Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro rehellisesti mitä mieltä olet perheestä jossa neljä poikaa?

Vierailija
16.08.2013 |

Meille on tulossa talvella neljäs poika perheeseen. Ihmisten reagtiot ovat kummastuttaneet minua. Otetaan melkein osaa kun kuullaan, että on neljäs poika tulossa. 

Kertokaa nyt anonyymisti ja rehellisesti mitä mieltä olette perheestä jossa 4 poikaa, äiti ja isä. Säälittekö vanhempia? Äitiä? Isää? Perhettä? Mitä tunteita tällainen perhe teissä herättää?

Yritän nyt ymmärtää muita ihmisiä paremmin!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:34"]

Ajattelen, että äiti ei ole kaunis. Tytön äidit on kauniita. Pojan äidit miesmäisiä.

[/quote]

Juuh, samaa mieltä, esim tämä Englannin herttuatarkin on todella miesmäinen ja ei-kaunis ilmestys ja poikahan sieltäkin tuli. 

Viddu mitä tampioita maa päällään kantaa :D

Vierailija
22/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa. En halunnut kolmatta lasta, jos se vaikka olisi tyttö. Pojat on minusta nykyään helpompia ja halvempia. Ainakin mitä jos sukulaistyttöjä seuraa.Suvussa on paljon tyttöjä, meille syntyi sitten ne pojat. Minusta olisi kiva neljä poikaa. En osaisi kasvattaa tyttöjä, kun ei suuvssa oleva ammattikasvattajakaan näköjään ole oikein kummoisesti onnistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kauheen positiivisia tuntemuksia ole herättänyt kenessäkään. 

Huvittavin oli tämä, että äiti ei voi olla kaunis. Eli jos näet perheen jossa neljä poikaa, äiti (joka olisi kaunis) ja isä. Niin vaikka näkisit kauniin äidin, pakottaisit itsesi ajattelemaan, että äidin on oltava ruma ja miesmäinen kun sillä on niin paljon poikia? Vaikka omin silmin näkisit kauniin äidin?

Vierailija
24/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hellyyttä ja sympatiaa, yhteenkuuluvuutta! Pojat ovat ihania! Meillä on 7kpl.

Vierailija
25/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi ruokaan menevä raha. Tai no, ei se ekaks tuu mieleen, mut sit kun sun pojat on pitkiä, komeita ja tuo tyttöjä taloon. Ole onnellinen pojistasi!!!

Vierailija
26/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eka ajatus oli, että mikä mahtava veljessarja. Onneksi olkoon!

Vierailija
27/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, 19, eräät tällä palstalla veikkailivat tyttöä Englannin herttuattarelle juuri näillä perusteilla.

Olivatpa aika hiljaa poika-uutisen jälkeen. :D

Vierailija
28/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:27"]

En reagoi mitenkään; meillä on kolme poikaa ja jos neljännen tekisin, toivoisin salaa poikaa, ihan vaan siksi että se olisi käytännöllisempää kun olisivat kaikki samaa sukupuolta. :) Toki tyttö olisi ihan yhtä rakas. :) No, en halua enempää lapsia, tämä on hyvä näin.

[/quote]

Mitä käytännöllistä siinä olisi? Asutte siis kolmiossa?

[/quote]

Ei, emme asu kolmiossa vaan okt:ssa jossa on riittävästi tilaa. :) Meillä on kuitenkin kiertänyt pojalta toiselle mm. vaatteita, luistimet, sukset, laskettelukamat, lumilaudat/kengät, mopo jne. Tämä on minun mittapuulla se käytännöllinen puoli, älä ota liian vakavasti muiden mielipiteitä. :)

Vierailija
29/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että äiti ei ole kaunis. Tytön äidit on kauniita. Pojan äidit miesmäisiä.

[/quote]

Haha! Kuolisit nauruun jos näkisit mut - poikien äidin! Sirompaa ja naisellisempaa naista saa hakea.

Vierailija
30/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huono vastaamaan kun olen itsekin neljän pojan äiti, mutta vastaan kuitenkin. Jotenkin neljän pojan vanhemmat herättävät minussa arvostusta. En osaa selittää, mutta tiedän kuinka menevää arki on poikien kanssa ja kuinka vähän positiivista palautetta sitä pelkkien poikien vanhempina saa. Joten jos näen perheen jossa paljon poikia, niin usein arvostan vanhempia todella paljon. Varsinkin jos näyttävät kaikesta huolimatta oikein onnellisilta poikiensa kanssa. 

Vierailija
31/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää että vähän tunnen sääliä...itselläni myös poika joka on aivan mahtava mutta että neljä sellaista...huh huh. Kaksi tytärtä löytyy myös meiltä ja onhan se rikkaus.

Vierailija
32/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikaa, kolmas lapsi tulossa ja toivon poikaa. Tietysti tyttökin käy mutta olisin iloinen jos tämäkin olisi poika. En tajua miksi pitäisi "yrittää tyttöä". Ihan samanlainen meniniki meillä on kuin perheissä joissa on kaksi tyttöä. Paitsi vähemmän kitinää ja kieroilua, enemmän painia.

Vierailija
33/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-) mä olen aika ameeba tuon kauneuden suhteen, kun eka on poika, sitten kaksi tyttöä ja sitten poika. Varmaan vasen puoli on kaunis ja oikea ruma?

Mä ajattelisin, että jee! ihana perhe. Mä olisin onnessani, jos mulla olisi neljä poikaa, vaikka näitä kahta tyttöäni rakastankin. Neljä poikaa olis vaan mulle ollut niin paljon helpompi juttu.

Mulla muuten ystävissä kolme perhettä, joissa 4 poikaa eikä yhtään tyttöjä. Kaikki ovat varsin onnellisia, vaikka kaksi äitiä sanookin, että jossain vaiheessa kaipasivat, että olisi sen yhden tytön saaneet. Samoin on tuttavissa niitä, joilla 4 tyttöä. Tyytyväisiä nekin.

Vierailija
34/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:39"]

[/quote]

Juuh, samaa mieltä, esim tämä Englannin herttuatarkin on todella miesmäinen ja ei-kaunis ilmestys ja poikahan sieltäkin tuli. 

[/quote]

Sano muuta.. Entä mitäs on äidit (esim itse), joilla on sekä tyttö että poika? Ruma vai kaunis?

Vierailija
35/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja kaikilla tuttavaperheillä ovat kyllä ne tytöt olleet huomattavasti helpompia tapauksia kuin villit pojat joten melkoista urbaanilegendaa tuo tyttöjen vaikeus...muutoin onnittelen apta lapsi on aina lapsi oli kumpi tahansa!

t. 2 tyttöä ja 1 poika

Vierailija
36/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen että wau!!! Sehän on kuin lottovoitto, harvinaista! Ja oma ajatukseni on että on parempi jos perheen lapset on samaa sukupuolta. Aikuisena lapsesi tekevät mettäreissuja yms. yhdessä. Juttelevat poikien juttuja ja tekevät miestenhommia yhdessä. Sama tyttösarjassa, tyttöjen jutut on ihan erilaisia.

Mut tiedän tunteen. Mulla on kaksi poikaa ja kuulin kyllä usein että kai te viel sen tytön teette (joo ei, näin on hyvä). Luulen et se kyl yleensä oli vain lämpimikseen puhumista, ei vakavissaan kukaan kai niin ajattelisi.

Vierailija
37/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hieman sääli että joku tekee monta lasta ja kaikki samaa sukupuolta olivat sitten kumpia tahansa...jos saa molempia niin se on vaan niin suuri rikkaus.

Aplle oikein paljon onnea silti neljännestä pojasta!

Vierailija
38/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]

Sano muuta.. Entä mitäs on äidit (esim itse), joilla on sekä tyttö että poika? Ruma vai kaunis?

[/quote]

Se menee ensimmäisen mukaan.

Vierailija
39/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen,että jollakin yksi poika enemmän.. En kyllä yhtään sääli, itselläni on kolme. Kaikki ovat aivan ihania,fiksuja ja rakastettavia. Tyttö olisi meillekin ollut tietysti tervetullut,mutta en itse koe asiaa kauheana puutteena.Siinä suhteessa tunnen kyllä sympatiaa sellaisia kohtaan,joilla on useampi poika, että ymmärrän ja tiedän minkälaisen säälittelyn kohteeksi varmasti joutuu. Tästä on omaa kokemusta.. 

Vierailija
40/55 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihaillut poikalasten äitejä, sellaisia rohkeita, vahvoja leijonaemoja :) ja mikä ihaninta...äiti saa olla perheen ainoa prinsessa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi