Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isälläni on taloussotkuja ja hän on ulosotossa. Minua huolestuttaa

Vierailija
16.08.2013 |

se, että kuinka paljon minut voidaan liittää hänen sotkuihinsa mukaan. Voidaanko esim. minun oma kotini tutkia poliisn toimesta, pankkitilit ja tallelokerot? En haluaisi selitellä naapureille isäni toilailuja....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/6 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voidaan, jos isääsi kohdistuvat rikosepäilyt ovat tarpeeksi vakavia ja on syytä epäillä, että sinä olet asiassa jotenkin osallisena (esim. piilottelet isäsi varoja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? Siis valaisepa hieman, jos isäsi on ulosotossa, ei se nyt vielä sitä tarkoita, että hän on talousrikollinen - miten poliisi tähän liittyy? Siitäkö tässä nyt on kyse? Paljonko on suurinpiirtein ulosotossa? Vai luuletko, että kaikkien ulosotossa olevien perheenjäsenten ja omaisten talot pengotaan??

Vierailija
4/6 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni firma on ulosotossa ja rahoja on ilmeisesti kadonnut jonkin verran. Minä en tiedä koko totuutta vaan vain sen, jonka äitini minulle paljastaa. 

Vierailija
5/6 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
6/6 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syytä epåillä, että sinä olet piilottanut niitä rahoja, sinun tilisi ja kotisi voidan tutkia. Ei epäilyyn ei ole perusteita, sun asioihin ei puututa. 

Minusta sinulla pitäisi nyt olla isompiakin huolia kuin että mitä naapurit ajattelevat. Ei niitä kiinnosta pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi