se tuleekin viereisestä rapusta kaksi kerrosta ylempää. Tai läheisestä puistosta kuten tässä oli käynyt  *rolleyes*

Vierailija
9/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin alapeukun kun en tykkää noista isännöitsijä ei jaksa puuttua. Vaihtakaa isännöitsijä hitto soikoon. Valita hallituksen jäsenille tai laita lappua näkyviin että jos se meteli ei lopu, soitat poliisit paikalle. Enkä käsitä mikset ole jo soittanut. Ärsyttää tollaset lampaat jotka vissiin odottaa että joku muu tekee jotain.

Vierailija
10/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin alapeukun kun en tykkää noista isännöitsijä ei jaksa puuttua. Vaihtakaa isännöitsijä hitto soikoon. Valita hallituksen jäsenille tai laita lappua näkyviin että jos se meteli ei lopu, soitat poliisit paikalle. Enkä käsitä mikset ole jo soittanut. Ärsyttää tollaset lampaat jotka vissiin odottaa että joku muu tekee jotain.

Mites vaihdat jos kyse kaupungin vuokra-asunnosta jonka isännöitsijä on kaupungin oma pulju?

Vierailija
11/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kerrostalossa ja tähän taloon on muuttanut ei-suomalainen mies. Hyvänen aika että hällä on kantava ääni , vissiin puhuu parvekkeella kännykkään. Järjestyssääntöjä noudattaa kyllä , mutta ihmettelen mistä sitä asiaa riittää joka päivä 5 - 8 tuntia. Että tämmöstä  :  D

Vierailija
12/12 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että soittaa täysillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän