Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nousuhumalainen mies avautuu

Vierailija
17.08.2013 |

Moi vaan AV-porukka,

Olen lukenut tätä palstaa jo useamman vuoden, ja usein kommentoin myös ketjuihin. Täällä on paljon provoja, mutta yritän itse aina heittää oman mielipiteeni totuudenmukaisesti. Lähes aina kommenttejani luullaan naisen tekemäksi. Tämä ehkä siksi, että osaan myös ajatella asioita usealta kantilta, enkä pelkää näyttää tunteitani oikeassa paikassa.

Mutta, se avautuminen.

Olen niin rakastunut! Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä jo 90-luvulta ja menimme naimisiin viisi vuotta sitten. Hän on tällä hetkellä työmatkalla, ja ikävä on todella kova, mutta onneksi tulee takaisin kotiin jo sunnuntaina. En voisi kuvitella ihanampaa ja upeampaa ihmistä elämääni. Haluan lapsia - mieluiten pieniä prinsessoja - ja olen myös henkisesti yrittänyt varautua jo pitkän aikaa mitä se vauva-aika tuo tullessaan. Tietenkään sitä ei voi koskaan tietää eikä siihen pysty varautumaan, mutta haluan tehdä kaikkeni tehdäkseni meidän elämästä hyvän, ja haluan (ja aion) olla aina läsnä.

Olen yleensä se, joka tarjoutuu olemaan autolla jos tarvetta on. En koskaan ilman syytä sano pahasti toiselle, ja sanon rakastavani joka päivä - en siksi että "pitää", vaan siksi, että se tunne valtaa minut lähes joka päivä. Onneksi tunne on molemminpuoleinen. Silmissäni vaimoni on kaunis silloin, kun lähdemme syömään ulos, silloin kun hän juuri on herännyt, ja silloinkin kun makaa sairaana sängynpohjalla.

Tämä kaikki tietysti kuulostaa lässynlässyn-paskalta, mutta mitä väliä. :D Halusin avautua tänne, että kaikki miehet eivät ole perseestä, eivätkä kaikki ajattele vain omaa napaansa.

En ole ruma tai lihava ns. nörtti, vaan ihan ok-näköinen ja mukava ihminen. Tai ainakin haluan ajatella niin. :-) Ja olen myös pidetty työyhteisössäni. En siis halua tällä itsekehua harrastaa, vaan haluan vain alleviivata että kaikki vaimoaan rakastavat, ja vaimoonsa rakastuneet, eivät ole nössöjä tyyppejä, jotka eivät voisi koskaan muita saada. Onhan niitä hakijoita aina ollut, mutta hauskinta on ehkä se, että jos lähdetään ns. äijäporukalla ulos, ja joku rouva/tytär sieltä lähestyy, niin tunnen yleensä oloni vaivaantuneeksi, enkä halua sen enempää jutella ihmisen kanssa. Sanomattakin toki on selvää että en epäkohteliaaksi ryhdy, mutta kaikki iskuyritykset tyrmään välittömästi. Se tulee täysin selkärangasta - ja tämä on ollut jo vuosien ajan, ja opiskeluaikoinakin jos uskomattomassa tuiskeessa joku neiti tuli siihen "lämppäämään", niin kyllä pakit sai aika nopeaan, ja esittelin sormustani. :-)

Anteeksi avautumisesta, mutta halusin vain huutaa koko maailmalle että MINULLA on maailman ihanin nainen, ja olen korviani myöten häneen rakastunut! Sama vaikka sanoisitte että "nyt on kyllä nainen kirjoittanut", tai että kotipaikkani olisi Porvoo - mitäväliä. Sain tämän ulos. Ja lupaan myös sunnuntaina kaataa vaimoni suudelmiin lentokentällä kun menen häntä vastaan.

Hyvää huomenta Suomeen, ja jatkakaa.. (jep, siksi nousuhumala tähän aikaan kun emme asu Suomessa, vaan Yhdysvaltojen itärannikolla..)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee hoitoon

Vierailija
2/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 05:46"]

mee hoitoon

[/quote]

Haha. :-D No ei taida olla tarvetta, ihan hyvin tässä menee kuitenkin. Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle! --ap--

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo... 

Vierailija
4/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että näin vihaista ihmistä liikenteessä. Ei kai sitä muutakaan olisi pitänyt odottaa.. Peukkua alas, ja negatiivista kommenttia pukkaa.

Anteeksi nyt ihan kamalasti että positiivisen postauksen laitoin, enkä valittanut mistään. :-) Hyvää huomenta silti kaikille tasapuolisesti! --ap--

Vierailija
5/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen varmaan tosi GAY kun kuuntelen meidän häämarssia ja fiilistelen sitä itsekseni. :) Oli vain niin hieno päivä, ja vaimo oli niin kauniina ja onnellinen. --ap--

Vierailija
6/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta sinullekin:-) Ihanaa kuulla, että hyvin menee. Itsekin kovin rakastunut nyksääni ja huppelissa minäkin. Lisää tällaisia hyviä uutisia!

Vierailija
7/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 07:06"]

Huomenta sinullekin:-) Ihanaa kuulla, että hyvin menee. Itsekin kovin rakastunut nyksääni ja huppelissa minäkin. Lisää tällaisia hyviä uutisia!

[/quote]

Huomenta sinne, ja iltaa tänne! :-) Juu, joskus sitä vain haluaa toitottaa maailmalle että on onnellinen. Luin tuon juttuni uudelleen, ja huomasin että siitä paistaa läpi ehkä sellainen "lälläslää, minullapa on kaikki hyvin". Sitä en tietenkään halunnut huutaa. Halusin vain jakaa omaa iloani. Ehkä sitä on liikaa amerikkalaistunut tässä, että ei edes ajattele muiden suuttuvan toisten hyvästä olosta.

Kaikkea hyvää sinulle, ja mahtavaa kuulla että sinäkin olet rakastunut! Se on maailman paras tunne - eikä se pieni huppelikaan joskus haitaksi ole, jos ei muutakaan tekemistä ole. :-) --ap--

Vierailija
8/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska tässä: minusta oman onnen hehkutus on aliarvostettua. Hyvä mieli tarttuu helposti toisiin ja tuo iloa esimerkiksi työyhteisöön tai kaveripiiriin. Jatketaan tällä linjalla! Ja vietetään loistava elokuinen viikonloppu:-)

Vierailija
9/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja huomenta. :)
Minun maailman paras mieheni nukkuu makuuhuoneessa, me katsellaan 1-vuotiaan kanssa lastenohjelmia. Elämä on hyvää.

Vierailija
10/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille - myös teille huokailijoille! :) Täällä alkaa olla jo aika mennä nukkumaan. Kello jo vaikka mitä.

Mitähän se Frank Pappa sanoikaan.... Kosketelkaa toisianne! :-)

--ap--

Vierailija
11/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana avaus! iloinen puolestasi, vaikka tuntematon oletkin.

Minkälainen vaimosi on? Minkälainen luonne, mistä pidät hänen ulkonäössään? Mikä teitä yhdistää mielestäsi eniten?

Vierailija
12/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 09:55"]

Ihana avaus! iloinen puolestasi, vaikka tuntematon oletkin.

Minkälainen vaimosi on? Minkälainen luonne, mistä pidät hänen ulkonäössään? Mikä teitä yhdistää mielestäsi eniten?

[/quote]

Uijui, joku muukin vastasi! :-)

Vaimoni on empaattinen ja lämmin ihminen - sellainen, joka aina ottaa muut huomioon. Haluaa aina auttaa vähempiosaisia, eikä halua leveillä omilla asioillaan. Hän tykkää "kivoista" jutuista, eli jos on kauniita kukkia pihalla, lapset leikkivät yhdessä naapurustossa, ihmiset tulevat toimeen, ja muutenkin tällaisista ns. hippiasioista. :D Jotenkin vain niin ihana ihminen, enkä ihan heti osaa pahaa sanaa sanoa hänen luonteestaan. Ja osaa tottakai pitää päänsä, sekä omaa samanlaista outoa huumorintajua kuin allekirjoittanutkin..

Hänen ulkonäössään parasta ovat silmät ja hymy.. Niin aitoa ja ihanaa. Paha sitä nyt on tässä lähteä ruotimaan että mikä niissä on, mutta aina se oma rakas on se maailman kaunein kuitenkin. Ja se nauru! Parasta on kun saan kuulla sen naurun, voi vitsit. :-)

Taas kuulostaa ns. neitimäiseltä lässytykseltä :-D Mutta onhan se ihanaa saada toinen takaisin kotiin.

En tiedä mikä meitä yhdistää.. Samanlaiset elämänarvot, suhteellisen samanlaiset tavoitteet elämässä. Ja tykkäämme toistemme "outouksista". Ihmisten välinen kemia ei ole aina täysin selitettävissä, mutta tämän minä hyväksyn, vaikka olenkin puhtaasti luonnontieteellinen mies. :-P

Vierailija
13/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on löytynyt oikea AV-mamman unelmamies, vihdoinkin. Päivän naurut, kiitos sille naiselle joka kirjoitti tämän.

Vierailija
14/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Ap, ei täällä AV:lla saa koskaan onneaan hehkuttaa = "kellä onni on, se onnen kätkeköön" ;) Normiavauksia ovat pettämisen epäily tai tunnustaminen, köyhyydestä valittaminen ja toisten pilkkaaminen, jos joku erehtyy kertomaan että menee hyvin. Melkein jokaisessa ketjussa provoksi epäily. Täällä ei uskota eikä haluta lukea onnesta, se kuulostaa kai liian lattealta. Draamaa sitä olla pitää, jotta saisi mahdollisimman paljon vastauksia ja oranssin liekin :D

Ihanaa, että rakastat vaimoasi, paljon onnea tulevaisuuteenne!

Vierailija
15/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:06"]

No nythän on löytynyt oikea AV-mamman unelmamies, vihdoinkin. Päivän naurut, kiitos sille naiselle joka kirjoitti tämän.

[/quote]

Tulihan se sieltä. :-D

Ei mitään, luule naiseksi jos se siltä tuntuu, ei se maailmaa kaada. :-)

Vierailija
16/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Olet onnekas mies. Kumpa joku ajattelisi minustakin noin... :)

Vierailija
17/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana avaus tosiaan!

itse olen todella epäonninen rakkaudessa,mutta olen iloinen niiden puolesta,ketkä ovat onnekkaita! :)

jatka samaan malliin!

Vierailija
18/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:06"]

Dear Ap, ei täällä AV:lla saa koskaan onneaan hehkuttaa = "kellä onni on, se onnen kätkeköön" ;) Normiavauksia ovat pettämisen epäily tai tunnustaminen, köyhyydestä valittaminen ja toisten pilkkaaminen, jos joku erehtyy kertomaan että menee hyvin. Melkein jokaisessa ketjussa provoksi epäily. Täällä ei uskota eikä haluta lukea onnesta, se kuulostaa kai liian lattealta. Draamaa sitä olla pitää, jotta saisi mahdollisimman paljon vastauksia ja oranssin liekin :D

Ihanaa, että rakastat vaimoasi, paljon onnea tulevaisuuteenne!

[/quote]

Kiitos! Kyllä täällä jo jonkun aikaa on tullut pyörittyä että tietää mikä se mentaliteetti on.. Mutta ei sitä iloa aina voi pitää sisällään, ainakaan loputtomiin. Ja mikä parasta, täällä on hyvä toitottaa onneaan koska sen voi tehdä anonyymisti, ja jos joku ei sitä usko, niin sehän ei ole minulta pois. :-)

Hauskaa on myös se, että siskoni on täällä aktiivisesti! Mutta täällä pyöriminen on asia, josta vain vaimoni tietää... En kehtaa siskolle mainita. :-D Joskus olen vinoillut että NIIN HYVÄ MIRKKU SINÄ AV-MAMMA, hehe. Nooh, kai jotain voi pitää salassa.. Jos AV-palsta on paheeni, niin pieni on se pahe.

Onni on pahasta, ja suomalaisittain se on itseltä pois jos jollain toisella jotain on. Täällä merten takana on hyvä olla, piilossa katkerilta katseilta.. :D Siinähän muut itkee kun tulemme taas Suomeen ja pussailen rakasta keskellä tietä! ;-)

Jahas, alkaa tuo humala jo ottaa vallan, menee liian vapaaksi tämä naputtelu.

Kiitos kuitenkin kommentista, ja aivan mahtavaa viikonloppua! Mulla on hyvä fiilis, ja toivon kaikille muillekin sitä samaa. :-)

Vierailija
19/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kirjoitus, ap! Minulla taas on maailman ihanin mies, ja pystyn samastumaan kirjoitukseesi. Minunkin mieheni on juuri tuollainen, jota ei voisi vähempää kiinnostaa pettämiset tmv. Olen sellainen myös itse, ja kiitän onneani että löysin rinnalleni myös siinä asiassa samoin ajattelevan.

Ihanaa ajatella, että muitakin onnellisia pareja on. Hyvää jatkoa teille!

Vierailija
20/30 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea positiivisia asioita! Enkä todellakaan tarkoita, että juuri minun avaukseeni pitäisi positiivisia kommentteja kirjoittaa, vaan että on muitakin jotka ovat onnellisia. Kuten kirjoitinkin, niin halusin vain toitottaa koko maailmalle (==AV-palstalle :D) että olen onnellinen, enkä halua sillä mitenkään väheksyä kenenkään toisen elämäntilannetta. Ehkä se on itsekästä, ehkä ei.

Ohhoh miten on nyt niin gay-olo kun höpöttää pelkkää positiivista juttua, mutta silti toivon kaikille kommentoijille - sekä muillekin - kaikkea hyvää.

Aidosti toivon että muutkin tuntisivat samoin kuin minä. Mahtava olo, mutta en halua sitä itselleni "omia". Jos jotain hienoa tapahtuu, niin sen haluaa jakaa muidenkin kanssa. :-) Ellei siis ole katkera ihmisperse...

Muttajuu, eihän tässä vieläkään ole nukkumaan päästy, joten kaikkea hyvää ihmisille, löytäkää se Oikea, ja globaalia rauhaa ja silleen.... :-D Kosketelkaa toisianne!

--ap--

ps.. humalaispäissään aina unohtuu tuo maaginen ap-merkintä, mutta kyllä se olin minä kun noihin aiempiin kommentoin. :-P