Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutteletko puolisosi kanssa existä? Onko normaalin rajoissa enään?

Vierailija
17.08.2013 |

Olen nyt tapaillut 4kk erästä miestä ja minua on alusta asti kiinnostanut hänen exät. Kuinka monta, minkä ikäisiä, minkä maalaisia jne.

Sain kuulla että hanellä on espanjalainen ex. Asia häiritsee minua kovasti koska miellän espanjalaiset naiset kovin kauniiksi. Tämä on todella outoa. Olen hieman mustasukkainen kun kuulen existä mutta jotenkin tuo espanjalainen ex tuntuu kovinkin pahalta. Mikä minua vaivaa??

onko existä juttelu jossain vaiheessa suhdetta tavallista vai onko tabu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:59"]

Jos ole tosissasi jonkun kanssa EI kannata jutella existä, ei vaikka kysyisivät, puolin toisin. Kysyttäessä vastatataan, että minulla on ollut kolme kumppania ennen sinua, mutta sinä olet paras.

Varsinkaan miehille EI esitellä kavalkadia eri kulttuuripiireistä haalittuja poikaystäviä.

Panokumppaneita EI roikoteta Facbook-kavereina.

Muille EI flirttailla kun se oma on paikalla.

Miehestä EI juoruilla kavereille.

Näillä pääsee alkuun, mutta en usko, että tätä kukaan kuuntelee.

[/quote]

Vierailija
2/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 20:15"]

Asiaa.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:59"]

Jos ole tosissasi jonkun kanssa EI kannata jutella existä, ei vaikka kysyisivät, puolin toisin. Kysyttäessä vastatataan, että minulla on ollut kolme kumppania ennen sinua, mutta sinä olet paras.

Varsinkaan miehille EI esitellä kavalkadia eri kulttuuripiireistä haalittuja poikaystäviä.

[/quote]

[/quote]

täysin samaa mieltä ja itse oppinut vuosien varrella samat asiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:51"]

Me jutellaan paljon. Elin vuosia exäni kanssa. Samoin nykyinen mieheni. Minusta on ihan luonnollista puhua ja kertoa kumppanille aikaisemmasta elämästä. Minä en ainakaan ole yhtään mustasukkainen. Olen existä puhumalla oppinut miehestäni paljon uusia asioita ja kuullut hauskoja tarinoita. Hänen exänsä vaikuttaa hauskalta tyypiltä. Voisimme tulla hyvin toimeen. :) Nykyisen miehen ex on kaunis ja hyvin koulutettu. Oletan että hän on myös älykäs ja että hänellä on hyvä huumorintaju. Luulen että "painimme samassa sarjassa".  En ole kuitenkaan ikinä ajatellut exää uhkana. Minä olen minä ja hän on hän. Minun ja nykyisen mieheni parisuhde on ihan kunnossa. Minäkin muistelen omaa exääni lämmöllä eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa. Ei meidän parisuhteesta kuitenkaan mitään tulisi, vaikka hän onkin komea, hauska, älykäs, hyvin toimeentuleva, huomaavainen... Myös nykyinen mieheni tietää tämän. Hän on myös sanonut olevansa onnellinen että sain elää niin hyvässä parisuhteessa. Se on antanut hyvän pohjan myös nykyiselle suhteelle. Arvostamme toisiamme mutta ymmärrämme kuitenkin ettei toinen koskaan saa muuttua itsestääänselvyydeksi.  

[/quote]

Te olette varmasti todella kultaisia ihmisiä. Ihan ilman ironiaa sanon tämän - kaksi noin hyväsydämistä on kohdanneet toisensa, jonka lisäksi hengailleet jo aiemmin hyvien ihmisten seurassa, kun noin kauniisti osaatte puhua entisistänne. Ihana kuulla tällaista välillä. :)

Vierailija
4/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen existäni miehelleni, koska koko aikuisikäni koostuu 95 % noiden miesten kanssa yhdessä olemisestä. Ehkä sinun on turha murehtia espanjatarta ulkonäön takia, koska pidemmän päälle aivojen kanssa me ollaan partnereidemme kanssa yhdessä. Ei ulkonäön tai kansallisuuden.

Vierailija
5/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan samanlainen vika. Koen kai, että en pysty painia samassa sarjassa kuin ulkomaalaiset naiset, on maa mikä hyvänsä. En voi ulkomaalaiseksi muuttua. Olen erittäin harvoin kateellinen, joten kesti tajuta, että tähän liittyy kateus.

Vierailija
7/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jutellaan paljon. Elin vuosia exäni kanssa. Samoin nykyinen mieheni. Minusta on ihan luonnollista puhua ja kertoa kumppanille aikaisemmasta elämästä. Minä en ainakaan ole yhtään mustasukkainen. Olen existä puhumalla oppinut miehestäni paljon uusia asioita ja kuullut hauskoja tarinoita. Hänen exänsä vaikuttaa hauskalta tyypiltä. Voisimme tulla hyvin toimeen. :) Nykyisen miehen ex on kaunis ja hyvin koulutettu. Oletan että hän on myös älykäs ja että hänellä on hyvä huumorintaju. Luulen että "painimme samassa sarjassa".  En ole kuitenkaan ikinä ajatellut exää uhkana. Minä olen minä ja hän on hän. Minun ja nykyisen mieheni parisuhde on ihan kunnossa. Minäkin muistelen omaa exääni lämmöllä eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa. Ei meidän parisuhteesta kuitenkaan mitään tulisi, vaikka hän onkin komea, hauska, älykäs, hyvin toimeentuleva, huomaavainen... Myös nykyinen mieheni tietää tämän. Hän on myös sanonut olevansa onnellinen että sain elää niin hyvässä parisuhteessa. Se on antanut hyvän pohjan myös nykyiselle suhteelle. Arvostamme toisiamme mutta ymmärrämme kuitenkin ettei toinen koskaan saa muuttua itsestääänselvyydeksi.  

Vierailija
8/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedostan että olen kateellinen. Myös senkin vuoksi että olen itse ollut ihastunut espanjalaiseen mieheen mutta suhteessa en ole koskaan ollut vaikka olisin halunnut. ap

Vierailija
9/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:41"]

Minulla on aivan samanlainen vika. Koen kai, että en pysty painia samassa sarjassa kuin ulkomaalaiset naiset, on maa mikä hyvänsä. En voi ulkomaalaiseksi muuttua. Olen erittäin harvoin kateellinen, joten kesti tajuta, että tähän liittyy kateus.

[/quote]

Sinä siis koet että ulkomaalainen on jotenkin parempi kuin suomalainen? Miksi ihmeessä? Ei ulkomaalaisuus välttämättä kauneuteen vaikuta, eikä kukaan pitkän päälle kauneuden takia parisuhteessa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan